نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

یه مسابقه وبلاگی قشنگ

1392/3/13 1:25
نویسنده : مامان محمد
1,481 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای از گل بهترم...خوبید همتووووووووووووووون؟؟؟؟؟؟

امیدوارم که همیشه همیشه خوبو خوشو سلامت باشید.

ما از طرف بهترین دوستم مام پارسا به یه مسابقه قشنگ وبلاگی دعوت شدیم که توش چند تا سوال خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی قشنگ داره که باید جوابای خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی قشنگتر به این سوالا بدیم.

حالا با اجازه شما میریم سراغ مسابقه:

1-بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟ ترس از خشم خدا و آه مادراسترس

2-اگر 24 ساعت نامرئی میشدی،چیکار میکردی؟ اگه نامرئی بشــــــــــــــــــــــــــــــم؟ نمیدونم!..آهااااااا،خیلی دلم میخواد وقتی که نامرئی شدم وقتی کسی باهام کار داره همینطور دنبالم بگرده...طرف هـــــــــــــــــــــــــــــی صدام کنه و منم هـــــــــــــــــــــــــی جوابشو بدمو اونم دنبالم بگرده...نیشخند

3-اگه غول چراغ جادو،توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفت را داشته باشد،آن آرزو چیست؟ تا به حال به این قضیه فکر نکردم...ولی اگه غول جادویی باشه و بخواد یه آرزومو برآورده کنه،دیدن بهشت خداست.رویا

4-از میان اسب،پلنگ،سگ،گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟ پلنگ

5-کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟ خانواده دکتر ارنست،بی خانمان(پرین)،دختری به نام نِل،زنان کوچک و.......

6-در پختن چه غذایی تبحر نداری؟ آش گوشت و حلیمخوشمزه

7-اولین واکنشت موقع عصبانیت؟ خندیدن...باور کنید زمان اوووووووووووووووج عصبانیتم فقط میخندم...خندیدن من در زمان عصبانیت یعنی انفجار..خنده

8-با مرغ،دریا،اورانیوم و خسته یه جمله بساز؟ از بس تو دریا با سس اورانیوم مرغ خوردم خسته شدم.تعجب

9-دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟

یوسف گم گشته باز آید بکنعان غم مخور/کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

فکر بلبل همه آنست که گل شد یارش/گل در اندیشه که چون عشوه کند در کارش

10-اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال،گذشته و آینده سفر کنی،آن روز کدام است؟ من فقط دوست دارم که در حال زندگی کنم و هیچ علاقه ای به رفتن به گذشته و آینده ندارم...

11-چه رنگی هستی و چرا؟ به نظرم آبی،چون همیشه دنبال آرامشم.

12-اگه قرار باشه از ایران بروی،کدام کشور را برای زندگی انتخاب میکنی؟ من ایرانو دوست دارم و فقط ایرانو برای زندگی انتخاب میکنم...ولی برای سفر کشور ایتالیا رو دوست دارم.

13-بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟ اس ام اس تبریک روز تولد و روز زن و دختر.

14-اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی،اون سه نفر چه کسانی هستن؟ سه نفر کمه...آخه مهمونای من بیشتر از سه نفرن...اگه به دعوت کردنه،کل دوستانو آشنایان.

15-اگه قرار بود یه کلمه رو از لغتنامه زندگی حذف کنی،اون کلمه چی بود؟ دروغدروغگو

16-کسی را که میخواهی ملاقات کنی؟ دوستای دوران دبیرستانم و زهرا جون مامان محمد صادق،دوست هم وبلاگیمون.

17-اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟ من همین اسمو دوست دارم.محمد...نوری از خدا

18-خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟ سیب

19-سه خصوصیت اخلاقی بدت؟ زودرنج،حساس و اعتماد به نفس کم

20-کاشکی...همه در کمال آرامش و با صلح و دوستی زندگی کنند.قلب

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

از مام پارسا ممنونم که منو به این مسابقه دعوت کرد.

منم میخوام یکی از دوستای خوبمو به این مسابقه دعوت کنم:

 مامان محمد صادق(هبه ی پروردگار)

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

 

ممنونم از همه شما عزیزان که ما رو با نگاه قشنگتون همراهی کردین.

دوستتون دارم یه عالمه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

محدثه
13 خرداد 92 8:09
ای نامـــــــــــــــــــــــــــرد!! ای نامرد!! ای امـــــــــــــــــــــــــان... من الان گفتم وقتی میپرسه بهترین اس ام اس، میگی اس ام اس محدثه جون! وقتی میپرسه کیو میخوای ملاقات کنی، میگی محدثه جون! وقتی میپرسه دوست داری کیو دعوت کنی، میگی محدثه جون! ولـــــــــــــــــــــــــــــی افسوس!!
منو بگو که چقدر عاشقت بودم
حالا عیبی نداره از اونجایی که خیلی بخشنده ام می بخشمت
جوابهات قشنگ بودن باهاشون موافقم...


سلام محدثه جون...چی شده محدثهههههههههه..
الهی من قربونت برم...همه اس ام اسای روز تولد و روز زنو تو اولین کسی بودی که تبریک گفتی...نمیتونستم اسمتو ببرم،چون بودن کسایی که این روزارو بهم تبریک گفتن...ولی تو بودی که همیشه اولی بودی عزیزم.
ای جونم...خودت که میدونی که من برای شبای 4 شنبه چقدر برای دیدنت بال بال میزنم،محدثهههههههههههههه تورو خدا اینطوری صحبت نکن...دلم میگیره..به خخخخخخخخخخخخخخدا دوستت دارم.
محدثه
13 خرداد 92 11:50
خُبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ! می بینم که جوابات قانع کننده بود... منم دوستت دارم عزیزم حالا چرا باور کردی حرفامو داشتم باهات شوخی می کردم
تو که خودت می دونی من زنعموهامو چقــــــــــــــــــــــــــدر دوست دارم.
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاشقتم ... بوس بوس


یعنی تو قانع شدیییییییییییییییییی؟خداااااااااااااا رو شکر...وای چقدر تو خوبی...چیکار کنم دیگه،یکی دیگه از خصلتهای بدم همینه خوب،خیلی زود همه چی رو باور میکنم...دیگه از این شوخیا نکن،ممکنه که دفعه بعد سکته رو بزنماااااااااااااا.
آره خووووووووووب میدونم...مام تو رو دوست داریم.
من بیشتر..
مام پارسا
13 خرداد 92 18:12
همه جوابا جالب بود
خواهش می کنم عزیزم...خوشحالم که از این مسابقه خوشت اومده


واقعااااااااا؟ خدارو شکر
مسابقه ش واقعا جالب بود...من که خیلی خوشم اومده...بازم مرسی از دعوتت خانمی.
ღبارانღ
15 خرداد 92 23:49
سلام فرشته نازنیم...
خوبی مهربانم؟
زیبا گفته بودید...منم همیشه شما را با لبخند تو ذهنم تصور میکنم...

با احساس هم هستید...


علیک سلام بارانم...
به لطف شما...شما چطوری؟
مرسی عزیزم...شما همیشه به من لطف داشتیو داری باران جونم..
وای بارانم ممنونم ازت...
من کلا آدم احساساتی هستیم.
زهرا(✿◠‿◠)
17 خرداد 92 11:12
قربونت برممممممم فرشته ی نازنینمممممم
شرمنده م کردی که!
ینی تو دوس داری من و ببینی دوباره؟؟
راس میگی؟؟
این باعث افتخارمه دوست خوبم!


خدا نکنه زهرا جونیییییییییییییی
دشمنت شرمنده باشه عزیزم...کاری نکردم که
آره خوب...چون دوستت دارمو عاششششششششششقتم زهرا
آره راستشو میگم
ممنونم زهرا...باور کن که برای یه بار دیگه دیدنت دنبال فرصت مناسبم عزیزم.
زهرا(✿◠‿◠)
17 خرداد 92 11:13
قربون اون خصوصیات اخلاقیت برم من.......با او احساساتت
خیلی ماهی فرشته....


خدا نکنه زهراااااااااااااااا.......
وای زهراااااااااا،ماهی از خودته جونم
زهرا(✿◠‿◠)
17 خرداد 92 11:15
شرمنده عزیزم...این چن روز نبودم!
یکی دیگه از دوستامم من و به این مسابقه دعوت کرده بود اگه یادت باشه!

فقط می تونم بگم که یکی از خصوصیات بد من هم اینه که یه کمی توو دارم!!!

میشه جوابارو نگم؟؟؟؟؟؟؟


دشمنت شرمنده باشه...این چه حرفیه زهرا
آره عزیزم مامان کوثر دیگه..
الهی قربون توداریت بشم زهرا...این که خصوصیت بدی نیست.
هر جور راحتی عزیزم...اصلا ایرادی نداره زهرا.
زهرا(✿◠‿◠)
17 خرداد 92 11:15
دوستت دارم فرشته ی خوبم


ما بیشتر زهرای مهربونم.
مامان ریحانه جون
24 خرداد 92 0:38
سلام همشهری عزیز... خوشحالیم که یه ساروی دیگه پیدا کردیم... به وبلاگ ما هم سر بزنید.. ما وبتون رو لینک کردیم..


علیک سلام عزیزم...منم همینطور...چشم حتما میام مزاحمتون میشم...منم با افتخار لینکتون کردم عزیزم.
ღبارانღ
29 خرداد 92 11:20
سلام
فرشته جونم وبلاگ
www.rainii.blogfa.com

مال من نیست...نظر براش نذارید..تا بفهمم مال کی بوده...


علیک سلام بارانم
جان دلم
واقعاااااااااااااااااا؟ینی تا به حال نظرامو تو وبلاگ کس دیگه یی میزاشتم؟
هیـــــــــــــــــــــــــــــــــــی وای من
چشم،پس لطف کن زودتر بهم خبر بده باران جونم.
رادمهر و مامان
31 خرداد 92 10:50
خدا گل پسرتو برات نگه داره . من اعتقاد زیادی به ایه الکرسی دارم وازدیدنش دروبلاگتون احساس خوبی پیدا کردم میونیم باهم تبادل لینک داشته باشیم؟


ممنونم مامانی مهربون...همچنین گل پسر شمارو...دقیقا منم همینطورم...ارادت خاصی به آیت الکرسی دارم..
خدارو شکر که حس خوبی داشتی وقتی اومدی پیشمون خانومی.باعث افتخاره که دوستی مثل شما داشته باشم.
علي خوشتيپ
4 تیر 92 23:21
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رايتون نياز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
مامان آرینا مو فرفری
7 تیر 92 2:11
سلام دوست عزیز آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین.فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک است.در غیراینصورت رای محسوب نمی شود مرسی از همراهی شما. ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
مامانی درسا
7 تیر 92 2:28
عزیزم جوابای خوبی داده بودی پسرا چطورن ؟؟؟؟ ببوس روی ماهشونو


سلام مامانی درسایی...خوش اومدی عزیزم...ممنونم
پسرا خوب خوبن...درسایی چطوره؟حتما عزیزم..تو هم روی چون گل درسایی رو ببوس.
مامان سيد محمد سپهر
12 تیر 92 19:06
سلام دوستان يه خواهشي دارم چند وقتي يه كه سايت ني ني وباگ يه جشنواره راه انداخته با موضوع "ني ني شكمو"گل پسر من هم شركت كرده، لطف مي كنيين به او و دوتا از دوستان خوبمان راي بدين
لطفا اين كدها را : 224 154 395 را به شماره 20008080200 پيامك كنيد : در ضمن مي تونيد به وب : تاج سر مامان با نشاني :
http://mohammad-sepehr.niniweblog.com/
و كودك من با نشاني :
http://koodakeman91.niniweblog.com/
و"هديه خدا "با نشاني :
http://mahdiyar-a.niniweblog.com/
مراجعه كنيد..سپاسگزارم.
فقط بين كدها از فاصله استفاده كنيد.



سلام زهره جونم...چشم حتما رای میدم.ایشالله موفق باشه گل پسریت خانومی...
مامان محمدرضا
12 تیر 92 19:51
سلام دوست عزیز پسری ما تو 2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبلاگش بیایین وبهش رای بدین مرسیییی
مهرنوش مامان مهزیار
17 تیر 92 11:25
سلام مامان های خوب وبلاگی
برای ثبت هنرهای زیبای شما از آشپزی تون ، خصوصاً سفره های افطارتون در کنار نی نی ها ی گلتون این وبلاگ رو درست کردم . منتظر عکس های قشنگ از سفره هاتون هستم. شما می تونید از سفره افطار هر روزتون عکس بگیرد. آپلود کنید و در قسمت نظرات برای من ارسال کنید تا به اسم خودتون وبا معرفی وبلاگتون به نمایش بزارم.
اینم آدرس وبلاگ جدید ما به اسم (( هنر مامان ها در سفره های افطاری)) http://ashpazimamana.blogfa.com/



چشم حتما عزیزم.
مامان سيد محمد سپهر
18 تیر 92 9:59
عععععععععععععععععععععزيز كجايي


عععععععععععععععععععععععزیز همینجام..
زهرا(✿◠‿◠)
20 تیر 92 14:19
چرا آپ نمی کنی فرشته؟؟؟؟؟
تنبل شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم بالاخره اومدم...
آره زهرا تنبل شدم...ولی سعی میکنم که دیگه اینطوری نشه.