نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

خمیر بازی محمد

1390/11/6 2:15
نویسنده : مامان محمد
2,240 بازدید
اشتراک گذاری

Hello 
Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5

سلام هم وبلاگیهای عزیزم،ببخشید که چند روزی نبودیم،چون من(مامان فرشته)سرمای خیلی سختی خوردم و حالا هم که دارم این مطلب رو مینویسم،دارم دوره نقاهتمو میگذرونم،منم که خیلی دلم براتون تنگ شده بود دلم طاقت نگرفت و نشستم سر کامپیوتر و شروع به نوشتن کردم که:

من چند روز پیش که داشتم از باشگاه بر می گشتم تصمیم گرفتم که از لوازم تحریر نزدیک خونمون برای نی نی ناز خمیر بازی بخرم،رفتم و این خمیر بازی رو تهیه کردم،البته خمیر بازیش معمولی بود ولی از هیچی که بهتر بود،وقتی که به خونه رسیدم این خمیر رو به محمدم دادم،اولش محمد فکر کرد که خوردنیه و به سمت دهنش که برد سریع ازش گرفتم و براش توضیح دادم که این خوردنی نیست برای بازیه و براش چند تا حیوون درست کردم که محمدم خیلی خوشش اومد و گفت که مامانی، بازم برام درست کن،منم که بدم نمیومد،چون منو برد به دوران بچگیه پسرم مهدی جون،چون برای پسرم مهدی هم کلی خمیر بازی میخریدم و با هم بازی میکردیم،چه دورانی بود،بگذریم،خلاصه اونقدر باهاش بازی کردم تا اینکه داداش مهدی از باشگاهش برگشت و این ماموریت سخت و خطیر رو به اون سپردم و من رفتم تو آشپزخونه برای درست کردن شام.

دردونه من شکلکهای جالب آروین

همین طور که شام درست میکردم از ساختن حیوونای جنگل مهدی و محمد با خمیر بازی عکسهایی گرفتم که دیدنش خالی از لطف نیست.

بدو بدو خمیر بازی

آفرین نفس مامان

الهی من فداتون بشم عزیزای دلم،شما میتونید،من اطمینان دارم که میتونید،پس سعی کنید.

ای جونم،فداتون بشم من شکلکهای جالب آروین

گفتم که شماها میتونید،نگفتم؟الهی من دورتون بگردم.

ای ول گوگولیا 

خلاصه اینکه این خمیر بازی حسابی سر محمد جونو این چند روزه گرم کرده وگرنه من با این حال و روز مریضم که نمیتونستم با محمد بازی کنم،چون محمد فقط با من بازی میکنه با بقیه اهالی منزل کاری نداره،شاید بابا اسد(شوهرم)راست میگه که:تو خیلی این بچه رو به خودت وابسته کردی و لوس شده،منم چاره ای جز پذیرش این حرف رو ندارم چون هر چی دلیل و منطق بیارم که همه بچه ها همینطورین که باورش نمیشه،چه میشه کرد باید ساخت.

 divider ~ hearts

این بود از سرگذشت این چند روز من و نی نی ناز شیطون.

    Love Glitter, Scraps, Graphics and comments

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان حنا
6 بهمن 90 1:41
سلام مهربونم
خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ متوجه شدم سرما خوردی ایشالله هر چه زودتر خوب شی خیلی مواظب خودتو و بچه های نازنینت باش اونا سرما نخورن خیلی به خودت برس و غذای مقوی بخور استراحت کنی زودی خوب میشی دعا می کنم برات عزیزم
محمد جان خمیر بازیت هم مبارکه چقدر هم خوب درستشون کردی آفررررررررررررررررین به شما کارتون عالی بود
محمد عزیزم رو ببوس دوستتون دارم یه عالمممممممممممممممممممممه



سلام عزیز دلم،قربون مهربونیاتون برم من،مرسی گلم،چشم حتما اطاعت میکنم و به خودم میرسم و مواظب بچه ها هم هستم،مرسی که به فکر مایی،از طرف من حنا جونو ببوس گلکم،بازم بیا پیشم،اگه نیای تنها میشم.
مامان حنا
7 بهمن 90 3:08
خدا نکنه تنها باشی عزیز مهربونم
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بهتر شدی یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی مواظب خودت باش می بوسمتون یه عالمممممممممممممممممه



سلام گلم،الحمدلله بهترم،فقط این گلو درد همراه با گرفتگی شدید صدام خوب بشه دیگه هیچی از خدا نمی خوام،شما هم مواظب خودت و حنا جونم باشید،دوستتون دارم قد هفت آسمون خدا.
مام پارسا
7 بهمن 90 15:52
سلام محمد جونم.خمیر بازیت مبارکه عزیزم.
آفرین که تونستی شکل های به این قشنگی درست کنی.
بووووووووووووووس بووووووووووووووووس



سلام زن عمو جون،ممنونم،مرسی از تعریفت،از طرف من پارسا جونو ببوس،دوستتون دارم خیلی زیاد.
محدثه
8 بهمن 90 14:08
سلام به محمد عزیز و مامانی مهربونش، خوشحالم که حالت بهتر شده مامانی محمد. خوش به حالت محمد که خمیربازی می کنی خیلی می چسبه. شکل هایی که درست کردی خیلی باحال بود افرین به تو داداش مهدی.



سلام عزیز دلم،ممنونم گلم،واقعاخیلی می چسبه وقتی که با کمک مامانی و داداشی باشه،مرسی خواهرجونی،تو چقدر ماهی،من(محمد)،مامانی و داداشی خیلی دوستت داریم عزیزکم.
مامان زهره
9 بهمن 90 13:29
سلام. آفرین به محمد گل که اینقدر پیشرفت کرده و با خمیر بازی هاش حیوانات مختلف را درست کرده.
مامان حنا
10 بهمن 90 4:41
سلام گلم چطوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟بهتر شدی الحمدالله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی به فکرتونم مواظب نازنینات باش خیلی دوستتون دارم



سلام عزیزم،خدا رو شکر بهترم،شما خیلی خوبید،منم به فکرتونم،منم دوستتون دارم قد ستاره های خدا.
خان گوگو لي بابا
10 بهمن 90 13:04
از اينكه همنام خان گوگولي بابا هستي خوشحالم لينكت كردم كوچولوي ناز الهي يه روزي شما دو تا كوچولو صاحب مرام اين نام بزرگ هم بشيد و مايه ي افتخار ما پدر و مادر و خانواده ، آمين


سلام گلم،خیلی خوشحالم که به ما سر زدین،منم با افتخار لینکتون کردم،ایشالله که همین طوری بشه،بازم بیاین پیشمون.
ثمین
13 بهمن 90 13:35
سلام اومدم ازتون دعوت کنم از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید!
مامانی درسا
13 بهمن 90 17:57
سلام خوبی . بهتر شدید . خیلی خوشم اومد . کی بشه درسایی منم همین طوری سرش به یه چیزی گرم بشه . عزیزای خاله رو ببوس