نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

محمد در تولد مامانی

1391/4/16 17:16
نویسنده : مامان محمد
2,094 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلك

محمد،عزیزم،بازم به یه تولد دیگه دعوت شدی،اونم تولللللللللللد مامانیییییییییییییییی،بازم میتونی شمعها رو فوت کنی و کیک تولد بخوری،تا میتونی بخند و بازی کن عزیز دلم.

روز ١٤ تیر ماه روز تولد منه و ما امسال یه تولد ساده همراه با عموها و عمه های محمد گرفتیم که این جشن بهانه ای بشه برای با هم بودن و با هم خندیدن.

روز چهارشنبه آجی محدثه(دختر عموی محمد)به من زنگ زد و گفت که میخوان شام بیان خونه ما،منم با ذوق و شوق شروع کردم به آماده کردن شام،وقتی که به محمد گفتم که امروز تولد منه و شام مهمان داریم خیییییییییییییلی خوشحال شد و گفت که مامانی کیک تولدم میگیری؟منم گفتم آره عزیزم.

 

خلاصه بعد از آماده کردن شام مهمانای ما یکی یکی اومدن به خونمون و محمد شروع کرد به بازی و شیطنت،محمد و آرشام(پسر دختر عمه محمد)با بادکنکایی که مهدی برای تولد خریده بود بازی کردن تا موقع شام شد،بعد از خوردن شام و کارهای بعد از شام شروع کردیم به گرفتن تولد.

وقتی که شمع رو روی کیک گذاشتیمني ني شكلك محمد بدون معططططططططططططططلی شمع بینوا رو خاموش کرد و منم دوباره شمع رو روشن کردم تا بچه ها شمع رو خاموش کنن چون بچه ها شمع فوت کردن رو دوست دارن،نمیدونید که این شمع چنننننننننننند بار روشن شد،بعد از اتمام کارمون شروع کردیم به خوووووووووووردن کیک و چای و میوه،جای همتون خالی خیییییییییلی کیکش خوشمزززززه بود از تعریف کردن مهمونا فهمیدم،البته همسر عزیزم همییییییشه کیک و شیرینی رو تازه تازه میگیره برای همین خوشمزه هست.

عزیزم دستت درد نکنه برای این همه زحمتت که برای من کشیدی،خیلی دوستت دارم برای تمام زحماتت و برای بودنت درکنار من،من از اینکه با تو و در کنار تو یک زندگیه بسیار خوب و شیرینی دارم خییییییلی خوشحالم و خدا رو شاکرم به خاطر این همه محبتی که به من داشته و داره،عزیزای دلم خییییییلی دوستتون دارم و عاششششششششقتونم.

 

 

 

بعد از خوردن کیک و میوه مهمونای ما یکی یکی به خونه هاشون رفتن و من موندم با یک شب بسسسسسسسسسسیار خوب و به یاد موندنی.

این بود از ماجرای شب تولد من و شیطنتای محمد. 

برای دیدن عکسای تولد هر چه زودتر به ادامه مطلب: 

    

اینجا محمد داره برای درست کردن سالاد الویه به من کمک میکنه،الهی دورت بگردم که اینقدر مهربونی.

الهی دستاتو بگردم

اینجا محمد لباس کاراته داداشش رو پوشیده و بعد از کلی بازی،مشغول بازی با گوشی موبایل شد. 

کاراته باز حرفه ای

کیک تولد

فوووووووووووووووووت

از راست به چپ:امیررضا(پسر عمه محمد)،داداشی،محمد،محمدرضا(پسر عموی محمد)

بپپپپپپپای فشفشه باشین بچه ها

 محمدرضا خییییلی از فشفشه میترسه و با احتیاط کامل فشفشه رو تو دستش گرفته بود ولی بازم میترسید 

فشفشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

آجی محدثه
17 تیر 91 8:05
عزیزم با گذشت سه روز بازم میگم تولدت مبارک
دستت درد نکنه بازم شرمنده تم که خودمونو انداختیم شامت که مثل همیشه عالی بود پذیرایی هم عالیتر دست آقات هم درد نکنه


الهی من دورت بگردم عزییییییییییییییییییییزم،مرسی مهربونم
این چه حرفیه اون شب بهترین شب زندگیم بود وااااااااااقعا جدی میگم.
خواهش میکنم قابل شما رو نداشت دخمل من.
خاله باران
17 تیر 91 9:35
هنوز ندیدی که؟؟؟


اوووووووووووووومدم.
خاله باران
17 تیر 91 14:42
سلام دوست جونی.قابل شما رانداشت.انشالله همیشه شاد و سالم باشی...تونستی دانلود کنی؟


علیک سلام عزیزم
مرسی مهربونم
آره دانلودش کردم بازم ممنونم
مامان زهره
17 تیر 91 15:12
سلام عزيز دلم ببخش كه دير تولدت را تبريك گفتم اما ماهي را هر باتر از آب بگيري تازه ست.حالا:
تولد تولد تولدت مبارك مبارك مبارك تولدت مبارك


سلام نازنینم،خواهش میکنم این چه حرفیه
الهی من فدات شم،قربون مهربونیت،ممنون از ایییییییین همه لطفت
مامان زهره
17 تیر 91 15:20
-----------------()---()-()-()-()
-----------------||---||-||-||-||
--------------{*~*~*~*~*~*~*}
---------@@@@@@@@@@@@@@@
--------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
---{~*~*~*~*~HAPPY~*~*~*~*~*~}
---{~*~*~*~~ BIRTHDAY! ~~*~~*~*}
---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*}
---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


.....$$$....$$$...............................................
...................................$$....................
..................................$$...........................................$$$....$$$.
....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$$
...$$$.........$$...$$......$$............$$...........$$$................................$$$
...$$$$$$$$$$$$$.......$$............$$$..........$$$................................$$$
......................$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


...............................$$.....$$$$$$$$$$$$
...............................$$.....................$$$
...............................$$.....................$$$
.............................

اینقدر شرمنده ام نکن عزیز دلم بازم ممنون از کامنت قشنگت
نایسل
17 تیر 91 17:57
من همین دیروز پریروز بهتون سر زدم کامنت گذاشتم نمیدونم جرا نظرم نیستتت


نایسل
17 تیر 91 17:58
تولدت با تاخیر مبارک خاله جون الهی120 ساله شی


مرسی عزیزم،تولد من بود نه محمد
تولد محمد 12مرداد هست
نایسل
17 تیر 91 17:58
اره دوست صمیمی داشتن خیلی خوبه خدا روشکر من دوست خوب زیاد دارم
ولی خب بدشم زیاد دارم


خدا رو شکر
باید از دوستای بد دوری کنی چون فقط ضرر میرسونن
نایسل
17 تیر 91 17:58
منم دلم تنگ شده عزیزم


دل به دل راه داره مهربونم
نایسل
17 تیر 91 18:00
مرسی عزیز دلم تو خوبییییییییییی منم دوست دارم


خیییییییلی دوستت دارم نازنینم
نایسل
17 تیر 91 18:00
مرسی قربونت برم من خوبم تو خوبی منم دوست دارم
نایسل
17 تیر 91 20:12
مرسی گلم


خواهش میکنم نازنینم
مامان زهره
18 تیر 91 9:09
انشاء‌الله بازم قسمتتون بشه برين جمكران.كربلا و مكه البته با جمع خانواد اتان.راستي ممنون از دعاي خيرتان


انشاالله،ممنون از لطفتون
خواهش میکنم عزیزم.
مامان زهره
18 تیر 91 9:10
حرف جديد منو با گل پسري شنيدين ؟دوست داري بيا و بخون


حتما،اومدم.
مامان محمد صادق(زهرا)
18 تیر 91 14:45
سلام عزیزمممممممممممممممممممم


تولدت با تاخیر مبارک باشه!!!!!

چه بد که دیر متوجه شدم!

ان شاللا سالها عمر با عزت داشته باشی و کنار هم زندگیه شیرینی داشته باشین!!!

چقدم به بچه ها خوش گذشته!!!
همیشه شاد باشین الهی!!!



سلام مهربونم
مرسی نازنینم،ممنون از اییییییییین همه لطفت
آره خیییییییییییلی به بچه ها خوش گذشته بود
متشکرم ازت.
خاله باران
22 تیر 91 0:45
سلام فرشته جونم...
ممنون عزیزم برای دعاهای خوبت...
الهی.همچنین شما را برای مامان و محمد جان حفظ کنه...
ممنون.شما هم همینطور...
منم دوستتون دارم...
بووووووووووووووووسسسسسسس


علیک سلام عزیز دلم
خواهش میکنم مهربونم
متشکرم باران جون
منم بوووووووس.*
نایسل
22 تیر 91 14:53
قربونت برم راست میگیییییی ما سپردیم به خدا
مرسی الهی واقعا حل شه
مهربونم ممنون اومدی
پسر ماهت رو ببوس راستی کم میای نت چرا>؟


خدا نکنه،همین درسته
ایشاالله
خواهش میکنم عزیزم
وقت نمیکنم که بیام
مامان زهره
24 تیر 91 9:07
ممنون عزيز دلم كه اين همه به ما لطف داري


خواهش میکنم
عزیییییییییییییییییییییییزمی.
مامان زهره
25 تیر 91 14:02
ممنون عزيز دلم.چشما حتما مراقبش هستم كه سرما نخوره.آره آب نماي خوبي داره.متقابلا من هم دوستتون دارم


خواهش میکنم خانمی.همین کار درستیه.مرسی عزیز دلم
مامان محمد صادق(زهرا)
25 تیر 91 18:00
سلام عزیزمممممم!

ممنون که به یادمی!

دوستون دارم.......


سلام مهربونم
کار دل دیگه
منم دوستتون دارم.
مامان زهره
26 تیر 91 9:39
عزيز دلم هنر عكاسي محمد سپهر را در صفحه گذاشتم خوشحال مي شم نظراتتون را بدونم


الان میام پیشتون.