نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

مهد کودک رفتن محمد

1391/2/13 10:27
نویسنده : مامان محمد
1,523 بازدید
اشتراک گذاری

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام      سلام       سلام

سلام عزیزای دل،دوستای گل و نازنینم خوبید؟امیدوارم که همیشه سالم و سلامت باشید.

دوستای مهربونم،محمدم،نفسم،عشقم،قلبم،پا به سنی گذاشته که دیگه باید شروع به آموختن کنه و باسواد بشه،منم از این قضیه خیلی خوشحالم،چون پسر نازنینم دیگه بزرگ شده و برای خودش مردی شده.

خدایا کمکش کن تا بتونه توی این مرحله از زندگیش موفق بشه، تاهم خودش و هم ما رو روسفید کنه.

الهی آمین

حالا گوش کنین به ماجرای مهد کودک رفتن محمد:

یه روز من و بابای محمد تصمیم گرفتیم که محمدو به مهد بفرستیم و منم به مهد مورد نظر زنگ زدم و با اونا در مورد محمد صحبت کردم و تصمیم بر این شد که محمد به مهد بره،البته مسئول مهد گفت که: محمد باید از مهر امسال به پیش دبستانی بره منم برای اینکه محمد چون خییییییلی به من وابسته هست و میخوام که این وابستگی کمتر بشه زودتر از موعد به مهد فرستادم.

الهی من دورت بگردم

اولین روزی که محمدو به مهد بردم اصصصصصلا و به هیچ وجه راضی نشد که با مربیش به داخل مهد بره و بالاخره با هر کلکی که بود با مربیش رفت به اتاق تا اینکه ظهر من به دنبالش رفتم و اولین روزش به خوبی گذشت تا رسید به دومین روز،ای خدا چه روز پر استرسی بود،محمد تو این روز همچین به من چسبیده بود و گریه میکرد که دل سنگم به درد اومد چه برسه به من،با گریه بنفش و به زور،مربیش بردتش به اتاق و من تو راه برگشت به خاطر این صحنه دلم خیییییییییلی گرفته بود و با بغض زیاد به خونه رفتم تا اینکه ظهر دوباره به دنبال محمد رفتم،روز سوم بابای محمد،این پسر طلا رو به مهد برد و از قرار معلوم اصلا مشکلی پیش نیومد،خدا رو شکر،تا رسید به امروز ،یعنی 3شنبه،امروز که محمدو به مهد بردم،باز هم این وروجک شروع کرد به گریه کردن،البته گریه اش قابل تحمل بود،منم در طول این 4 روز برای نی نی نازم چند تا کادو خریدم تا تشویقی بشه براش که دوباره به مهد بره و از مهد خوشش بیاد که امیدوارم دیگه خوشش اومده باشه،البته این مهد همون مهدیه که مهدی جون رفته بود و من چون از این مهد راضی بودم محمدم رو به این مهد فرستادم.

آخجون سرسره بازی

وااای استخر توپ

 شکلکهای جالب و متنوع آرویناینجا محمد خیییییییییلی از خرگوشا خوشش اومده بود و اصصصصصلا توی کلاسش نمیرفت. شکلکهای جالب و متنوع آروین

 وااااای خرگوشارو

مهد رفتن محمد برای خودش ماجراییه.

 من از خدا می خوام که تو این راه کمکم کنه تا بتونم به عزیزکم،تو این مرحله از زندگیش همراهش باشم تا مثل داداش مهدی جونش موفق بشه.

خدایا کمکم کن چون به کمکت وااااااقعا نیاز دارم.

خدایا،رو یه برگ گلابی

با یه مداد آبی

هزار دفعه نوشتم

دوست دارم حسابی.

Thank You Scraps, Graphics and Comments for orkut, myspace

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان نسترن
13 اردیبهشت 91 10:29
مامان مهربون.
می دونستی تو اولین معلم زندگی نی نی گلتی. روزت مبارک


سلام عزیزم
آره میدونم ولی اینجور موقعها یادم میره مرسی که یادآوری کردی و مرسی از تبریک صمیمانه ات.
mona
13 اردیبهشت 91 17:00
__________@@@@@@
_________@________@________@@@@@@
________@___________@_____@_________@
________@_____________@@@__________@
_________@___________________________@
__________@_______@@@@@___________@
___@@@@@@____@@@@@@@_________@
__@_____________@@@@@@@_________@
_@_____________@@@@@@@@_______@
_@_____________@@@@@@@@_____@
_@_____________@@@@@@@______@
___@____________@@@@@_________@
_____@@@@@_______________________@
_________@@_________________________@
_________@___________@@___________@
__________@________@@__@@@@@@@
___________@_____@@
____________@@@@_@
____________________@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@
____________________@



سلام من چند روزه نت ندارم فقط اومدم کافی نت واسه گلهام نظر بزارم و بر

سلام گلم،ممنون از نظرای دلگرم کننده ات،در ضمن کامنتتم خیلی خوشکله،مرسی از کامنتت،دوست دارم عزیزم.
مام پارسا
13 اردیبهشت 91 18:07
سلام محمد جون.مهد رفتنت مبارک باشه زن عمو.
ایشالله هر چه زودتر بهش عادت کنی و دیگه با گریه نری و مامانو ناراحت نکنی
بووووووووووووووووووووس


سلام زن عمو جون،ممنون از تبریک قشنگت،ایشالله،پارسا جونو ببوس.
مامان حنا
14 اردیبهشت 91 18:07
سلام عزیزم
مهد رفتن محمد جون مبارک باشه
عزیز خاله ایشالله که خبر دانشگاه رفتنتو بهمون بدی ایشالله که مایه افتخار پدرو مادر مهربونت باشی
امیدوارم که خیلی زود به مهد عادت کنی ماشالله دیگه واسه خودت مردی شدی عزیزم خدا حفظت کنه
دوست خوبم من از شما شرمنده ام به خدا مدتی بود سرم حسابی شلوغ بود از مامان پارسا جون بپرسید بهتون میگه جریان چیه امیدوارم از من نرنجیده باشید به خدا من شما و مامان پارسا جون رو خیلی دوس دارم بچه های عزیزتون رو هم مثل بچه های خواهرم میدونم بازم میام پیشتون خیلی دوستتون دارم و می بوسمتون از طرف من هم محد عزیزم رو هم ببوس و مواظبش باشه عزیز دلمه


سلام خاله مهربون
مرسی،ایشالله،حتما عادت میکنه،خواهش میکنم این حرفا چیه اصلا ناراحت نشدم فقط نگرانت شدم که حالا نگرانیم با اومدنت برطرف شد،منم شما و حناجونمو دوست دارم اونم خیلی زیاد،الهی من فدای هر دوتون بشم،دوستتون دارم یه عالمه.
مامان محمد صادق
15 اردیبهشت 91 10:09
الهی ی ی ی

ان شاللا که زودی عادت کنه!!!!

منم اگه جای محمد جونی بودم اصلا خرگوشارو بغل می کردم!!!


سلام گلم
انشالله،پس خدا به داد این خرگوشا برسه،خیلی خوشحال شدم اومدی با افتخار لینکتون کردم بازم بیا پیشمون دوستتون داریم.
آجي مهديه
15 اردیبهشت 91 11:23
سلوووووم خاله اميرعباس
ميسي كه اومدي پيش ما
راستي محمد پسملي خاله مبوركه مهد رفتنت
برا خودت آقايي شديا


(●̮̮̃•̃)
/█\
.Π.

#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____


سلام عزیز دلم
خواهش میکنم مایه افتخارمه که با شما دوست شدم چون یه خاله خیلی مهربونی هستی ،مرسی خاله جونی،میشه خاله منم بشی؟دوست دارم خاله جونی.



در ضمن با افتخار لینکت کردم.

مامان فاطمه گلی
15 اردیبهشت 91 15:16
سلام مامان محمد تبریک میگم که آقامحمدت واسی خودش یه پاچه آقاشده زند ه باشه وشاد
من شمارو لینک کردم دوست دارم با
هم مامانا هم فرشته هامون باهم دوست باشیم
واز حضورهم فیض ببریم


سلام گلم
ممنونم عزیزم،باعث افتخارمه،اتفاقا خیلی هم خوبه منم حتما به شما سر میزنم عزیزم.
مامان زهره
16 اردیبهشت 91 9:40
انشائ الله كه محمد ما از مهد خوشش بياد و ماماني خيالش راحت بشه


انشالله،ممنون از دعای قشنگت.
اسد
16 اردیبهشت 91 10:49
سلام عزيزم. اميدوارم در مهد كودك و مدرسه و دانشگاه و در طول زندگي سربلند و پيروز باشي تا بابا خوشحال بشه و بهت افتخار كنه


سلام بابایی،مرسی باباجون،انشالله،البته اول باکمک خدا و بعد همراهی تو بابای مهربونم،بابایی دوست دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه.بابایی دوباره میای پیشم؟به خدا خوشحال میشما.
محدثه
17 اردیبهشت 91 8:50
مبارکت باشه محمد، بلاخره تو هم بزرگ شدی البته به شرطی که دیگه مامانی رو اذیت نکنی . امیدوارم یه روزی وارد مدرسه و دانشگاه بشی.


مرسی عزیزم،آره منم بزرگ شدم چشم دیگه مامانی رو اذیت نمیکنم،مرسی انشالله و امیدوارم،دوست دارم حسابی حسابی حسابی.
نگين
17 اردیبهشت 91 9:21
سلام
از حضور و نيز اظهار لطفي كه داشتيد ممنونم.
آرزوي بهترين هار رو براي شما و خونواده ي محترمتون دارم . از بابت لينكتون هم سپاسگذارم . منم لينكتون ميكنم . به جمع دوستان نگين جون خوش آمديد.


سلام
خواهش میکنم،باعث افتخار من و پسرمه که با نگین جون آشنا شدیم.
متشکرم،هم از بابت آرزوی قشنگتون و هم از بابت لینکتون.
مامان محمد گوگولي
19 اردیبهشت 91 2:06
محمد عزيزم .مهد رفتنت مبارک تو چه قد نازی عسلم .ماشاا... الهی خدا همیشه حافظت باشه خوشتیپ و خوشگل شدی دیگه بای فدات مواظب خودت باش


سلام خاله جونی
مرسی خاله،به خوشتیپی و خوشگلی محمد شما که نمیرسم،چشم حتما مواظب خودم هستم،بازم بیا پیشمون دوست داریم خاله.
ستاره زمینی
20 اردیبهشت 91 17:51
سلام محمد جون وخوشحال میشم سری بزنید


سلام چششششششم حتتتتتتما.اومدم.