نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

12 مرداد ، روز شیرین

1391/5/12 12:18
نویسنده : مامان محمد
1,369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیز محمد جون و فرشته جون

اول از همه باید توضیح بدم که من کیم؟

من محدثه دخترعموی محمدجونم، فرشته جون مودمش خرابه و نمیتونه وارد اینترنت بشه و چون امروز روز مهمیه من اومدم و خبرش رو بهتون بدم تا روزی که مودمش درست شه و خودش مطلب بگذاره به امید اون روز...

.

.

.

فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوت! 

فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوت!   

فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوت!  

تولد تولد تولدت مبارک  

بیا شمع ها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی ...

 

امروز تولد ٤ سالگی محمد آقاست ، ٤ سال پیش توی یه همچین روزی محمد به دنیا اومد و وارد دنیای زیبای آدمها شد.

دلم میخواد یکمی از خاطرات اون روزها بگم: قرار بود عمه جون محمد واسش تشک و بالشت درست کنه ولی گویا فکر نمی کرد که محمد به این زودی ها بیاد چون آماده ش نکرده بود اون روز که خبر به دنیا اومدن محمد رو دادند من و یکی از دوستان به جای رفتن به بیمارستان رفتیم بازار دنبال لایکو و وسایل تشک و بعد از ظهر رفتم ملاقات فرشته جون، غروبی که قرار شد مرخص شن ما اونجا بودیم وااااااااااای چه روزی بود همش دور و اطراف محمد بودم و نازش می کردم. فداش بشم الهی دوست داشتم قــــــــــــورتش بدم و حالا ٤ سال گذشت... چه زود ....

محمد جونم دوباره میگم تولــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبارک

                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان محمد صادق(زهرا)
14 مرداد 91 14:13
وااااااااااااااااااااااااای خدای مننننننننن!


تولدت مبارک باشه محمد جوووووووون!

ماشششاللا چقد بزرگ شدیییییی!

ان شاللا که سالها عمر با عزت داشته باشی و خوش نام باشی و باعث سربلندیه خونواندت مخصوصا مامان فوق العاده مهربونت!

فرشته جون تبریک میگم بهت!

دست محدثه جونم درد نکنه که اومد آپ کرد و مارو در جریان گذاشت!!


وااااااااااااااای سلاااااااااام
مرسی خاله جون مهربووووووووووووون
آره دیگه کم کم دارم مرد میشم.
ممنونم زهرا جون،چقدر با احساس اومدی پیشمون،بابا دیگه اینقدر شرمندمون نکن،خجالت کشیدم.
مرسی عزززززززززززززیز دلم
آره واقعا،دستش درد نکنه،خییییییییییلی زحمت کشید،من همچنان با خط تلفن که سرعتشم پایینه و کلافه کننده هست میام و فقط نظراتو میخونم و جواب میدم.
دوستت دارم زهراجونم،محمد صادقمو حتتتتتتتتتتتتما ببوسش.عزییییییییییییییییییییییزمین
❤مامان آزی❤
15 مرداد 91 9:49
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟


مرسی از کامنتت
الان میام مهربونم.


❤مامان آزی❤
15 مرداد 91 10:52
سپاس از مهرت خانمی


خواهش میکنم نازنینم
مامان زهره
15 مرداد 91 12:19
ما منتظررررررررررررررررررررررر عكس هاي تولد هستيم


حتتتتتتتتما عزیزم.
سپیده
15 مرداد 91 12:37
سلام. با تشکر از رای شما.


علیک سلام،خواهش میکنم عزیزم.
مامان محمد صادق(زهرا)
15 مرداد 91 13:20
سلام گلم...

فکر کنم رمز و توو خصوصی گذاشتم!!!!

اگه نذاشتم الان میذارم....

برو خصوصی!


مرررررررررررسی زهرا جونی.
مام پارسا
17 مرداد 91 6:10
محمد جون تولدت مباررررررررررررک
ایشالله 120 ساله بشی و زیر سایه مامان و بابا شاد و خوشبخت زندگی کنی.
دوستت دارم عززززززززززیزم




مرسی زن عمو جون
ممنون از محبتتون
منم دوستتون دارم
خاله باران
19 مرداد 91 14:16
وای عزیز دلم محدثه خانوم.چه دختر عموی خوبی.الهی همیشه با هم اینقدر خوب باشید.دستت درد نکنه خوبم.



آره محدثه جون خییییییلی دختر خوبیه،خیلی هم مهربونه،من که خیییییییییییلی دوسش دارم.
مرسی باران جون.
مامان زهره
23 مرداد 91 13:03
سلام عزيزم ديگه داريم به روزهاي آخر مي رسيم خدا كنه خدا قبول كرده باشه

آره واقعا،انشاالله