نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

عزیزم،تولدت مبارک

1392/5/13 13:01
نویسنده : مامان محمد
3,888 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

سلامی دوباره خدمت شما دوستان عزیز و مهربونم...خوبید؟خوشید؟سلامتید؟خدااااااااااااااا رو شکر.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

سلام سلام صدتا سلااااااااااااااام به بهار زندگیم...خوبی جان دلم؟

عزیز دلم دیروز یعنی 12 مرداد سالروز تولد تو بود...روزی که با اومدنت به زندگیمون دوباره طعم شیرین مادر و پدر شدنو به من و بابای مهربونت چشاندی...12 مرداد برای من یک روز فراموش نشدنیه،به این خاطر که با قدوم مبارکت به زندگیم حس قشنگ دوباره زیستن رو به من یادآوری کردی...با وجود تو و داداش مهربونت زندگی من و بابا اسد قشنگتر و نورانی تر شده...روز به دنیا اومدنت با تمام وقایعشو هیچ وقت فراموش نمیکنم...چون بهترین و قشنگترین اتفاق زندگیم اومدن تو بود نفسم.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 تو در واقع باید روز 19 مرداد پا به این دنیا میذاشتی ولی توی وروجک عجله کردی و یه هفته زودتر از موعد به دنیا اومدی...

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

عزیزکم،دقیقا ساعت 3:45 دقیقه صبح 12 مرداد بود که من از خواب بیدار شدم و تا پا شدم دیدم که ایییییییییییییییییییییی وای تمام لباس و تشکم خیس آب شده...چنان وحشتی بهم دست داد که بلافاصله نشستم و باباتو صدا کردم...نمیدونی هم من و هم باباجونت چنان دستپاچه شدیم که اون لحظه نمیدونستیم چیکار کنیم و مثل همیشه این بابای مهربونت بود که شروع کرد به آرامش دادن من و کمک به من تا آماده شم و راهی بیمارستان شم...وای خدای من،وقتی اون شبو به یاد میارم با تمام وقایع،مو به تنم سیخ میشه...نازنینم،چون حالت تو توی دلم به صورت بر عکس که به اصطلاح پزشکی بریچ بود به دستور پزشک نباید درد زایمانو تحمل میکردم ولی تا دکتر بیاد من مجبور شدم این درد طاقت فرسا و صد البته شیرین رو تحمل کنم تا بتونم تو رو توی دلم حفظ کنم و از این بابت خیلی خوشحالم...پسرکم تو دقیقا ساعت 6:30 دقیقه صبح 12 مرداد سال 1387 به دنیا اومدی...روزی که به هیچ وجه از یادم نمیره و تو تاریخ زندگیم به ثبت رسیده.

بعد از به هوش اومدن من،وقتی تو رو توی بغلم گذاشتن و به من گفتن که این پسر وروجک توئه دیگه نتونستم ازت دل بکنم...به بهونه شیر دادن به تو برای اینکه بیشتر پیشم باشی تو رو از اتاق نوزادان به اتاقم میکشوندم و از همه جالبتر اینکه بین بچه های اتاقمون فقط تو بودی که آروم بودی و اصلا گریه نمیکردی و به این خاطر پرستارای بیمارستان به من اجازه دادن تا یه شب تا صبح تو پیشم و توی بغلم باشی...

چه روز قشنگو به یاد موندنی بود...خدای مهربونو شاکرم که لطف بیکرانشو شامل حال من کرده و 2 فرشته زمینی رو که یک موهبت الهین به من بخشیده تا بتونم توی این دنیای پر از فرازو نشیب از وجود اونا بهره ببرم و روزهای زندگیم با وجود این 2 فرشته،شیرینتر از هر عسلی بشه. 

حالا برای دیدن عکسای تولد لطفا ادامه مطلب:

 عزیزم هزاران بار تولدت مبارک...انشالله همیشه دلت شاد و لبت خنده و تنت سالم باشه بهترینم.

آخجوووووووووووووون کیک تولد

انشالله تولد 150 سالگیت نازنینم.

عزیزم تولدت مبارک

عرشیا و محمد...اینجا خونه عرشیا دوست محمده که ما دیشب،شب تولد محمد افطار خونه شون دعوت بودیم...منم برای بهتر شدن شبمون کیک تولد محمدو به خونه عرشیا بردم تا هم اونا تو تولد محمد شرکت داشته باشن و هم محمد خوشحالتر بشه. 

هوراااااااااااااااااا تولللللللللدههههههههههه

الهی قربون هردوتاتون بشم من.

تولد

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

تولد 2

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤تولد 3

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

از راست:عرشیا،محمد،ماهان و باران

تولد 4

این دختره خوش خندم یکتاست که محمد خیلی دوسش داره.

تولد 5

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

تولد 6

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

تولد 6

اییییییییی جانم...لباشونوووووووووووووو...فـــــــــــــــــــــــــــــــــــوت فـــــــــــــــــــــــــــــــوت فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوت

تولد 7

تولـــــــــــــــــدت مـــــــــــــــــــــــبااااااااااااااااارک.

تولد 8

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 تولد 9

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

تولد 10

از همتون به خاطر وقت و حوصله ای که برای دیدن این عکسا به خرج دادین ممنونم.

همتونو دوست دارم و عاشششششششششششقتونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

محدثه
14 مرداد 92 9:30
سلام بر محمد خان و مامانیش...

واااااااای که چقدر زمان زود می گذره !! انگار همین دیروز بود

محمدجان تولد 5 سالگیت رو بهت تبریک می گم انشالله تولد 120 سالگیت با بچه هات و نوه هات البته ما که تا اون موقع نیستیم.

ما یادمون بود تولدته ولی کیکت رو نخوردیم نوش جان دوستانتون




سلام بر محدثه خانم

آره گفتيييييييى,انگار همين ديروز بود,تو هنو يادته محدثه?چه روزايى بود....

مررررررسى آجى محدثه...انشالله,ههههههههه با بچه ها و نوه هارو خوب اومدى خواهرجون.

انشالله كه اون موقع شما مارو همراهى ميكنين,چرا نباشين,انشالله 120 سال باشين.
همين كه به يادتون بود خيلى باارزشه برام خواهرجون,هههههههه انشالله سال ديگه با هم كيك ميخوريم.
ღبارانღ
16 مرداد 92 14:02
تولدت مبارک عزیزممممممممممممممممم....ان شالله 120 ساله بشی...


مررررررسى خاله جون مهربون
ღبارانღ
16 مرداد 92 14:04
چقدر زیبا مرور کردی ...خدا همه تون را حفظ کنه...عزیزم...فرشته جونم...


زيبا ديدى عزيزم,ممنونم از دعاى قشنگت
ღبارانღ
16 مرداد 92 14:14
چه کیک خوشگلی...دستتون درد نکنه...ان شالله همیشه به شادی دور هم باشید عزیزم...

عکسهاتون خیلی زیبا بود...ممنونم که ما را شریک لحظات خوبتون کردید...
باز هم تبریک میگم عزیزم...


چشمات خوشگل ميبينه بارانم,ممنونم,تا باشه از اين شاديها براى همه.
واقعا? ممنونم باران جونم.خواهش ميكنم عزيزم,خوشحالم كه دوست خوبى مثل شما شريك اين لحظات خوب ما بودين.
بازم ممنونم باران,با كامنتاى پر از احساست ما رو شرمنده خودت كردى باران,خيييييييييلى دوستت دارم عزيزم.
مامان امیرمحمد
17 مرداد 92 11:25
دلها همه بهاران شد از شمیم باران / مه رخ نموده امشب در عید روزه داران
هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران / شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران

میخواد ماه دیده بشه ، میخواد دیده نشه !
خودتون ماهید !
پیشاپیش عیدفطر مبارکتون باشه

تولد محمد جو.ن هم خیلی خیلی خیلی مبارک باشه عزیزم ....

واااااى چه شعر پر احساسى...
ماهى از خودتونه عزيزم
و همچنين بر شما
ممنونم خانومى,خيييييييييلى لطف دارين شما
مامانی درسا
17 مرداد 92 18:03
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
پیشاپیش عیدتون مبارک


چه متن قشنگى عزيزم,و همچنين بر شما هم مبارك
آجی مهدیه
3 شهریور 92 14:58
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ جووووووووووووون کیک
موندم با خودم چرا امروز هر جا میرم تولده و کیک بارون شدیم؟؟؟

بادا بادا مبارک باداااااااااااااااااااا
محمد جون تولدت مبارک خاله ایشالله کیک عروسیتو بخورم اونم خودم تنها تنها


واى واى يكى بياد كمك,يكى بياد اين كيكو از اينجا ببره,وگرنه از دست اين مهديه جون ديگه كيكى نميمونه,ههههههههه,جات خالى مهديه جون
بده مگه? هر جا ميرى فقط شادى و كيكه....
واااااااااى مهديه مررررررررسى,آآآآ....دست دست دست....حالا بيا...
ممنونم خاله مهديه...مرررررررسى خاله جون...انشالله...ههههههه نوش جونت,فقط به فكر قند خونت باش خاله جون.
آجی مهدیه
3 شهریور 92 14:59
مامی محمد جون
واقعأ از بیان احساسات شیرین مادریت لذت بردم
ایشالله سایه ت بالا سر پسرات باشه همممممممممممممیییییییشه


جان دلم مهديه جون
واقعا? خوشحالم كه خوشت اومده عزيزم
ممنونم مهربونم...انشالله
مام پارسا
3 شهریور 92 15:56
سلاااااااااااااااااااااااااااام..خوبید عزیزان؟
تولدت مبارک محمد جونم...ببخش زن عمو رو که دیر داره بهت تبریک میگه ولی باور کن من اصلاً نت نمی اومدم...مامانی هم اینو می دونه
فرشته جونم با کلی تاخیر تولد پسر نازت رو تبریک میگم ..ایشالله 120 ساله بشه..بخدا روز قبل از تولدش یادم بود ولی بعد به کل فراموش کردم...بازم شرمنده
دوستتون دارم

عليك سلاااااام...مرسى خانومى
ممنونم زن عمو جون...خواهش ميكنم...اين چه حرفيه...مامانم در جريان هست...آخه خود مامانمم خيلى دير به دير مياد نت...تنبل شده ديگه...خودش كه ميگه ديگه پير شده...هر چى من ميگم كه تو هنو جوونى بازم حرف خودشو ميزنه...
ممنونم زهرا...اين چه حرفيه...ماهى رو هر وقت از آب بگيرى تازه ست.مرسى...انشالله
مام دوستتون داريم عزيزم
زهرا(✿◠‿◠)
12 شهریور 92 16:53
وای شرمنده!!!
تولد محمد مبارک باشه الهی!
البته با کلی تاخیر....
خیلی ناراحت شدم که دیر متوجه شدم!
ببوسش از طرفم


واى چراااااا??? دشمنت شرمنده خانومى
ممنونم عزيز دلم
ماهى رو هر وقت از آب بگيرى تازه ست.
اصلا ناراحت نشو زهرا...
حتتتتتتتتما...بوسه بارانش ميكنم...هههههههه
خاله زهرا
21 شهریور 92 17:32
ای جااااااانم
چ نازه
دلم میخواس بموچمشششششش
پیش منم بیااااااااااا


سلام عزيزم
نازى از خودته مهربونم
عيبى نداره من به جات ميبوچمشششششش
چشششششششم مزاحمت ميشيم.
بهار
2 مهر 92 3:06
سلام اگه دوس داشتین برای محمد جون قالب وبلاگ با عکسای خوشگلش درست میکنم. خوشحال میشم به این آدرس سر بزنین. www.ghalebe-weblog.blogfa.com البته با قیمت مناسب تر از جای دیگه و یه کارت پستال هدیه.