نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

شعر های کودکانه

1390/11/30 16:40
نویسنده : مامان محمد
5,389 بازدید
اشتراک گذاری

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام دوست جون جونیا،خوبید؟امیدوارم که همیشه شاد و سر حال باشید،من یه چند تا شعر کودکانه برای شما گلهای بهشت تو این پست جدید میزارم که اگه بخونیدش یه چیزی به آموخته هاتون اضافه میشه ،امیدوارم که خوشتون بیاد.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

چاقو برای بازی نیست شکلک های شباهنگ                      کبریت برای بازی نیستشکلک های شباهنگ

اتل متل نی نی کوچولو                     بعدش نی نی کبریت و دید      

یه روز تو خونه تنها بود                       گفت بیا هم بازی بشیم 

رفت توی آشپزخونشون                     بیا که روشنت کنم

دنبال بازی تند و زود                           دوستای نازنازی بشیم 

چاقو رو خواست که برداره                 کبریته گفت جلو نیا    

یه دفعه چاقو گفت بهش                   که من برات خطر دارم

من تیزم و زود میبرم                          اگر که روشنم کنی

دستت و از رو من بکش                      بلا سرت در میارم

ای نی نی عزیز من                           اگر که روشنم کنی 

چاقو برای بازی نیست                       خونه رو آتیش میزنی

با چاقو که بازی کنی                         اگر به من دست نزنی  

مامانی از تو راضی نیست              میگم که تودوست منی

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

اجاق برای بازی نیست                قیچی برای بازی نیست

نی نی کوچولورفت سر گاز        بعدش سراغ قیچی رفت

گفت نکنی برام تو ناز                 گفت قیچی زبرو زرنگ

می خوام باهات بازی کنم          میخوام با من بازی کنی

می خوام بشه شیر تو باز          ای دوست زیبا و قشنگ

اجاق گازگفت به نی نی            قیچیه گفت نه نمیشه

این کار تو خطر داره                  من مال قیچی کردنم  

شیر منو باز نکنی                    دوست ندارم به دست و پات

که خیلی دردسر داره              یه دفعه زخمی بزنم

اگر شیرم باز بمونه                  قیچی مال بزرگتراست

گاز میسوزه دود میکنه             بازی با من یه اشتباست 

آتیش میگیره خونتون                تیغای تند و تیز من

همه چی رو نابود میکنه           دشمن دست بچه هاست

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

با چرخ گوشت بازی نکن            بازی با دارو خطر داره

بعدش رسیدبه چرخ گوشت       بعدش رسید به داروها  

نی نی کوچولوی بازیگوش        داروهای رنگ و وارنگ

گفتش بیا بازی کنیم                   گفت که شما چه مزه اید

بگو دوشاخه تو کوش                 داروهای خیلی قشنگ

گفت چرخ گوشت ای ناقلا           قرصا بهش گفتن نی نی

اینقده شیطونی نکن                   مارو نخور خطر داریم 

بازی با من خطر داره                    اگر که مارو بخوری 

خودت که میدونی نکن                 واسه تو دل درد میاریم

اگر با من بازی کنی                      اینو بدون ای نی نی جون

زخم میشه دست و بال تو             این داروها مال تونیست 

طاقت ندارم ببینم                          تو سالمی قرص و دوا 

که بد بشه احوال تو                       مناسب حال تو نیست

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

                             بازی با برق خطر دارهشکلک های شباهنگ

                             بعدش پریز برق و دید

                             یه جعبه با دوتا سوراخ 

                             میخواست بهش دست بزنه

                             پریزه فریاد زد که آخ

                            یه وقت به من دست نزنی

                            دست تورو برق میگیره

                            هر کی به من دست بزنه

                             خدا نکرده می میره

                            وسایل آشپزخونه

                            برای بازی تو نیست

                             حالا نی نی خوب میدونه

                            هر وسیله مخصوص چیست!شکلک های شباهنگ

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩    ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حنا
1 اسفند 90 5:57
سلام عزیزم
دستت درد نکنه عالی بود
خدا فرشته های نازتو برات نگه داره



سلام گلم،خواهش میکنم،ناقابل بود،خدا فرشته کوچولوی شما رو هم نگهداره.بوس بوس هزارتا بوس.
مامان زهره
2 اسفند 90 8:30
الهی خیلی قشنگ بود انشائئئ الله دامادی دوگل پسرت



خواهش میکنم قابل شما رو نداشت،خوشحالم که خوشتون اومد،ایشالله دامادی گل پسر شما.