نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

سفر سفر سفر

1390/11/24 16:15
نویسنده : مامان محمد
1,257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دل،چطورین؟خوبین؟ما که خیلی خوبیم،چونکه بعد از مدتها خونه نشینی بالاخره به یک سفر 2 روزه رفتیم،مکان سفرمون  پلاژ بهزیستی ساری،شهر خودمون بود.

واااااااای خداجون چقدر عالی بود ما به این سفر واقعا نیاز داشتیم،چون بابا اسد(شوهرم) اصلا فرصت نمیکنه که ما رو به سفر ببره به این خاطر که ما در حال ساختن خونه هستیم و وقت فکر کردن به این جور مسائل رو نداریم ولی خدارو شکر که این موقعیت جور شد و رفتیم دریا.

 happy town

بابا اسد هفته پیش به حاج عمو(عموی محمد)زنگ زد و ازش درخواست کرد که یک پلاژ برای ما جور کنه تا ما یه 2 روزی رو به اونجا بریم.حاج عمو هم که خیلی عموی خوبیه این زحمت رو برای ما کشید و پلاژ بهزیستی ساری رو برای ما ردیف کرد.

دستت درد نکنه عموجون،ما خیلی دوستت داریم و هیچ وقت این لطفتون رو فراموش نمیکنیم.الهی همیشه سرزنده و سلامت باشی عموووووووووجووووووووون.

خلاصه،وقتی که ما با دوستای خوانوادگیمون به اونجا رسیدیم دیگه از ظهر گذشته بود و تا اومدیم ناهاری درست کنیم و بخوریم زمان از دستم در رفت و نتونستم از نی نی ناز چند تا عکس از طبیعت اونجا بگیرم.انصافا جای با صفایی بود،اون روز گذشت و رسید به روز دوم که از شب قبل اونجا بارون زیادی میزد،منم اونقدر صبر کردم تا بارون کمتر بشه تا من بتونم از نی نی ناز عکسهای یادگاری بگیرم،مهدی جونم به خاطر اینکه با دوستاش سرگرم بود و به خاطر اینکه هوا هم خیلی سرد بود با ما نیومد و عکس نگرفت.ای داداشی تنبل.

قربون خنده های شیرینت عزیزم

من محمد رو شال و کلاه کردم و بردمش ازش چند تا عکس همچین دلچسبی گرفتم البته با عجله،چون که هوا خیلی سرد بود،محمد هم  روز قبل با یگانه جون به پارک اونجا رفته بود و سرسر ه به شکل مار رو اونجا دید و کلی هم باهاش بازی کرد،وقتی که بردمش بیرون فقط لج سرسره رو داشت و من هم با هر کلکی که میتونستم ازش چند تا عکس دیگه هم گرفتم که دیدنش خالی از لطف نیست.

گوگولی مامان

 خلاصه بعد از گرفتن عکس و خوردن ناهار دیگه کم کم وقت رفتن رسیده بود و باید هر چه زودتر میرفتیم،چون که فقط 2 روز اونجا رو رزرو کرده بودیم،نی نی نازم اصلا لج نکرد و همپای ما عازم برگشت به خونه شد.

الهی من قربون شما برم که فقط به فکر بازی و شیطنتین      

 برای دیدن عکسای قشنگ نی نی ناز لطفا ادامه مطلب:     

واااای قوها رو ببین

با هر زحمتی بود محمد رو راضی کردم که این عکسا رو بندازه

فدای اون چشات

واااای طوطی رو ببین!

آخجون سرسره بازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان حنا
25 بهمن 90 3:48
عزیزم ایشالله همیشه به گردشو تفریح باشید خوشحالم رفتید سفر و بهتون خوش گذشته چه جای قشنگی هو رفتید از عکسا مشخصه خیلی جای قشنگیه
می بوسمتون عزیزای من



ممنونم گلم،مرسی از این همه لطف،آره خیلی جای قشنگی بود ما که خیلی خوشمون اومد جای شما و حنا جون خالی،دوستتون داریم قد هفت آسمون خدا.
مامان بیتا
25 بهمن 90 11:03
سلام مامان محمد
خوبین؟؟؟؟؟؟
خوش به حالتون پس حسابی مسافرت بهتون چسبیده
چه عکسهای قشنگی هم انداختین



سلام گلم،آره به خدا خیلی بهمون چسبید جای همتون خالی،واقعا عکسا قشنگ شدن؟چشاتون قشنگ می بینه دوستتون داریم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه.
آجی محدثه
25 بهمن 90 12:19
واااااااااای... خوش به حالتون؛ من دلم دریا می خواد.
اون قوها واقعی اند یا مجسمه؟ چقدر خوشگلند. چقدر عکسهات خوشگل شدن گل پسر.
عموجونت هم عاشق شماست تک تک تون رو دوست داره...


الهی که قسمت شما هم بشه،ای بابا خواهر جون اگه واقعی بودن یه جا می ایستادن ؟نه عزیزم مجسمه ان،آره خیلی خوشکلن،مرسی آبجی جونم،ما هم عاشق عموجونیم،الهی که خدا عمر طولانی همراه با سلامتی روز افزون به عموجون عنایت کنه،ما هم دوستتون داریم خیلی زیاد الهی که خوشتون بیاد.
مامانی درسا
25 بهمن 90 14:08
من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد
و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت
تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند . . .
روز عشق بر شما و مامان مهربون مبارک



واااااای چه شعر زیبایی واقعا چسبید،لطف کردی عزیزم،این روز خیلی قشنگ بر شما هم مبارک،دوستتون داریم یه عالمه.
مامان زهره
26 بهمن 90 14:59
همیشه به سفر. عکس های قشنگی بود به قشنگی محمد جون


مرسی عزیزم،واقعا قشنگ بود چون جاش قشنگ بود،ممنون از تعریف قشنگت از محمد.دوستتون داریم خیلی زیاد.
مامانی درسا
29 بهمن 90 2:21
عزیزم همیشه به سفرهای خوش . حسابی خوش گذشته ها . پسرگلم هزار تا بوس لطفا"



مرسی خاله جونی،بله حسابی خوش گذشت جای شما خالی،بووووووووووس برای خاله جون مهربون.
ثمین
3 اسفند 90 15:44
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم