نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

محمد و پارسا

1390/10/17 23:44
نویسنده : مامان محمد
1,420 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب نی نی ناز مهمانای ویژه داشت که خیلی هم دوسشون داره،یکی از اونا پارسا یدونه بود(پسر عموی نازنینش).

دیشب وقتی که پارسا جون اومد خونمون انگار که دنیا رو به محمدم دادن اونقدر پارسا رو دوست داره که حد نداره،حسابی با هم بازی کردن و خوش گذروندن، محمدم اسباب بازیهاشو برای بازی با پارساجون پخش اتاق پذیرایی کرد و کلی با هم خوش بودن،من و مام پارسا از صحنه های بازیشون عکس گرفتیم،اونقدر غرق بازی بودن که اصلا متوجه عکس گرفتن ما نشدن.

قبل از شام داداش مهدی کامپیوتر رو روشن کرد و می خواست با محمد رضا(پسر عموش)بازی کنه که نی نی ناز بدو بدو اومد طرف کامپیوتر و گفت که من می خوام بازی کنم و اصلا اجازه بازی به اونارو نداد و محمد و پارسا جون با هم با کامپیوتر بازی کردن و خیلی هم بهشون خوش گذشت.

الهی که من قربونتون برم عزیزای من

بعد از خوردن شام و جمع کردن سفره شام بازم این دو تا شیطونکا با هم با اسباب بازیهای پخش اتاق،بازی کردن و به هیچ وجه احساس خستگی نمی کردن.

محمدجون و پارسایی یک شب خوب و به یاد موندنی رو با هم گذروندن و کلی هم با هم بازی کردن،چه شبی بود برای شما بچه ها.   

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زهره
17 دی 90 14:04
سلام همیشه خوش بگذره !


سلام،ممنونم که به ما سر زدین،بازم بیاین به وبم،بازم ممنونم.
مام پارسا
18 دی 90 2:06
سلام محمد جون.واقعاً که جمعه بهمون خوش گذشت حسابی بازی کردیم.توهم بیا خونمون تا باز با هم بازی کنیم.بوس بوس



سلم پارسایی،به منم خیلی خوش گذشت،حتما به خونتون میام،مرسی که نظر دادی،بوس بوس هزارتا بوس به تو پسر ملوس.

مامان زهره
18 دی 90 11:02
سلام مامان خوبه محمد . من لینکتون کردم.



سلام گلم،ممنون که لینکمون کردین،بازم بیاین پیش ما.
مامان حنا
20 دی 90 4:05
سلام گلم
واااااااااااااااای خدای من شما با مامان پارسا و پارسا جون فامیلید فامیلای پارسا جون مثل خودشو مامانش برام عزیزن ماشاللا هزار ماشالله به پسرتون آقاییه با نمکو دوست داشتنی خدا براتون نگهش داره وسایتون بالای سر محمد جون باشه از آشنایی باشما خوشحال شدم و با کمال مسرت لینکتون میکنم خوشحال میشم بازم بیایید پیشمون



سلام گلم،ممنون که به وب پسرم اومدین،خیلی خوشحال شدم،من هم از داشتن دوستی مثل شما افتخار میکنم امیدوارم که همیشه دوستیمون پایدار بمونه،از طرف من دخترتون رو ببوسین،بازم ممنون.