نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

خلاقیت جدید محمد

1391/2/2 13:04
نویسنده : مامان محمد
1,926 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام به دوستای گلم،خوبید؟امیدوارم که همیشه همیشه خوب و خوش باشید.

اسم این پست محمدم رو خلاقیت جدید محمد گذاشتم چون وااااااااقعا یه خلاقیت بود،یه روز که مثل همیشه صبح که از خواب ناز بیدار شدیم بعد از خوردن صبحانه61.gif،من مشغول تدارک ناهار و مرتب کردن خونه بودم و نی نی ناز مشغول بازی با آجرش بود که مدام به من میگفت:مامانی،بیا برام یه چیزی درست کن،منم خیلی سرم گرم کارم بود گفتم که خودت درست کن،چون همش من براش با آجرش چیزی رو که میخواست درست میکردم ولی این دفعه نرفتم تا خودش درست کنه،طفلکی خیلی تلاش کرد اما من حرفم یکی بود،محمدم چون دید که واقعا التماسش کارساز نیست خودش دست به کار شد و یه دایناسور بچه و یه دایناسور مامانش(به قول خودش)درست کرد که من با دیدن این صحنه خیییییلی به وجد آمدم چون اولین چیزی بود که خودش درست کرده بود و واقعا برای اولین بار خییییییلی عالی بود،منم اونقدر ذوق زده شدم که دلم نیومد از این صحنه عکسی نگیرم،تا تونستم از هر زاویه ای ازش عکس گرفتم تا تو وبلاگش بزارم برای یادگاری و خاطره ای بشه در آینده.

فدای تو عزیزم

الهی من دورت بگردم با این هوش سرشاری که تو داری.

چقدر خوشکل شد مامانی!

وقتی که این عکسا رو به بابا و داداشش نشون دادم اونا هم خیلی تعجب کردن،چون فکرشو نمیکردن که محمدم بتونه چیزی رو خودش درست کنه،محمدم چون از دایناسور و خونواده اش خوشش میاد،از اونا الگو برداری کرد. 

آففففففففففففرین عزییییییییییزم،خیییییییییلی عالی بود.

محمدم،رو یه برگ گلابی،با یه مداد آبی،هزار دفعه نوشتم،دوست دارم حسابی. 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

برای دیدن بقیه عکسا لطفا برید به ادامه مطلب:   

خسته نباشی دلبندم

این چه ژستیه مامان؟

نظاره به خلاقیت خود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محدثه
3 اردیبهشت 91 8:39
سلام برشما خانواده عزیز و دوست داشتنی، آفریییییییییییییییین محمد، عالی بود! امیدوارم بعد از تلاش های متعدد شکل های متنوع تری درست کنی، به قول معروف: تو می تونی...



سلام به خواهر جونی گل و گلاب،مرسی آبجی جون،من هم امیدوارم،آره همه میتونن من هم حتما حتما میتونم،دوست دارم خیلی زیاد.