نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

تبریک روز مرد و پدر

1391/3/14 17:31
نویسنده : مامان محمد
2,591 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ناگهان یک صبح زیبا آسمان گل کرده بود / خاک تا هفت آسمان، بغض تغزل کرده بود

حتم دارم در شب میلادت، ای غوغاترین / حضرت حق نیز در کارش تأمل کرده بود

هر فرشته، تا بیایی، ای معمایی ترین / بال های خویش را دست توسل کرده بود

شکلکهای جالب آرویندر میـــان کعـبه جـان ، پـرتـو حق جلــوه گر شــد

فاطمه بنت اســد هم ، صــاحب زیبـا پسر شــد 

کعبه آن شب ، غـرقـه در نـور دل افـروز خـدا بـود

آسمان کعبه گویی ، مظــهر صــدها گهـــر شــدشکلکهای جالب آروین

 

 شکلکهای جالب آروینای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان / ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم / خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم شکلکهای جالب آروین

 

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون

با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها

هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا . .

ما(من و محمد و مهدی و همسری) امروز رفتیم به روستای ریکنده،پیش بابا بزرگها که توی مزار همون روستا دفن بودن،محمد از زمانی که فهمید میخوایم بریم پیش بابا بزرگها خیلی خوشحال شد و مدام میگفت که:مامانی بریم پیش بابابزرگ سبحان(بابای مهربونم)و بابابزرگ مهدی(بابای عزیز بابااسد)،وقتی هم رسیدیم اونجا،هر جایی که من قدم میذاشتم به دنبالم می اومد و دنبال بابابزرگ سبحان بود،با اینکه اصلا هیچ کدومشونو ندیده ولی خیلی مشتاق بود که بره پیششون،برای همین منم از این فرصت استفاده کردم و ازش چندتا عکس گرفتم،الهی من دورت بگردم با اییییییین همه مهر و محبتی که تو داری.

بابای مهربونمشکلکهای جالب آروین

بابای مهربونم2شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروینانشاالله خدا هر دوی شما را قرین رحمتش قرار دهد و شما را در بهشت زیبای خود قرار دهد.شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

مامان مانی
15 خرداد 91 14:42



ممنونم عزیزم
نایسل
15 خرداد 91 15:45
منم به همسر مهربونت روز پدر رو تبریک میپم
وبه محمد کوچولو
ممنون خانوم بابت دعای قشنگت


متشکرم خانمی
قابل شما رو نداشت عزیزم
مامان محمد صادق(زهرا)
16 خرداد 91 4:27
خدا رحمتشون کنه!
قربون پسر مهربونم بشم!با محبببتتتتت




ممنونم مهربونم
خدا نکنه خاله جونی
محدثه
16 خرداد 91 7:32
جای هر دوشون خالی، دایی و بابابزرگ عزیز روزتون مبارک...


واقعا جاشون خالیه،از طرف منم روزتون مبارک بابا بزرگ جونا
محمدرضا
17 خرداد 91 13:48
سلااااااااااااااام واقعا منم دلم برای هردوتاشون تنگ شد هرچند پدر بزرگم راندیدم

انشا الله


سلام محمدرضاجون،تو پدر بزرگتو ندیدی ولی اون تو رو ازاون بالا میبینه،خوب کاری کردی که اومدی پیشمون خوشحال شدیم.
نایسل
17 خرداد 91 20:37
مرسی مهربونم وای مرسی ایشالا بم بده یه اگه بهم بور بده دوتادخمل بورم بسه


ای جانم،یعنی اینقدر بچه دوست داری؟ایشالله خدا عوض 3 تا، 6 تا بده،اگر هم بده مامان خیلی خوبی براشون میشی.
مامان محمد صادق(زهرا)
18 خرداد 91 11:48
مرسی از حضور همیشه گرمت عزیزم!






خواهش میکنم عزیزم به خاطر علاقه زیاد من به شماست.
مامانی درسا
18 خرداد 91 13:34
خانم گل درسته بابا بزرگها الان پیشتون نیستن اما بدون همیشه جاشون تو قلبتونه و همیشه یه بابا مهربونن ...... پس روزشون مبارک ...... خدا همسر محترمتو واستون نگه داره ..... بابا اسد روزت مبارک


واقعا همینطوره مهربونم،متشکرم عزیزم
مناء
18 خرداد 91 13:37
اگر بدانی
چه کسی،کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت
رسانده است؟
“پدرت” را می پرستی . . .
روز پدر مبارک
عکسا قشنگ بودن منم آپم

میتونم بپرسم کجایی هستین؟



ممنونم گلم،خیییییلی مطلبت قشنگ بود،مرسی چشات قشنگ میبینه،الان میام پیشت و بهت میگم.
مامان محمد صادق(زهرا)
20 خرداد 91 18:41
X

بازم آپیدم!
بیای خوشحال میشم عزیزم


:


اووووووووومدم گلم
نایسل
20 خرداد 91 20:29
کجای گلم


همینجام عزیزم،اوووووووومدم نازنینم
نایسل
21 خرداد 91 2:22
آره عزیز دلم حتما خدا کمک میکنه


همین که به خدا توکل کنی یه دنیا ارزش داره گلم.
نایسل
22 خرداد 91 1:48
قربونت برم چرا ندم تو جز دوستای خوبیمی


مرسی گلم.
نایسل
22 خرداد 91 11:56
مرسی چشات خوشگل میبینه گلم


عزززززززززیزمی
مامان زهره
22 خرداد 91 13:12
خدا همه اموات را بيامرزه مخصوصا بابا بزرگ هاي مهربون گل پسر را


مرسی مهربونم
نایسل
22 خرداد 91 14:15
مرسیییییییییییییی قربونتتت برم
خیلی خیلی ممنون منم دوستت دارم خیلی خیلی زیاد تو هم به من روحیه میدی عزیز دلم


خواهش میکنم گلم
قابل شما رو نداره
نایسل
22 خرداد 91 21:20
وای گلم چراااا رمزم رو تایید کردی پاکش کن لطفا


ببخشید عزیزم،حواسم نبود،پاکش کردم نازنینم
آجی مهدیه
22 خرداد 91 23:33
خیلی خوشحالم که بالآخره یکی از دوستام نگران حالم شد
روحیه م زیاد مساعد نبود, خسته و پژمرده م این روزا
برام دعا کن


خواهش میکنم عزیزم
چرا؟چی شده؟بابا نگرانت شدم،دعا میکنم که هر چه زودتر مشکلت حل بشه و دوباره سرحال و شاد بشی عزیزم،مواظب خودت باش.
مامان زهره
23 خرداد 91 15:42



مرسی گلم
مامان محمد صادق(زهرا)
23 خرداد 91 20:56
سلااااام عزیزم!
آپ کردم!
بیا...... نظر یادت نره!
نظر محمد جونی هم خیییلی مهمه!
یادت نره!
فدات


سلام مهربونم
واقعا؟
چششششششششم..............بازم چششششششششم
حتتتتتتتتتتما
قربونت
مامان محمد صادق(زهرا)
24 خرداد 91 7:52
شرمنده عزیزمممم نظرت پاک شده! میشه 2باره بیااااای!!!
مامان زهره
24 خرداد 91 15:06



مرسی از تو دوست نازنینم
نایسل
24 خرداد 91 20:45
قربونت برم نتشون قطعه


واااااااای چقدر بد ایشالله هر چه زودتر نتشون درست شه
مامان مانی
25 خرداد 91 11:41
سلام ......



سلاااااااااام،مرسی که اومدین
مامان بیتا
26 خرداد 91 18:09

ممنونم که اومدین پیشمون


خواهش میکنم عزیزم،مرسی از کامنتتون
آجی مهدیه
26 خرداد 91 22:45
بدوووووووووووووو آپـــــــــــــــــــــــــــــم


اووووووومدم عزییییییییز دلم