نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

آب بازی محمد

1390/10/22 2:10
نویسنده : مامان محمد
3,742 بازدید
اشتراک گذاری

 

وااااااااااای آب بازی،آخجون بریم آبتنی،مامانی بریم آبتنی،برام پلنگ و شیر و فیل و ببر بیار مامانی(اینا اسباب بازیاشن)،لگن هم بزار مامانی،بدو بدو زودتر.

اینا حرفاییه که محمد موقع رفتن به حمام به من میگه،منم دستورات ایشون رو مو به مو اطاعت میکنم و این شیطون بلا رو به حمام میبرم،اول میشورمش بعد با خیال راحت توی لگنش میشینه و بازی میکنه اگه کاری به کارش نداشته باشم زمان زیادی توی حمام می مونه و بازی میکنه ولی من اونو با ترفندی بعد از کلی بازی از تو حمام میارمش بیرون.

آب بازی و آبتنی رو همه بچه ها دوست دارن،محمد هم عاشق آب بازیه،خوبیش در اینه که من این ملوسک رو برای اینکه تمیز بمونه به زور به حمام نمیبرم خودش آنلاین حمام رو دوست داره.

 شکلکهای جالب آروین

عزیزم من از بازیت توی حمام ازت عکس گرفتم و توی وبت میزارم تا به یادگار بمونه.

آب بازی

عزیزم الهی من قربونت برم که شیطونیات همه جا گل میکنه.

آخجون آبتنی

چه ژستی گرفتی مامان،واقعا دیدنیه.

ژست محمد موقع آب بازی

عسلم،لگن دیگه برات کوچیک شده،شایدم تو بزرگ شدی،الهی من دورت بگردم مامانی.

محمدجونم بعد از کلی بازی تو حمام وقتی که حوله اش رو تنش میکنم و میارمش بیرون اصلا اجازه نمیده که من تنش رو خشک کنم خودش این کار رو میکنه و اول از موهاش شروع میکنهاب بازی تموم شد

اینم از ماجرای آبتنی کردن محمد که داستانیه برای خودش.  

                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

معصومه
22 دی 90 7:43
سلام عزیز
نی نیت خیلی نازه خدا نگهش داره
خوشحال میشم به منم سر بزنی



سلام گلم،مرسی از تعریفت،حتما حتما میام پیشتون،خوشحال میشم که بازم بیای پیشمون.
معصومه
22 دی 90 14:08
سلام عزیزم ممنون که بازدید پس دادی خانومی. آره عزیز میتونی کپی پیست کنی اما کیفیت عکسا خیلی پایینه شاید خوب نشه.
مامی کیانا
23 دی 90 10:23
عافیت باشه گل پسر ایشالا حموم دومادی از اینکه به دیدنمون اومدید ممنون



مرسی خاله جونی،ایشالللللللله،خواهش میکنم،بازم میام به دیدنتون،شما هم بیاین خوشحال میشیم خاله.
مامان علي خوشتيپ
24 دی 90 1:54
عافيت باشه محمد جووووووووون
سرما نخوري يه وقتا



سلام گلم
سلامت باشی خاله جون،مامانم مواظبه که من سرما نخورم ولی میدونید که به این هوا نمیشه اعتماد کرد،از طرف من علی جونو ببوسین.
مامانی درسا
24 دی 90 2:22
ممنون که به درسا سر زدی دوست من . عزیزم منم لینکت کردم ضمنا" این پسر گلی رو که حالا حسابی بو خوب میده رو بوسه بارونش کنید .



مرسی که دوباره به ما سر زدین،ممنون از اینکه ما رو قابل دونستین و لینکمون کردین،بازم بیاین پیشمون عززززززززیزم خوشحال میشم.
مامان حنا
24 دی 90 4:34
سلام گلم
محمد جان عافیت باشه خاله شیطونکم لختی عکس انداختی نمیگی دخترا نگات میکنن قربونت برم
راستی خانومی از مامان پارسا خبرداری خیلی دلم هواشو کرده
محمد عزیزم و پارسای عزیزم رو اگه دیدید ببوسینش گللللللللللللی هستی خانومی دوستتون دارم خیلی زیاد




سلام عزیزم
مرسی خاله جونی،اشکالی نداره عکسایی ازش گرفتم که هیچیش معلوم نیست،مامان پارسا هم خوبه،امروز روز اربعین حسینی،آش شعله زرد پخت برای همین سرش گرم بود.
منم دووووووستتون دارم خیلی زیاد الهی که خوشتون بیاد،شما هم دخترمون حناجون رو ببوسین،بوس بوس هزارتا بوس.

محدثه
25 دی 90 8:01
عافیت باشه پسرگل ...
مامانیت کم کم باید یه وان بزرگ واست بخره تا راحت توش بازی کنی.
مامانیش، باباییش، به فکر باشید.



سلام خواهرجونی،سلامت باشی آبجی جونم،امان از این حمامای کوچیک که نمیشه توش مانور داد چیکار کنیم دیگه باید ساخت،دوستت دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه.
مامان زهره
25 دی 90 9:27
سلام. عافیت باشه زود خودتو خشک کن سرما نخوری. مامان محمد درسته که لگن کوچیکتر شده اما استخر بادی بهترین وسیله است. حتما براش بخرید.



سلام گلم،سلامت باشی عزیزم،خاله جون محمد استخر بادی به شکل قارچ داره ولی از اونجایی که حمام ما کوچیکه این استخر بادی توش جا نمیشه،برای همین استفاده نمیشه.مرسی از نظر و پیشنهادت عزززززززیییییییزم.
ُسمیه
25 دی 90 17:35
سلام . عزیزم آقامحمد گل خوبند .پسرم عافیت باشه آب بازیت .بچه های شیطون عشق آب بازی دارند .امیدوارم هرجا که هست تندرست و سلامت باشه .از راه دور می بوسمش .



سلام خاله جونی،من خوبم به لطف شما،سلامت باشین خاله،ایشششششالللللله همه بچه ها سلامت و تندرست باشن.بازم بیاین پیشم خوشحال میشم.
مامان ثنا و ثمین
25 دی 90 17:37
سلام خدا حفظشون کنه براتون.ببخشید که دیر اومدم.منم خوشحال میشم که دوستانی مثل شما به جمع دوستامون اضافه میشن.منم با افتخار لینکتون کردم.بازم بیاین خوشحال میشیم



سلام گلم،مرسی عزیزم،افتخار میکنم از داشتن دوستانی مثل شما،ممنونم که ما رو قابل دونستین و به ما سر زدین،بازم بیاین خوشحال میشیم،دوستتون دارم خیلی زیاد الهی که خوشتون بیاد.
مامان نيروانا
3 بهمن 90 8:38
ماشالا واسه خودت مرد شدي خاله جون. جونم كه تو لگن ديگه جات نميشه، كاملاً مشخصه ايشالا آبتني هات همه ش عافيت باشه برات. ميبوسمت خاله جون، مخصوصاً كه حمومم رفتي و خوشبو شدي،‌به به
مرسي مامان محمد عزيز كه به ما سر ميزنين و ببخش كه دير سراغتون ميام.


سلام خاله جون،ممنون از شما،سلامت باشین خاله.
خواهش میکنم عزیزم،من شما رو خیلی دوست دارم که پیش شما میام،بازم بیاین پیش ما خوشحال میشیم.
بهرام
12 اردیبهشت 91 2:00
سلام
چه مادر مهربونی
امیدوارم اقا محمد قدر این مادر خوب بدونه
و خدا جفتتونه برای هم نگه داره




سلام
ممنون از شما
حتما میدونه،خوشحال شدیم که به ما سر زدین،چه خوب میشد که آدرس سایتتونو مینوشتین،بازم بیاین پیشمون.