نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

تبریک روز زن و مادر

1391/2/25 10:04
نویسنده : مامان محمد
2,490 بازدید
اشتراک گذاری

 روز مادر مبارک(شکلکهای آروین)

سلام مامانای عزیز،سلام فرشته های روی زمین،روز تون مبارک،البته ببخشید که این تبریک با تاخیر به شما رسید دلیلشم خرابی دستگاه مودممون بود وااااااااااااااااااااقعا شرمندتونم ولییییییییییییییی اینو بگم که همه روز روز ما ماماناست،پسسسسسسسس روزمون مبارک.

  فاطمه یعنی شرف،یعنی حجاب
فاطمه فخر زنان، روز حساب
فاطمه یعنی رضای کردگار
شاهکار خلقت پروردگار
ولادت حضرت فاطمه(س) مبارک باد

 

جبریل به عرش نقش کوثر زده است

طوبی گل تسبیح به پیکر زده است

خورشید زمین و آسمان سر زده است

از خانه ی کوچک محمد امشب

 

تـــاج از فـــرق فلـک بــــــــــــرداشتن
تا ابـــد آن تـــــاج بــــرســـــــر داشتـن
در بـهشـت آرزو ره ِیــــــــــــــافتـــــن
هـــــر نفس شهــــدی به ساغــر داشتـن
روز در انــــواع نعمت هــا و نــــــــاز
شب بتی چــون مـاه در بـــــر داشتن
جــــاویدان در اوج قــــــدرت زیستـــن
ملـــــک عـــــالــم را مسخــــر داشتـن
بر تو ارزانی که مـــا را خوشتر است
لــــذت یک لحضــــه مـــــــادر داشتن

دلم می خواست زیباترین لبخندها نثارت
کنم و گل بوسه های مهر را بر دستهایت
بنشانم .دلم می خواست سر بر روی
شانه هایت بگذارم و حرفای نا گفته دلم را
برایت نجوا کنم .دلم می خواست همیشه در
کنارم باشی و من با عشق نامت را صدا کنم
ای مادر مهربانم ……….
دوستت دارم مادر .

کارت پستال خیلی جدید روز مادر

 

مادر! تو جانانه جام بلای ما را نوشیدی و لباس رنج و محنت ما را پوشیدی، اینک، حریر محبت فرزندانت را بپوش و شربت شهد عشق آنان را بنوش. مادرم، در گرامی داشت روزت زیباترین ستاره سپاس را به پاس پاسداری بی کرانت از ما، بر آسمان پرمهرت می آویزیم. روزت مبارک باد.

در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست

مادرم! دعایم کن که با دعایت، دلم خانه دردها نیست

عزیزترین عزیزانم! روزت مبارک

 

شعر زیبای محبت مادر

 

بی محبت مادر/ یک قنات بی آبم

 

مثل راه بی مقصد /  مثل عکس بی قابم

 

بی محبت مادر / از شکوفه ها دورم

 

یک کبوتر بی بال / یک چراغ بی نورم

 

بی محبتِ مادر / چون لبان بی لبخند

 

ساکتم و غمگینم / مثل بلبلی در بند

 

بی محبت مادر / در دلم صفایی نیست

 

از بهار در قلبم  / هیچ رد پایی نیست

 

کارت پستال خیلی جدید روز مادر 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

محدثه
25 اردیبهشت 91 11:26
سلام عزیز دلم روزت مبارک (البته تبریک دوباره) امیدوارم روزهای خوبی داشته باشی و به آرزوهات برسی.


سلام مهربونم
ممنونم گللکم،مرسی از دعای قشنگت توهمیشه به من لطف داشتی و داری خیییییییلی دوست دارم.
مامان زهره
25 اردیبهشت 91 12:55
روز مادر بر شما مادر دو پسر مبارك.هميشه خوش باشيد


مرسی عزیزم،این روز بر شما هم مبارک.ممنون،همچنین خوشی برای شما.
مامان کورش
27 اردیبهشت 91 18:42
سلام عزیزم روز به این قشنگی بهت تبریک میگم راستی هم وبلاگ زیبایی دارید و هم پسر خوشگلی دارید خوش حال میشیم من وکورش به ما سر بزنید:


سلام گلم
منم این روز روبه شما تبریک میگم،مرسی چشاتون قشنگ میبینه عزیزم،حتتتتتتتتما میام پیشتون،ممنون که به ما سر زدین خوشحال شدیم بازم بیاین.
مامان محمد گوگولي
27 اردیبهشت 91 19:58
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر
مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است
مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است
فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب
کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است
مامان محمد جون روزت مبارك باشه عزيزم


سلام عزیزم
خیییییییلی ممنونم از شعر زیباتون وااااااقعا لذت بردم روز شما هم مبارک گلم،خیلی خوشحالم که دوستی مثل شما دارم دوستون دارم یه عالمه.
مامان فاطمه گلی
28 اردیبهشت 91 23:04
سلام ای جانم محمد آقا چه آقاپسر خوشگلی
مامانی بااینکه چندروزی از روز زن گذشته ولی من روزتوبهت تبریک میگم


سلام خاله جونی،مرسی
مرسی عزیزم منم این روز رو به شما تبریک میگم ایشالله سایتون بالای سر بچه تون باشه،مرسی که اومدین.
مامان زهره
31 اردیبهشت 91 9:30
مادر گل پسرا خوبن.گل پسره چطور خوبن؟


خوبم خانمی،گل پسرامم خوبن،ممنون که به فکر مایین.
مامان مانی
7 خرداد 91 16:17
سلام ممنون از اینکه به ما سر زدین و ببخشید اگه دیر جوابتون و دادم یه مدت نت ما قطع بود و نمی تونستم بیام با کمال میل لینکتون کردم تو پست بالایی نتونستم نظر بزارم بخاطر افکت وبلاگتون ...می بوسمت عزیزم


سلام گلم،خواهش میکنم این چه حرفیه،مایه ی خوشحالی منه که یه دوست خوب دیگه پیدا کردم،امیدوارم دوستیمون همینطور ادامه داشته باشه،مانی جونو ببوسید.