نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

تولد داداش مهدی جون

1390/11/23 17:31
نویسنده : مامان محمد
3,008 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروینسلام بچه ها،شما همتون به یه تولد دعوت شدین،بدو یین بیاین که جای همتون خالیه.

تولد تولد تولدت مبارک،مبارک مبارک تولد مبارک،بیا شمع ها رو فوت کن که صد سال زنده باشی.

در روز چهار شنبه 19/11/90 تولد پسرم مهدی جون بود تو این شب عزیز عمو ها و عمه های مهدی و محمد خونمون دعوت بودن،نی نی ناز خیلی خوشحال بود چون که پارسا جون و محمد مهدی و امیر رضا و آرشام کوچولو به خونمون اومدن و کلی خوش خوشونش بود تولد مال داداشش بود ولی محمد سر از پا نمی شناخت.

محمد قبل از شام با محمد مهدی و پارسا جون کلی بازی کرد تمام اسباب بازی هاشو پخش اتاق کرد و باهاشون بازی کرد منم که مشغول پذیرایی از مهمونا بودم کلی سرم شلوغ بود ولی واقعا خوشحال بودم چون که تولد عزیز دلم بود،از اینکه بزرگ شدنشو می بینم و از این نعمت محروم نبودم.

شیطونکا

وقتی که همه مهمونا اومدن ما هم بساط شام رو راه انداختیم و هممون سر سفره شام نشستیم،منم وقتی که همه رو سر سفره دیدم خدای مهربون رو شکر کردم اول اینکه تونستم پسرمو تا به اینجا برسونم و تولد 13 سالگیش رو هم بگیرم و دوم اینکه از خدا خواستم تا این جمع رو حفظ کنه و همینطور با هم صمیمی و مهربون بمونن.

آخجون شام 

وقتی شام خورده شد و سفره جمع شد منم سریع رفتم و کیک تولد مهدی جونو با چند تا کادو از طرف من و محمد و بابا اسد برای مهدی آوردم و شروع به خوندن شعر تولد شدیم مهدی جونم با فوت کردن شمع تولدش،سیزدهمین سال تولدش رو به دست روزگار سپرد تا بتونه چهاردهمین سال زندگیش رو با خوبی خوشی آغاز کنه،عزیزم،ایشالله این سال رو هم با خوشی و شادی شروع کنی و همیشه خوشحال و سر زنده باشی.

تولدت مبارک عزیزم

 نی نی ناز خیلی از کیک تولد و شمع روش خوشش میاد،عاشق اینه که شمع رو فوت کنه به یکبار هم رضایت نمیده،چندین بار این کار رو میکنه شب تولد داداشش هم این کار رو چند بار تکرار کرد،بعد از برش کیک نوبت به باز کردن کادوها شد،مهدی جون وقتی که می خواست کادوها رو باز کنه دید که کادو ها باز شدن،این کار رو پارساجون زمان فوت کردن شمع انجام داد دید که همه سرگرم کیک و فوت کردن شمع هستن به خاطرکم بودن وقت کادوها رو باز کردو کار مهدی پسر عمو رو راحت تر کرد،الهی من قربونت برم عزیزم.

شمع رو فوت کنین دیگه!

  شکلکهای جالب و متنوع آروینحالا نوبت نوش جان کردن کیک و چای و میوه شده،نوش جان همتون،الهی که همتون زنده باشین تا سالهای بعد هم برای تولد پت و متای من دوباره به خونمون بیاین و ما رو خوشحال کنین.

آفرین پت و متای من

عزیز دلم،مهدی جونم،تولدت مبارک مامان،الهی 120 ساله بشی و همه سال تولد بگیری،تا زمانی که من زنده ام و جون در بدن دارم مخلصتون هستم،تا زمانی که زنده ام براتون مادری میکنم چون خدا این لطف بیکرانش رو به من ارزانی داشته تا بتونم برای شما دو گل بهشتی مادری کنم امیدوارم که مادر خوبی براتون باشم.

 شکلکهای جالب و متنوع آرویندوستتون دارم یه عالمه     هر چی بگم بازم کمه شکلکهای جالب و متنوع آروین 

برای دیدن بقیه عکسها برین به ادامه مطلب:         

مبارکت باشه مامان

بچه ها خوش اومدین

انگشت به کیک وروجک؟

 

مبارکت باشه مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نانازیا
23 بهمن 90 16:28
سلام

ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین.

آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم

نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها
www.nanazia.ir



سلام،مرسی از دعوتتون،منم آرزوی سلامتی برای شما دارم.
مامان حنا
24 بهمن 90 4:06
مبارککککککککک مبارک تولد مهدی جون مبارک باشه ایشالله
ایشالله زیر سایه پدرو مادر عزیزش سالیان سال زندگی خوبی داشته باشه
راستی پست پائینی کامنت گذاشته بودم چون توی وبلاگ پارسا جون تولد مهدی جونو دیدم اومدم برات کامنت گذاشتم الان می بینم کامنتم نیست
مواظب خودتون باشید عزیزای من از روی ماه محمدجونمم ببوس


سلام عزیز دلم،ممنون از شما گلم،ایشالله همه بچه ها زیر سایه پدر و مارشون زندگی شادی داشته باشن،در ضمن ممنون از کامنت پر از مهرت،به خدا از داشتن دوستی مثل شما خیلی خوشحالم،شما هم روی چون ماه حنا جونو ببوسین،دوستتون دارم خیلی زیاد الهی که خوشتون بیاد.
مامان زهره
24 بهمن 90 13:55
چه فکر قشنگی. کیک با آرم و پرچم ایران . خدا خیرتون بده بچه ها را حسابی انقلابی بار می یارین.



آره دیگه،مهدی جونم تو دهه فجر دنیا اومد برای همین این کیک بیشتر به تولدش می خوره.
محدثه
25 بهمن 90 12:27
سلام آقا مهدی، یک بار دیگه تولدتو بهت تبریک میگم انشاالله در تمام مراحل زندگیت موفق باشی.
کوچولوها هم که دیدنی بودند در شب تولد آقا مهدی...



سلام خواهر جونی،مرسی از تبریک دوباره ات،ممنونم از دعای قشنگت،واقعا شب قشنگی بود،مرسی که اومدین خونمون،دوستت دارم خواهر مهربونم.