نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

عاشورای حسینی

1391/9/5 22:04
نویسنده : مامان محمد
1,930 بازدید
اشتراک گذاری

عاشورا        عا.شو.را.          

چقدر این کلمه راحت به زبونمون میاد ولی وقتی یاد اتفاقات اون روز به روایت دیگران می افتم تازه متوجه میشم که چقققققدر گفتن این کلمه برای ما سنگینه...چون کاری که آقا امام حسین و 72 تن از یاران باوفایش تو اون روز کردن کاری بس سنگین بود.

از خود گذشتن،ایثار و فداکاری این عزیزان وصف نشدنیست،برای همینه که هنوزم که هنوزه این دهه محرم و اساسا خود ماه محرم پابرجاست و هنوزم تو این روز اشکهای سینه سوزی برای لبان تشنه آقا و یارانش و گلوی بریده شده کودک شش ماهه(علی اصغر) ریخته میشه.

خدایا وقتی فکرشو میکنم که آقا امام حسین قبل از اینکه به کربلا بره از تمام اتفاقات اون روز که قرار بود بیفته خبر داشت،باز با این حال به اونجا رفت،خییییییییییلی ناراحت میشم و تحت تاثیر قرار میگیرم.

چقدر بزرگوارید یا حسین که برای اطاعت از فرمان خداوند و حفظ دین و کتاب خدا(قرآن) دست به همچین کار شجاعانه و تاریخی زدید.

خیییییییییییییییییلی دوستت دارم آقا،امیدوارم که منم بتونم با کارام،رفتارام و انجام وظایف دینی و بالاخص تربیت فرزندانم در راه شما که همون راه خداوند یکتاست،جزو یاران شما باشم،از شما هم میخوام که تو این راه کمکم کنید تا بتونم پیش خداوند یکتا و شما روسفید بیرون بیام.

محمد جان،عزیز دلم،من سعی میکنم تا حدی که بتونم اطلاعاتی رو که در مورد اون روز میدونم در اختیارت بزارم تا تو هم از آقا امام حسین و خوبیهاش بدونی و امام حسین رو سر لوحه زندگیت قرار بدی.

    

نام من سرباز کوی عترت است ، دوره آموزشی ام هیئت است . پــادگــانم چــادری شــد وصــله دار ، سر درش عکس علی با ذوالفقار . ارتش حیــدر محــل خدمتم ، بهر جانبازی پی هر فرصتم . نقش سردوشی من یا فاطمه است ، قمقمه ام پر ز آب علقمه است . رنــگ پیراهــن نه رنــگ خاکــی است ، زینب آن را دوخته پس مشکی است . اسـم رمز حمله ام یاس علــی ، افسر مافوقم عباس علی (ع)

 

 

 

گل خوش رنگ و بوی من حسین است

 

بهشت آرزوی من حسین است

 

مزن دم پیش من از لاله رویان

 

که یار لاله روی من حسین است

 

من آن مداح مست سینه چاکم

 

که ممدوح نکوی من حسین است

 

همه در گفتگوی این و آنند

 

ولیکن گفتگوی من حسین است

 

سخن بی پرده می گویم زمستی

 

می و جام و سبوی من حسین است

 

چو مرغ حق که از حق میزند دم

 

طنین های و هوی من حسین است

 

از آن بر تربتش سایم جبین را

 

که عز و آبروی من حسین است

 

احد گوئی از آن باشد شعارم

 

که پیر و نکته گوی من حسین است 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامانی درسا
6 آذر 91 3:03
سلام به مامانی و محمد عزیزم عزاداریهاتون قبول درگاه الهی عزیزم ....... محمد جونم خوبی خاله همیشه خوب و سالم باشی انشاالله مامانی بفرما خصوصی


سلام به مامانی درساجونی...چه عجب شما اینورا...خییییییلی خوش اومدی عزیزم...عزاداریای شما هم قبول...مرسی خاله جونی...مرسی از دعای قشنگت مهربونم...چشم اومدم.
محدثه
6 آذر 91 7:29
محرم تسلیت باد...
خوبی عزیزم؟ متنهات عالی بود. گاهی اوقات میگم وای بر ما که درست حسابی عزاداری نمیکنیم ولی مطمئنا دلمون با امام حسین و یارانش هست...


بر شما هم تسلیت باد محدثه جونم...خوبم عزیزم...شما خوب باشی ما هم خوبیم...واقعا؟در یک لحظه حس عجیبی بهم دست داد و این متنها رو نوشتم،البته توی سر و صدا نوشتم...آره واقعا...ولی اصل دلمونه که با امام حسینه و این خیلی با ارزشه.
مامان بیتا
6 آذر 91 9:15
سلام مامان محمد جون
ببخش که ما یه مدت نبودیم
عزاداریهاتون قبول باشه
من هم این روزها رو به شما و خانواده گلتون تسلیت میگم
میخواهیم که از این به بعد همیشه کنارتون باشیم
خوشحال میشم بهمون سر بزنین
از صورت محمد گلمون محکم ببوسین


سلام عزیز دلم،خواهش میکنم این چه حرفیه
عزاداریهای شما هم قبول باشه
ممنونم نازنینم،بر شما هم تسلیت میگم
خیلی خوشحال شدم که ما رو قابل دونستین خانمی
چشم حتما میام
حتتتتتتتتما گلم.
مام پارسا
6 آذر 91 12:58
عزاداری تون قبول باشه عزیزم
ایشالله خودمون و بچه هامون همیشه حسینی و از دلدادگان حسین(ع) باشیم
محمدو نبوس...چون الان خونمونه...خودم می بوسمش


عزاداری شما هم قبول باشه زهراجون
انشالله
مرسی عزیزم...پس شما پارساجونو ببوس چون خونمون نیست.
مامان سيد محمد سپهر
6 آذر 91 14:16
سلام دوستم .سيد محمد سپهر تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 51 هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داری به پسرم و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدی.
اینم لینکش:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php
ممنونممممممممممم



سلام عزیزم.....چشششششششششم حتما بهش رای میدم.
علی خوشتیپ
6 آذر 91 14:16
سلام خاله جون .عزاداریهاتون قبول.من تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کردم...کدم 35 هست اگه دوست داشتین به من و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدین
ممنونم



سلام عزیز دلم...عزاداری شما هم قبول...چشم اگه تونستم حتما بهت رای میدم عزیزم.
مامان سيد محمد سپهر
6 آذر 91 15:00
ممنون گلم كه راي دادي


خواهش میکنم،قابلی نداشت،انشالله که گل پسری مثل همیشه برنده بشه.
مام پارسا
6 آذر 91 16:24
سلام زن عمو جون..پارسا توی مسابقه نی نی و محرم که توی وبلاگ دنیای نفیس برگزار شده شرکت کرده...کدش 1 هست..اگه دوست داشتی به پارسا و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بده
اینم لینک مسابقه ست
http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php
من و پارسا این محبتتون رو فراموش نمی کنیم


سلام عزیزم...من به شما رای دادم پارسایی...انشالله که برنده بشی زن عمو جون.
زهرا (✿◠‿◠)
7 آذر 91 9:50
قربون دل عاشوراییت برم مننننننننننننن
پستت خیلی قشنگ بود عزیزم...
این روزا به یادت بودم!
برا عاقبت به خیریم دعا کن!
دوست دارم...


خدا نکنه عزیزم
واقعا؟ممنونم ازت زهراجونم
مرسی عزیزم...منم همینطور
حتتتتما...ما هم محتاجیم به دعا
منم دوستت دارم.
زهرا (✿◠‿◠)
7 آذر 91 9:52


بیا عزیزم!
اینام دسته گلایی که به آب داده بودی!!!!!!!!!!
واست برگردوندم!!!!!!!!!!!!!


اییییییی وای،شرمنده ام نکن...خجالت کشیدم...مرسی که اومدی و برام کامنت گذاشتی.
زهرا (✿◠‿◠)
10 آذر 91 19:46
هی وای من!
اگه می دونستم اینجوری جواب میدی که اونطوری نمی گفتم عزیزم...
ببخش!
قربونت برم!
اینقد دلم واست تنگ شدههههههههه


چی شده عزیزم؟
من اصلا از دستت ناراحت نشدم عزیزم.
این چه حرفیه؟تو رو خدا اینطوری نگو.
خدا نکنه
منم دلم واست تنگیده زهراجونی.
مامان کوثری
11 آذر 91 11:23
مسابقههههههه
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگزاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن
http://ninimod.niniweblog.com/
راستی تو مسابقه ما هم شرکت کنید


وااااااااااااای مسابقهههههههه
چشم حتما عزیزم.
مامان کوثری
12 آذر 91 12:40
سلام عزیزم رای گیری شروع شده تا روز 5 شنبه لطفا تبلیغات کنید


مرسی نازنینم...چشم حتما.
زهرا (✿◠‿◠)
12 آذر 91 15:34
به محمد نازم رای دادم!

راستی اگه رای دومتو ندادی! به محمد صادقم رای بده اگه دوس داشتی!!
آخه شرکت کردیم!
ولی هنو کد و نذاشته!
قربونت!


الهی من فدات زهراجونی...ممنونم
چچچچچچچشم حتتتتتتما به گل پسری رای میدم.چرا که نه...من که عاااااااااااشق م.ص هستم.
فدای دل مهربونت.



مام پارسا
12 آذر 91 16:07
سلام عزیزم....من به محمد عزیزم رای دادم....ایشالله که برنده بشه


قربونت برم زهراجون...ایشالله.
زهرا (✿◠‿◠)
12 آذر 91 16:11
سلام عزیزم...
محمد صادقم توو روند از پوشک گرفتنش خیلی کمکم کرد!
واسه جایزه ش توو یه مسابقه شرکتش دادم!
دوس داشتی توو جایزه ش شریک باشی خوشحال میشم!
0027 شمارشه!
اینم لینکشه:
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php


همین الان میام برای رای دادن.
زهرا (✿◠‿◠)
12 آذر 91 18:20
خصوصی داری عزیزم....


آخجون خصوصیییییییی
زهرا (✿◠‿◠)
13 آذر 91 8:59
حالا که آخجون خصوصی!
پس بازم برو خصوصی!!!!!!
(شعر و حال کردی؟؟!)


فی البداهه بود دیگههههههه...الان میرم.
مهرنوش مامان مهزیار
13 آذر 91 10:36
سلام مهزیار در مسابقه نی نی و محرم شرکت کرده در آلبوم چهارم کد 79 خوشحال میشم بهش رای بدهید.
اینم آدرس http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php



عزیزم متاسفم...من رایهای خودمو خیلی وقته دادم...وااااااااااااقعا شرمندتم.
مامان سيد محمد سپهر
13 آذر 91 12:13
سلام گلم من به محمد عزيز راي دادم.انشاء الله برنده بشه


الهی قربونت برم...ممنونم عزیزم...انشالله.
lمهرنوش مامان مهزیار
13 آذر 91 12:15
سلام دوست عزیزم مهزیار در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده . به این آدرس نی نی فشن 2- سری دوم – کد 0040 من و مهزیار بی صبرانه در انتظار رای ها شما هستیم. اینم آدرس http://ninimod.niniweblog.com
مهرنوش مامان مهزیار
14 آذر 91 11:29
سلام ممنون عزیزم


خواهش میکنم خانمی.
مامان کوثری
14 آذر 91 11:50
ممنونم منم لینکتون کردم


مرسی از شما.
زهرا (✿◠‿◠)
17 آذر 91 20:00
اومدم واسه عرض ارادت....


فدای مهربونیت عزیزم...تو بی نظیریییییییییییییییی.
مامانی درسا
18 آذر 91 2:45
محمد گلم چطوری عزیزم ..... ایشاالله که تنت سالم و لبت خندون باشه پسرم ...... مامی خصوصی داری


خوبم خاله جون جونی.......ممنونم خاله....چشم اومدم خانمی.
مامان سيد محمد سپهر
18 آذر 91 10:27
عزيزم وظيفه بود


خواهش میکنم...شما لطف داری عزیزم..


مامان کوثری
20 آذر 91 10:52
سلام عزیزم ممنونم تو مسابقه شرکت کردین و از حضور گرمتون ممنونیم بازم بهمون سر بزنید


سلام خانمی،خواهش میکنم عزیز دلم...ما از شما ممنونیم از بابت مسابقه خییییییلی جالبتون...چشم حتما.
مامان سيد محمد سپهر
20 آذر 91 12:22
سلام از نتيجه مسابقه چه خبر؟


همه چی در امن و امانه...محمد برنده نشد...انشالله تو مسابقات بعدی.
زهرا (✿◠‿◠)
22 آذر 91 17:37
عزیزم...
خواهش می کنم رمز نخواه...
طاقت ناراحتیتون و ندارم...
الان خیلی بهتره خدارو شکر...
فقط یه کم بالای چشمش و دماغش آسیب دیده...
به خدا فقط نمی خوام غصه دار شی...
دوستون دارم...


این چه حرفیه...م.ص مثل محمد خودم،مثل خواهر زاده خودم میمونه...همونطور که تو شادیهاتون شریکم باااااااااااید تو این روزها هم پیشتون باشم،البته اگه تو منو به عنوان یه همدم و همراز بدونی...من وقتی پست جدیدتو دیدم خیلی شوکه شدم...ما هم دوستتون داریم.
زهرا (✿◠‿◠)
22 آذر 91 17:46
خصوصی داری...


الان میام.
زهرا (✿◠‿◠)
23 آذر 91 10:02
عزیزم خصوصی


اوووووووووووومدم.
مام پارسا
23 آذر 91 11:19
سلام فرشته جون...خوبی؟
کجایی؟ کم پیدایی؟
محمد خوبه؟ ببوسش


سلام زهراجون...به مرحمت شما.
همینجام...همین دور و برام.
محمدم خوبه... چششششششششم.شما هم پارسایی روببوس.