نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

تولده ه ه ه تولد

1391/9/23 13:29
نویسنده : مامان محمد
2,111 بازدید
اشتراک گذاری

سلام    سلام    سلام      سلامی چو بوی خوش آشنایی

سلام دوستای گلم،دلم خیلی براتون تنگ شده بود،خییییییییییییلی دوستتون دارم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤،میدونستید؟

سلام عزیز دلم،سلام خوشگلم،عزیز مامان خوبی؟الهی من دورت بگردم مامان.

پارسا جونم سلام،زن عمو جون خوبی؟الهی که همیشه خوب و خوش و خندون باشی.پارسایی تولدت مبارک،آره دیگه تولدته دیگه،نیست مگه؟

ني ني شكلك

مثل اینکه شما دوستای نازنینم تعجب کردین نه ه ه ه ه ه ه ؟الان قضیه رو میگم که از چه قراره:

امروز تولد پارسا یدونه هست،حالا یا امروزه هست یا دیروز بوده،فرقش فقط 1 روزه دیگه،بگذریم،جونم براتون بگه ه ه ه ه ه،حالا یادم اومد،دیروزتولد پارساجون بود ولی چون محرم بود مام پارسا 22 آبان برای پارسا تولد گرفت ما هم تولدش دعوت بودیم،منم چون مام پارسا پست تولد پارساجونو همون موقع گذاشت نمیخواستم که از شیرینی تولدش کم بشه برای همین خواستم تمام عکسا همراه با خاطرات اون روز رو تو روز تولد واقعیش توی خونه دل پسرم به پارساجون تبریک بگم البته از قبل اعلام شد.

چققققققققققققدر بچه ها اون روز بهشون خوش گذشت،البته همراه با نق و نوقای خاص خودشون که ما مامانا باید جمع میکردیم،ولی مهمترین چیز تو اون روز برای ما،بچه ها بودن که دلمون میخواست بهشون خوش بگذره که گذشت،چووووووووووووون مام پارسا(زهراجون)و بابایی پارسا خیییییییییییلی زحمت کشیدن،دستشون درد نکنه❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤.پارسا جون الهی 120 ساله شی زن عمو جووووووووووووون.

راسسسسسسسسسستی یه تولد دیگه هم هست،اون چیزی نیست جززززززززززز توللللللللد 1 سالگی وبلاگ محمد عزیزم.

نفسم،عمرم،تولد وبلاگت مبارک،انشالله 120 ساله شه،تا جایی که من بتونم این وبلاگت رو حفظ میکنم تا زمانی که تو خودت همه امور این وبلاگ بسیار زیباتو به دست بگیری.خییییییییییییلی دوستت دارم عزیز دلم.

خدایا شکرت به خاطر همه چی،سجده شکر به جا میارم به خاطر بودنت در کنارم و به خاطر اینکه به من این قدرت رو دادی تا بتونم با وجود تمام مشکلاتی که تو زندگی داشتم تا اینجا برسم،جایگاهی که من دارم به عنوان یک مادر،جایگاه بسیار بالایست و به خاطر این موهبت الهی تو رو هززززززززززززاران بار شکر میکنم.

 

خدایا از این به بعد هم به من توان و نیروی مضاعف بده تا بتونم این جایگاه رو حفظ کنم،چون میخوام به عنوان یک امانتدار در پیشگاه تو سر بلند بیرون بیام و از اینکه تا اینجا کمکم کردی تا این وبلاگ رو سر پا نگهدارم می پرستمت ای خدا.

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

حالا برای دیدن عکسای تولد بدددددددددددو بیا اینور بازار:

الهی من فدای اون ادات عزیزم

محمد و پارسا

 محمد و الینا

کیییییییییک توللللللللللد

 شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

با آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه بچه ها و مامانای دوست داشتنیشون.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

محدثه
25 آذر 91 7:55
سلام زنعموی مهربون، سلام محمدخان...
تولد یک سالی وبلاگت مبارک محمد... انشاالله تولد یک سالگی خودت!! اِ ... ببخشید تولد 5 سالگیت و البته 120 سالگیت...
تولد پارساجون هم مبارک...


سلاااااااااااااام محدثه نازنینم،سلام آجی محددددددثه...
مرررررررررررسی خواهرجونییییییی...خواهرجووووووووووون!حواست کجاست؟من دیگه بزرگ شدم...سال دیگه باید برم آمادگی...ممنونم آجی جون...
متشکرم عزیزم...
مهرنوش مامان مهزیار
25 آذر 91 9:52
سلام سلام صدتا سلام
تولدها مبارک


سلام سلام هزار و سیصدتا سلام.
ممنونم از شما.
مامان سيد محمد سپهر
25 آذر 91 13:33
سلام نمي خواستم فقط صحبت كرده باشم.نمي خواستم از خودم بگم مي خواستم از همه كساني كه خاطرشون برام هنوزم ارزش داره و هيچ وقت فراموششان نمي كنم گفته باشم منتظرم...


خییییییییییییلی قشنگ بود...چشم حتما میام عزیزم.
زهرا (✿◠‿◠)
25 آذر 91 16:27
سلام مهربونم...
ممنون بابت همه ی همدریات و دلداریات...
اگه بدونی چقد آروم شدم...
دوستتون دارم


سلام خانمی...
خوااااااااااهش میکنم زهراجون...این چه حرفیه...وطیفه بود...
خییییییییلی خوشحالم که حرفام آرومت کرده...در واقع قصدمم همین بود نازنینم...
منم دوستتون دارم...عاااااااااااشششششششقتونم.
مام پارسا
26 آذر 91 11:41
وااااااااااااااااااااای زن عمو جون مرسی
خیلی خیلی ازت ممنونم که برام پست تولد گذاشتی
خیییییییییییییییییییییلی خوشحال شدم
این بهترین تبریک و هدیه ای بود که برای تولدم می تونستم بگیرم
تولد 1 سالگی وبلاگ محمد جون هم مبارکهههههههههههههههههههههه
ایشالله وبلاگش 120 ساله بشه
ایشالله از چند سال دیگه خود محمد جون وبلاگش رو پر می کنه از خاطره های شاد و قشنگ


واااااااااااااااااااای زن عموجون خواهش میکنم...
خیلی خیلی قابل شما رو نداشت...
منم خیییییییییییییییییلی خوشحالم از خوشحالیت...
وااااااااااااااقعا؟ایییییییییی جانم...
مرررررررررررررررررررررسی عزیز دلم...انشالله.
باز هم اننننننننشالله.
مام پارسا
26 آذر 91 11:49
سلام فرشته جون
واااااااااااااااااااقعاً ازت ممنونم که برای پارسا پست تولد گذاشتی
من و پارسا خیلی خیلی ازت ممنونیم
بابت جشن تولد هم خوووووووووواهش می کنم
خیلی خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته
در واقع فقط و فقط خواسته مون این بود که به بچه ها و شما خوش بگذره
ایشالله محمد جون و مهدی جون رو داماد کنید
خییییییییییییییییییلی دوستتون داریم

سلام زهراجون
قابلشو نداشت عزیزم...
ای بابا زهراجون شرمنده میکنی ما رو...مادر و پسر ما رو خجل زده کردین...واااااااااااقعا میگم قابلشو نداشت...
دستتون درد نکنه از بابت زحمتهایی که تو اون روز کشیدین...به بچه ها که خیییییییییلی خوش گذشته بود...باز هم ممنون از شما...
ممنونم زهراجون...ایشالله دامادی پارسا جون...
مام دوستتون داریم اونم بینهااااااااااایت.
رسول
27 آذر 91 13:07
پیشاپیش یلدا مبارک
مبارکه
دوستون دارم
من آپم
بووووووووووووووووووووس



پیشاپیش یلدا بر شما هم مبارک
ممنونم
مام دوستون داریم
مام بووووووووووووووووووووس
مامان سيد محمد سپهر
28 آذر 91 13:42
تو بگو من خوش شانسم يا گل پسري؟!


عزیزم هر دوتاتون خوش شانسین.
زهرا (✿◠‿◠)
28 آذر 91 17:22
خیلی ماهی فرشته ی مهربونم...
دوستت دارم...


ممنونم زهراجون...تو وااااااااااااااقعا تکککککک تککککککی.
منم دوستت دارم...در واقع عاااااااااااااااشقتم.
مادر کوثر
29 آذر 91 14:46
رقیه علیهاالسلام، دلیلی آشکار بر حقانیت قیام امام حسین علیه السلام و مظلومیت عترت پاک پیامبر صلی الله علیه و آله بوده که اوج توحّش و سنگدلی سیاهکارانی که داعیه جانشینی رسول خدا را سر دادند، برای همیشه تاریخ اثبات می کند.


خیییییییییییییلی زیبا بود عزیز دلم...ممنونم ازت.
مامان کوثری
1 دی 91 0:08
شادیتون ۱۰۰ شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما

یلدا مبارک . . .

از وبلاگ ها مون دیدن کنید امیدوارم به دردتون بخوره
http://ninimod.niniweblog.com/
http://niniparti.niniweblog.com/


یلدای شما هم مبارک.
چشم حتما.
رسول
4 دی 91 23:53
نی نی ما هم فردا میاد
اینم سایتش
www.peranses.niniweblog.com


وااااااااااااااااااای چققققققققققققدر عالی...خیلی خوشحال شدم...چششششششششششششششششم حتما به این نی نی هم سر میزنم.
مامان سيد محمد سپهر
5 دی 91 10:21
عزيزم رمز مشخصه بيا


الان میام عزیزم.
زهرا (✿◠‿◠)
5 دی 91 18:57
ممنون ازت فرشته ی عزیزم...
ان شاللا ازش استفاده می کنم...
خیلی زحمت کشیدی


خواهش میکنم زهرایی...
انشالله...امیدوارم به دردش بخوره.
توروخخخخخخخخخخخخدا اینقدر چوب کاری نکن...کمترین کاری بود که کردم...محمد صادق مثل خواهرزاده خودم میمونه و برام عزیزه...اینو واااااااااااااااقعا جدی میگم.خییییییییییییلی دوستتون دارم عزیزای دلم.
مامان زهرا
21 اردیبهشت 92 5:12
عزیزم


خوش اومدی خانمی