نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

محمد به آرایشگاه میره

1390/12/22 2:07
نویسنده : مامان محمد
1,728 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به دوستای گلم،خیلی دلم براتون تنگ شده بود،ببخشید از اینکه دیر به دیر پست میزارم،من(مامان فرشته)خیلی این روزا سرم شلوغ شده و نمیتونم زود به زود بیام پیشتون،به هر صورت خیلی دوستون دارم و واقعا دلم براتون خیلی خیلی خیلی تنگ میشه.

شکلکهای جالب و متنوع آروین

امروز بالاخره تونستم بابا اسد(بابای محمد)رو راضی کنم که محمد رو ببریم به آرایشگاه تا بلکه سر نی نی ناز رو یکمی بگی نگی سبک کنیم و از اینی که هست خوشکل ترش کنیم،محمد چون خیلی وقت بود که آرایشگاه نرفته بود موهاش بلند شده بود و خودش از دست این موهای بلندش خسته شده بود و میگفت که:مامانی بریم پیش بابابزرگ پارسا(پارسا یدونه)موهامو کوتاه کنه؟می خوام خوشکل بشم،منم بهش میگفتم چچچچچچچچشم عزیزم،فقط باید صبر کنی تا بابایی کارش کمتر بشه تا بتونه تو رو ببره آرایشگاه و این طلسم بالاخره شکسته شد و امروز رفت به آرایشگاه.

شکلکهای جالب و متنوع آروین

وقتی که وارد آرایشگاه شد به بابابزرگ پارسا دست داد و سلامی کرد و روی صندلی آرایشگاه جلوس فرمود،محمد تا چند ماه پیش تا اسم بابابزرگ پارسا رو میشنید یا ایشونو میدیدبا گریه و داد و فریاد کیلومترها فاصله میگرفت و میگفت که من پیش بابابزرگ پارسا نمیرم،ولی الان دیگه گریه نمیکنه و وقتی که وارد آرایشگاه میشه خودش روی صندلی میشینه تا بابابزرگ پارسا موهاشو کوتاه کنه امروز هم بعد از چاق سلامتی رفت و روی صندلی نشست و منتظر شد تا موهاش کوتاه بشه و بابابزرگ پارسا شروع کرد به کوتاه کردن موی نی نی ناز من تا اونو خوشکلش کنه،منم از چند زاویه در حین کوتاهی ازش عکس گرفتم چه عکسایی بیا و ببین. الهی یه داماد خوشکله بشی عسیییییسم.

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

الهی من دورت بگردم

اینجا محمد به خاطر اینکه این دستگاه قلقلکش میداد یکمی اذیت شد و مدام سرش رو حرکت میداد.

جییییییگر من شکلکهای جالب آروین

اینجا هم محمد به خاطر اینکه مو روی صورتش ریخته میشد چشاشو بست تا مو داخل چشاش نره،قربونت برم مامان که اینقدر زرنگی عزیزم.

نترس عسیسم من اینجام شکلکهای جالب آروین

اینجا هم دیگه کارش تموم شده بود و من دلم نیومد از این خنده های همچین دلچسبش عکسی نگیرم،هیچ میدونستی که خنده هات خییییییلی قشنگه؟

قربون اون خنده های شیرینت

اینجا هم دیگه موقع رفتن شده بود و با هر کلکی که بود ازش عکس گرفتم،چون وقتی که دید من دارم ازش عکس میگیرم یه اداهایی از خودش در می آورد و اجازه نمیداد که من ازش عکس بگیرم ولی عزیزم دیدی که من از تو زرنگترم،بالاخره تونستم.

شیطون بلا شکلکهای جالب آروین

بابابزرگ پارسا دستت درد نکنه،دوست داریم خیلی زیاد،الهی که خوشت بیاد.

  شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

رو یه برگ گلابی،با یه مداد آبی،هزار دفعه نوشتم،دوستون دارم حسابی. 

  0-hartjes.gif شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان زهره
22 اسفند 90 15:12
مبارکه مبارکه انشائئئالله سلمانی دامادیت



مرسی دوست خوب و مهربونم.
محدثه
23 اسفند 90 10:09
به به! بلاخره حسنی قصه ما رفت آرایشگاه البته اینبار حسنی تنبلی نکرد باباییش تنبل شده بود.
مبارکه ناز بودی ناز تر شدی، کار بابابزرگ پارسا هم حرف نداره تعریفای محمدرضا اینو میگه...



سلام آبجی مهربونم،واقعا اینبار حسنی تنبلی نکرد بلکه باباش تنبل بود حالا ببین من چی میکشم از این بابایی تنبل،مرسی آبجی جونی،آره والله واقعا کار بابابزرگ پارسا حرف نداره دستش درد نکنه،دوست داریم خیلی زیاد امیدواریم خوشت بیاد.
مامانی درسا
23 اسفند 90 10:29
چهارشنبه سوری در پیش روی ماست
همه بدبختی ها در پشت
روزای خوش همه در پیش
چه غوغا میکنه آتیش !
چهار شنبه سوری مبارک


مرسی از شعر قشنگت،چهار شنبه سوری شما هم مبارک باشه.
مامان حنا
25 اسفند 90 4:58
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟
محمد و مهدی جان خوبن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلاح موی محمد جونم هم مبارک باشه ایشالله آرایشگاه رفتن دامادیش باشه آفرین به مجمد جون که اجازه داده موهاش کوتاه بشه چون پسر تمیزو مرتبیه
دست بابابزرگ پارسا جون هم درد نکنه که موهای پسمل نازمون رو کوتاه کرد
چه صورت مهربون و دوست داشتنی هم داره
پیشاپیش سال ن رو بهتون تبریک میگم ایشالله سال خوبو خوشی رو در پیش رو داشته باشید
مواظب گل پسرای نازت باش و از طرف من محمدگلمو ببوس
هزار تا بوس هم برای تو دوست خوبم فرشته مهربونم


سلام خواهر مهربونم،وااااااااااای چقدر دلم براتون تنگ شده،محمد و مهدی خوبن،حنا جونم چطوره؟الهی که خاله فداش بشه،مرسی عزیزم،آره تازگیها به بابابزرگ پارسا اجازه میده که موهاشو اصلاح کنه،واقعا دستش درد نکنه خیلی خیلی مهربونه مثل پدر خودم میمونه،منم سال نو رو به تو وحنا جونم تبریک میگم،ایشالله سال پر خیر و برکت و پر صفا و صمیمیت داشته باشین،صد هزارتا بوس برای تو دوست عزیز و مهربون.
مامانی درسا
26 اسفند 90 7:51
چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو،
روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به
همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»!
دنیا را برایتان شاد شاد
و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
هر روزتان نوروز


مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 90 13:52
نوروز را سپاس می گویم که بهانه ای است برای

نکو داشت آنهایی که به یادشان هستیم.

پيشاپيش نوروز فرخنده باد . . .




نوروز بر شما هم فرخنده باد.
جغله کوچولو
4 فروردین 91 14:36
با سلام
ببخشید.. مدتی بود که نتونستم بیام ....
سال نوبر شما و خانواده محترمتون مبارک باشه ... امیدوارم در سال جدید به تمام آرزوهاتون برسید
سلامت و پیروز باشید ...





سلام دوست عزیز،سال نو شما هم مبارک،متشکرم،انشالله سال خوب و خوشی رو در پیش رو داشته باشین،موفق و موید باشید.
مامان حنا
13 فروردین 91 23:46
بهار بهترین بهانه برای آغاز، و آغاز بهترین بهانه برای زیستن است

آغاز بهار بر شما مبارک در یال جدید براتون بهترینها رو آرزو میکنم




بهار 91 بر شما و خانواده محترمتون مبارک امیدوارم سالی پر از خیر و برکت داشته باشید.
مامان زهره
15 فروردین 91 15:12
راستی کجائین نکنه هنوز توی سفرین؟!


سلام خانومی،نه بابا هنوز توی خونه ایم سفری در کار نبود میام پیشتون حتما.
مامانی درسا
16 فروردین 91 1:58
مامانی خوبی محمدم خوبه عزیزم اومدم حالی ازتون بپرسم آپ کردی باخبرم کن . دوستتون دارم


سلام مامانی درسا،ممنون از شما هممون خوبیم،حتما عزیزم منم دوستتون دارم.