نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

داداشی تولدت مبارک

1391/11/21 12:55
نویسنده : مامان محمد
2,499 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام...............................ما اومدیــــــــــــــــــــــــــــــــم دوباره........ببخشید دوستای گلم که دیر به دیر میایم پیشتون...آخه من خیلی سرم شلوغ بود و اصصصصصصصصصصصصصلا فرصت نمیکردم تا بیام و یه پست جدید بزارم،در ادامه بهتون میگم که چرا فرصت نوشتن پست جدید و نداشتم...

سلام عزیز دلم،سلام خوشششششششششگلم،محمدم،عزیز مامان،واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقعا شرمندتم که دیر به دیر برات پست میزارم،یه مدت که اصلا حال اومدن به نتو نداشتم،این اواخر هم که مشغول چیدن تدارک تولد داداشی بودم....عزیزم،مهم نوشتن و به یادگار گذاشتن خاطرات شیرین زندگیته که من تا جایی که از دستم بر میاد این کار رو برات انجام میدم...محمدجان،حالا بریم سراغ توللللللللللللللد داداش مهدی جون.

روز 19 بهمن سال 77 یکی از پر خاطره ترین روز زندگیم بود،چون پسرم مهدی جون تو این روز خیلی قشنگ به دنیا اومد و دل من و باباشو پر از شادی و نشاط کرد،این روز برای من از بهترین روزهای عمرمه،چون اوووووووووووووولین فرزند زندگیم به جمع صمیمی ما پیوست و جمع ما رو صمیمیتر کرد...به همین خاطر هر سال برای عزیزترینم،مهدی جون،یه تولد خونوادگی میگیریم تا به یاد بیاریم زمانی رو که با اومدنش روزهای زندگی من و بابا اسد(بابای مهدی و محمد) شیرینتر از همیشه شد.

تو این روز شیرین یعنی 5شنبه گذشته،ما برای مهدی جون یه تولد کوچولو همراه با خانواده خودم(مامان فرشته)گرفتیم که وااااااااااااااااااااااقعا شب بی نظیری بود...تو ادامه مطلب همراه با عکسا توضیحاتشو براتون مینویسم.

اول از همه بگم که چون اون شب من مشغول پذیرایی از مهمونا و چیدن تدارک تولد بودم زحمت گرفتن عکسا رو به پسر دایی مهدی جون دادم،به همین خاطر نتونستم برای عزیز دلم عکسای زیادی بگیرم،نصف عکسای تولد تار شدن ولی اون چندتایی که سالم از آب در اومدن رو براتون میزارم.

کیک تولد

من اساسا خیلی از کفشدوزک خوشم میاد به همین خاطر کیک تولد مهدی جونو به شکل کفشدوزک سفارش دادم.

نمای دیگه ای از کیک تولد

عزیز دلم،تولدت مبارک

 

از راست:علیرضا،ماهان(پسر داییهای مهدی و محمد)،محمد،مهدی،آوا(دختر خاله محمد و مهدی)

قربون همتون برم من

واااااااااااااای فشفشهههههههههههههه!!!!!!!!!

 

فووووووووووووووووووووووووووت

بازم میگم،تولدت مبارک عزیز دلم

نمیدونید این آوا چه عجوبه ایه،تو بین دخترای فامیل از هر جهت که بخواین زبانزده...محمدم آوا رو خیلی دوست داره،ببینید چطور دست دور گردن آوا گذاشته؟!اگه بابای آوا بفهمه..........یواشکی عکس گرفتن،البته عکاسشون مادر آوا یعنی خاله فاطمه(خاله مهدی و محمد)بود.

ای وروجکااااااااااااااااااااااااااااا

از همتون معذرت میخوام که عکسا یکمی تار شدن،چون مسئولیت گرفتن عکسا با خودم نبود.از همتونم ممنونم که با حوصله و دقت به این عکسا نگاه کردین...

همتونو میبوسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

طراح بنر لوگو ارم نشان .........
21 بهمن 91 12:22
سلام
خسته نباشید وبلاگ قشنگی دارید امیدوارم فرزندتان همیشه سالم وخندان باشد
تغییر هیدر بالای وبلاگ شما با عکس کودک دلبندتان عکس های کودک خود را برای ما بفرستید با کیفیت بالا باشد وسایز بزرگ هم باشد مشکلی ندارد
در زود ترین زمان وکمترین زمان تحویل شما خواهیم داد
مبلغ 2000هزارتومان و در یک روز تحویل خواهیم داد
با اوردن ی مشتری برای ما شما فقط 1000تومان پرداخت کنید

به وبلاگ من سر بزنید نظرات خود را هم برای ما بزارید
موفق باشید


چشم حتما میام پیشتون.
مجله خبري بروزترين ها
21 بهمن 91 12:48
بزرگترين مجله خبري ايران جديدترين خبر هاي روز ايران و جهان در ايميل شما
محدثه
21 بهمن 91 13:44
سلام به فرشته خانووم چه عجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقا مهدی تولدت مبارک انشاالله سال بعد جشن تکلیفت رو بگیرن... محمد خان انشالله تولد شمام بشه البته به 6 ، 7 ماهی طول میکشه.
فرشته جون میدونم که خیلی بهت خوش گذشته و من از این بابت خوشحالم...
ای عمـــــــــــــــــــــــــه بد حالا برادرزاده ات خوب عکس نگرفت چرا ضایعش کردی!!!
انشالله همیشه همیشه شاد باشید.


سلام به محدثه خانوم...عجب از شماست...
ممنون آجی محدثه...انشالله...مرسی خواهرجون...انشالله.باید صبور بود...چاره ای جز این ندارم خواهرجون.
آره عزیزم جاتون خالی بود...
نههههههههههه برادرزاده ام گناهی نداشت...اون شب خییییییییییلی خونمون شلوغ شد و بنده خدا نتونست عکس بگیره....بس که می اومدن جلوش و مزاحمش میشدن و عارف گناهی٬تند تند عکس گرفت.
مرسی عزیز دلم.
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
22 بهمن 91 15:05
سلاااام
تولد مهدی جون مبارک صدساله شه انشالله
عکسها خیلی هم خوب بود مهم یادگاری هست سلیقه هم عالی بود


علیک سلاااام
مرسی عزیز دلم...ممنونم خانومی
واقعا عکسا خوب بود؟آره عزیزم مهم یادگاری هست...مرسی ازت عزیزم.
مامان سيد محمد سپهر
23 بهمن 91 8:37
سلام عزيز دلم ممنون از ديدگاه قشنگت


علیک سلام زهره جون...خواهش میکنم خواهر.
مامان سيد محمد سپهر
23 بهمن 91 8:39
تولد تولد تولدت مبارك مبارك مبارك تولدت مبارك تولد داداشي گل مبارك.


ممنونم از اییییییییییییییین همه لطف و مهربونیت خانومی.
مامان سيد محمد سپهر
23 بهمن 91 13:43
انقلاب ما به خاطر نان نبود ، به خاطر قدرت مسئولينش نبود، به روزيم


چشم میام پیشت عزیز دلم.
زهرا(✿◠‿◠)
27 بهمن 91 8:45
سلام عزیزم....
تولد مهدی عزیزم مبارک باشه!
ان شاللا که سالها عمر با عزت داشته باشه!
ببخش دیر شد...
سیستمم خراب بود!
بازم مبارک!


سلام زهراجونی
مرسی عزیز دلم.
ممنون از دعای قشنگت زهرایی...انشالله.
خواهش میکنم این چه حرفیه...
انشالله که درست شده؟
بازم ممنون خانومی.
زهرا(✿◠‿◠)
27 بهمن 91 8:46
چه کیک خوشگـــــــــــلی!
خیلی با سلیقه ای عزیزم...


وااااااااااااااااااقعا؟خوشگله؟چشات خوشگل میبینه زهراجون.
شما لطف داری عزیزم.
زهرا(✿◠‿◠)
27 بهمن 91 8:48
الهــــــــــــــی!
توو همه ی عکسا محمدم چه ناز و خوشمزه به کیک و فشفشه ها نگا می کنه!!!!


ممنونم خاله جون...
بچه ها خودشون این فشفشه ها رو روشن میکردن و محمدم فقط نگاه میکرد...بچه م قبل تولد به من گفته بود که فشفشه میخواد ولی من گذاشتم بعد شام که دیگه فشفشه ای برای محمد نمونده بود.
زهرا(✿◠‿◠)
27 بهمن 91 8:49
خونه ی خوشبختیتون همیشه گـــــــــــــــــــــرم


ممنون زهراجون...خیییییییییییییییییییییییلی خوبی...خییییییییییییییییییییییییلی خانومی...
زهرا(✿◠‿◠)
5 اسفند 91 8:05



X
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
7 اسفند 91 14:43
سلام خوبید هنوز فرصت نشد بیای پست بذارید؟ ما همچنان منتظریم


علیک سلام...به مرحمت ما...شما خوبید؟...نه عزیزم هم فرصتشو ندارم و هم حوصله شو...فدای مهربونیت عزیزم.
زهرا(✿◠‿◠)
14 اسفند 91 9:16

سرتون حسابی گرم خونه تکونیِ! نه؟؟؟؟
خسته نباشین!



از کجا فهمیدی؟آره عزیزم ،خونه تکونی حسسسسسسسابی وقتمو گرفته.
سلامت باشی زهرایی.
مامان سيد محمد سپهر
16 اسفند 91 8:16
سلام عزيزم مي دوني وقتي معاون صدا ميهمان برنامه شد چي شد؟


نه عزیزم نمیدونم...ولی تو اولین فرصت میام پیشت زهره جون.
nasema
16 اسفند 91 17:06
سلام به دوست عزیز برای داشتن تقویمی زیبا با تم مورد نظر خود و عکس های شما به ما مراجعه کنید با بهترین کیفیت و قیمت فقط 1000 تومان بهترین عیدی برای سال نو یه عیدی موندگار و کم هزینه پس زود بیاین


چشم حتما میام پیشتون.
مامانی درسا
19 اسفند 91 4:03
ای جوون مهدی جوون داداش گل پسر محمد جون تولدت مبارک عزیزم مامانش خدا برات این فرشته ها رو نگه داره


مرسی خاله جون مهربون
مرسی عزیز دلم،خدا همه بچه ها روبرای مامان باباها نگه داره.
مامان سيد محمد سپهر
23 اسفند 91 10:32
سلام مامان پسرا گلم چقدر با خوندن اين نوشته ها انرژي مي گيرم .... محمد عاشقه امام خمينيه !...چشم سفارشتون را فراموش نمي كنم


عزيزم تبريك مي گم پيشرفت مهمي بود...خداراشكر كه تلاش هاتون ثمر داده.....ببوس روي گل پسرهارا!


سلام زهره جون...شما لطف داری عزیز دلم...چقدر خوبه که محمدت امام رو دوست داره،خوب مامان و بابای خوبی مثل شما داره که امام رو بهش شناختن...
مرسی خانومی...خدارو شکر...چشم حتما...شما هم روی گل محمد سپهر رو ببوس عزیزم.