نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

پارک،آخجون پارک

1391/3/9 11:58
نویسنده : مامان محمد
2,745 بازدید
اشتراک گذاری

منبع : www.PersianMob.Net

آخخخخخخخخجون پااااااااااااارک،بدویین بچه ها،بدویین تا دیر نشده،الان پارک شلوغ میشه،سریعتر.

 

 

دیروز بعد از ظهر من و محمد و عرشیا و یکتا با ماماناشون رفتیم پارک،از زمانی که به محمد گفتم که میخوایم بریم پارک،سرسره بازی کنیم خییییییلی خوشحال شد،وقتی وارد پارک شدیم منم تا قبل از تاریکی هوا،ازبچه ها و طبیعت سرسبز پارک عکس گرفتم تا به یادگار برای بچه ها بمونه.

الهی فدای اون خنده هاتون بشمکد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرک

عزیز دلم از تاب میترسه چون فکر میکنه که از تاب می افته و زخمی میشه،برای همین به سمت تاب نرفت ولی در عوض تا تونست با داداشی و یکتاجون توی قصر بادی بازی کرد،ای جانم،چقدر خوشحال بودن و ذوق میکردن منم از دیدن این صحنه ها به وجد اومدم و می خندیدم،چقدر دیدن خنده های بچه ها منو خوشحال میکنه،الهی فدای اون خنده های شیرینتون بشم من.

 قصر بادی کد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرک

قصر بادی2کد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرک

قصر بادی 3

بعد از کلللللللللی بازی توی قصر بادی و کلللللللی عرق کردن و نفس نفس زدن،رفتیم سراغ لوازم ورزشی داخل پارک،تا تونستن با این لوازم بازی کردن و منم بیکار ننشستم و از این صحنه ها کلللللللی عکس گرفتم.

عسلای من

خلاصه،محمد و داداشی و یکتا جون و عرشیا بعد از کلی بازی با سرسره و الا کلنگ و بازی تو قصر بادی و لوازم ورزشی خیییییلی خسته شده بودن تا حدی که محمد پادرد گرفت و مدام اعتراض میکرد،عزیز دلم،پارک رفتن و ایییییییییین همه بازی کردن همین چیزارو هم داره دیگه،الهی دورت بگردم عسل مامان.

نفسای من،من خیییییییلی دوستتون دارم و برای خوشحال کردن شما تتتتتتتا میتونم و توان دارم تلاش میکنم،جونم رو فدای شما دو گل پسرا میکنم چووووووووووون عاششششششششششقتونم ومیمیرم براتتتتتتتون.

بدددددددددویین بریم ادامه مطلب:       

وااااای اژدها!

سرسره بازی

سرسره بازی2

سرسره بازی3

الاکلنگ بازی

الاکلنگ بازی2

همش عاشق چرخوندنی تو

فدای اون چشای خوشکلت

نترس عزیزم

این ادا و اطوارا برای چیه؟

چرا جدا از همید؟

آهااااااااا حالا شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مام پارسا
9 خرداد 91 11:50
سلام محمد جون.چقدر خوب شد که رفتید پارک عزیز دلم.
وااااااااااااااااای چقدر بازی،خب منم اگه جای تو بودم خسته میشدم.
ایشالله همیشه همیشه خوش باشی زن عمو جون.
بوووووووووووووووووووووس



سلام زن عمو جون،مرسی از شما،وای نمیدونی زن عمو جون روز خسته کننده ای بود برام،چون خیییییییلی بازی کردم،جای شما و پارسایی خالی بود،ممنونم،منم بوووووووووووس
محدثه
9 خرداد 91 12:22
میگم مامانی محمد، این همه از پسرات تعریف می کنی و قربون صدقه شون میری باباییشون حسودیش نمیشه؟؟؟
وای که چقدر این پارک عوض شده درست رو به روی خونه ماست ولی یکی دوسالی میشه نرفتم اونجا.
امیدوارم بچه ها همیشه شاد باشن...


نه عزیز دلم،چون قربون صدقه باباییشونم میرم،کللللللللا من دارم قربون همه میرم،هیشکی نیست قربون من بره،واقعا راست میگی چون منم بعد از مدتها رفتم با تغییرش مواجه شدم،ای تنبل،این دفعه که داریم میریم تو رو هم به زوووووووووووور میبریم شنیییییییییییدی چی گفتم،الهی دورت بگردم،ایشاللللللله تو هم شاد باشی عزیزم.
محدثه
9 خرداد 91 14:37
واااااااااااااااااااای نه به زووووووووووور!!!!!!
خودم قربونت میرم عزیز دلم ، خوششششششششگلم، نازنینم ،میمیرم برات
بسه ؟ یا بازم بگم بهت؟؟؟؟


ای بابا شرمنده میکنی مارو،چوب کاری دیگه بسسسسسسسسسه،خدا نکنه عزیزم،وااااااااای یعنی من خوشگل تو هم هستم،چقدر خوب،نه دیگه بسه عرق شرم و نمیبینی؟ولییییییییییی من عاششششششششقتم گلکم.
آجی مهدیه
9 خرداد 91 16:02
منم که پیر وبگردام از پارک و تاب و سرسره خوشم میاد چه برسه به محمد خاله

فکر کن هفته پیش رفتیم پارک من و یه پسره رفتیم سوار الاکلنگ شدیم بیچاره همهش اون بالا بود
کلأ تا تاب و سرسره میبینم دهنم آب میفته
جل الخالـــــــــــــــــــق


ای جانم،اگه نزدیک ما بودی که حتتتتتتتتما تو رو میبردم،حالا بگو ببینم پسره چند سالش بود؟رگ غیرتم باد کرده هااااااااااا،من به این سن هنوز عاشق سرسره ام،راستی خیلی خوشحال میشم میای پیشم،از تتتتتتتته دلم میگم دوست دارم عزیزم.
مامانی درسا
10 خرداد 91 0:47
سلام سلام صد تا سلام ...... دوست عزیزم ......همانطور که میدانید ما توی مسابقه نی نی شکلک شرکت کردیم ........ حالا رای گیری شروع شده ........ اگه درسا گلی رو قابل میدونید برید به آدرس زیر و توی موضوعات (( مسابقه عکس نی نی )) انتخاب کنید ...... و بهش رای بدین ........ راستی آدرس وبتون فراموش نشه ....... در غیر این صورت رای منظور نمیشه .......
ایده های مامی صدرا و صهبا
آدرس :
http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php



سلام عزیزم،من به درساجون رای دادم البته اگه راهش ودرست رفته باشم،خیلی دوستون دارم.
مامان شايان جوني
10 خرداد 91 10:46
سلام سلام دوست عزيز شايان جوني تو مسابقه ني ني و شكلك شركت كرده. زمان راي گيري تا چهاردهم هست. اگه دوست داشتين بهش راي بدين. راستي آدرس وبتون يا ايميلتون هم بذارين كه راي قبول بشه. ممنون. تو قسمت نظرات آدرس زير بايد راي بدين. آدرس وب راي گيري: http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مناء
10 خرداد 91 13:19
سلام عزیزم عکسا خیلی ناز بودن
ایشالله که همیشه شاد باشن
خدا حفظشون کنه
مامانی محمد دوستتون دارم هم شما رو هم بچه هارو
بوووووووووووووووووووووووووووس

```````````````````````````````````````````````````
````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$```````````````
``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$`
``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$``
$`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$``
`$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$``
`$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$```
````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$```
````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$`````
`````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$``````
``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$`````````
```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$```````````
````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$````````````

`````````````$$$```````````````````````$```````````

سلام عزیزم،ممنونم شما لطف دارین،دل به دل راه داره،منم شما رو دوست دارم،اوووووووومدم مهربونم.
مامان محمد صادق(زهرا)
10 خرداد 91 19:27
سلام عزیزم!
ای جونم ! بچه ها چقد عاشششق پارکن!
اتتتفاقا محمد صادقمم پارک و دوس داره ولی تاب و نه!!!!!!

اصصلا ذوق نمی کنه و همون 10 ثانیه ام 10 بار می گه: پایییین! پاییین!

ولی کللن ما خخییلی پارک نمی ریم! آخه باید وقت کنیم بریم پارک سر پوشیده وگه نه که الان بیرون نمی شه بریم!
آخه اینجا جهننم شده!!!!!

عزیزمفقط کاشکی عکسا رو بزرگ تر بذاری تا بهتر دیده شن! مر30

ولی راستی خخیلی مهربونی!
منم می خوام قربون صدقه ات برم!
عزیز دلم.... دوست دارم.........!

یه راستیه دیگه!
می شه بگی کجا زندگی می کنین؟
واسه لینکدونیم می خوام!
مر30


سلام مهربونم
ای جججججچچجان دل خاله،محمدم از تاب خوشش نمیاد،خیییییییلی میترسه
ما هم خیلی پارک نمیریم،محمد اووووووولین بار بود که رفت پارک
شما مگه کجا زندگی میکنید؟
خدا نکنه عزیزم،فدای اون صفای دلت،منم شما و محمد صادقو دوست دارم
الان میام پیشت و بهت میگم
مامان علی خوشتیپ
10 خرداد 91 23:28
پیشاپیش میلاد امام علی (ع) و روز مرد و پدر بر مرد و پدر آینده مبارک باد


ممنونم عزیزم،منم این رو ز رو به مرد و پدر آینده شما تبریک میگم
نایسل
10 خرداد 91 23:41
حسابی بت خوش گدشته خوشگلم


همینطوره،جای شما خالی عزیزم
نایسل
11 خرداد 91 10:02
مرسی عزیز دلم مممنون
راست میگی مرداا مغرووروون
نه بابا زیادمم هستتتت فدات بشم منننننننننننننننننن



سلام عزیزم،مردا تو شناخت خودشون موندن چه برسه به ما،ولی یه خصلتشون که همون غروره در همه هست،قربونت برم من،میای پیشم خوشحال میشم
نایسل
12 خرداد 91 16:21
مرسیییییییییییییییییییییی عزیززز دلممممم


خواهش میکنم مهربونم
نایسل
12 خرداد 91 16:21
منم خیلی خوشحال میشم گلم


از بس که خوبی گلم
مامان یاس
13 خرداد 91 19:27
. . . . . .¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. . . .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . .

سلام،ممنون که اومدین،حتما میام پیشتون
مامان محمد صادق(زهرا)
16 خرداد 91 4:30
نیومدی که بگی از خودت!

بابا چشمم خشک شد به نظرام!

کجایی پس عزیزم؟


چشششششششششم اوووووووومدم عزیزم
مامانی درسا
25 خرداد 91 1:07
محمدی خوش گذشته ها ........ همیشه به شادی پسرم .......


مرسی خاله جونی........ممنون از خاله مهربونم
محمدمهدی
26 خرداد 91 22:55
سلام وب زیبایی داری خوشحال میشم بهم سر بزنی


سلام،ممنون از شما،حتما میام پیشتون دوست خوبم