نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

نماز ستون دین است

1392/8/8 9:44
نویسنده : مامان محمد
1,616 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلااااااااااااااااااااااااام

سلام گل پسرم...قندوعسلم...ناز پسرم...پارسال دوست امسال آشنا...ههههههههههههه،عزیز دل مامان...بازم دیر اومدم پیشت...

ببخخخخخخخخخشیییییییییییییییییییید...عزیزم از وقتی که تو رفتی مدرسه من دیگه فرصت نمیکنم که زود به زود بیام اینجا...خوب باید به درسو مدرسه ت هم برسم عزیزکم،حالا برای اینکه تو منو ببخشی و خوشحال بشی ماجرای خییییییییییییییییلی قشنگ و دوست داشتنی رو برات،اینجا،تو خونه دلت تعریف و به ثبت میرسونم تا برای همیشه این خاطره زنده بمونه...

یه روز که طبق معمول از مدرسه اومدی خونه،بر حسب عادت بعد از درآوردن لباست رفتی تا دستو صورتتو بشوری،وقتی اومدی تو اتاق،گفتی که مامانی من وضو گرفتم نگاه کن و من دیدم که تو مسح پاهاتو کشیدی و رفتی سراغ جانماز...منم با ذوق زیاد منتظر بودم ببینم که تو واقعا نماز خوندنو یاد گرفتی یا نه،اینه که سریع گوشیمو آوردم تا ازت چند تا عکس بگیرم،وقتی دیدم که تو چققققققققققققققدر قشنگ و با احساس داری نماز می خونی خییییییییییییییییییییییلی خوشحال شدم و از خدای بزرگ به خاطر این لطف و کَرَمش تشکر کردم...

خدای بزرگ،هزاران بار شکر می کنم به خاطر این موهبت الهیت...به خاطر اینکه مهر و علاقه دینی وووووووووووووو الهی رو تو دل بچه هام قرار دادی شکرت میکنم و از این بابت احساس غرور میکنم...خیییییییییییییییییلی دوستت دارم...عاششششششششششششششقتم ای خخخخخخخخخخخخخخخخدا.

حالا برای دیدن عکسای پسر نمازخونم و دیگر عکسها لطفا ادامه مطلب: 

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

الهی دورت بگردم عزیزم

الهی دستاتو مامان بِگَرده جییییییییییییییییییگرم.

الهی همین نماز حفظت کنه نازنینم

ان شالله نماز مکه تو بخونی نازنینم.

محمد نماز خون

ان شالله زیر سایه همین نماز زندگی کنی خوششششششگلم.

ایییییییییییییییییییی جانم عزیزم

قربون پسر خودم بشم ممممممممن

اینجا جشنه،جشن عید غدیر تو مدرسه محمد.

 

علي در عرش بالا بي نظير است

 

علي بر عالم و آدم امير است

 

به عشق نام مولايم نوشتم

 

چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟

 

عیدت مبارک عزیزم

این گل پسری که ایستاده محمده...چون کوچولو بود و دیده نمیشد بهش گفتم که بایسته تا بتونم ازش عکس بگیرم.

جشن عید غدیر

اینجام مولودی خون اومده بود و برای بچه ها مولودی خوند و ما و بچه ها هم دست زدیم...محمدو نیگاااااااااه،چطوری دست میزنه!!!!!...الهی فدات عزییییییییییییزم.

جشن عید غدیر 2

قرررررررررررررربون اون چشات ملوسکم

ممنون از نگاه قشنگتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فهيمه
8 آبان 92 9:36
نازي.در پناه خدا باشه.عزيز خوشحال ميشم به وب منم سر بزنين.


ممنونم عزيزم..چشم حتما خانومى
محدثه
8 آبان 92 11:14
سلام به روی ماهتون
الهی، اینقدر خوشم میاد بچه ها نماز می خونن. محمدآقا (دیگه آقا شدی دیگه) انشاالله دعای مادرت برآورده شه و نماز مکه رو بخونی.
آفرین به تو پسر خوب، البته اول باید به مامان مهربونت آفرین گفت که تموم تلاش خودشو میکنه که بچه هاش باادب باشن
عیدتونم مبارک البته با تاخیر


عليك سلام محدثه جوووووووون
آخه بچه ها همينطورى پاك و معصومن از اونورم نماز كه ميخونن ديگه خيلى دوست داشتنى ميشن...ممنونم خواهرجونى...ان شالله
مررررررسى عزيزم...همه تلاش من براى تربيت بچه ها هديه اى ست از طرف خدا...من با كمك خداست كه تونستم بچه هامو تا اينجا برسونم عزيزم.
ممنونم...عيد شما هم مبارك...البته با عرض تبريك مجدد.
ღبارانღ
12 آبان 92 21:08
سلام فرشته جونم... خدا حفظش کنه...نمازت قبول باشه عزیزم... ما را هم دعا کن... دلم براتون تنگ شده بود... سلام بارانم... ممنونم باران جون...متشکرم خاله جونم...محتاجیم به دعا خاله..چشم حتما اگه خدا قابل بدونه...قربون دل مهربونت عزیزم،دل ما هم برات تنگ شده بود..
ღبارانღ
12 آبان 92 21:10
فرشته جونی..من نرم افزار را دانلود کردم و روی گوشی گذاشتم ولی همان اول پسورد میخواد...نه اون پسوردی که سایت باید بده ها..نه...پسورد نصب...شرمنده ات شدم..در اولین فرصت انجام شد حتما خبر می دهم... ممنون از مهربونی هات... دشمنت شرمنده باشه بارانم...هیچ اشکالی نداره...من منتظر خبرت هستم...خواهش می کنم عزیزم..
مامان سيد محمد سپهر
13 آبان 92 15:40
سلام عزيزم خداراشكر كه محمد جان نماز خوندن.....خدارابازم شكر.......بيا پست جديد گذاشتم سلام زهره جونم...آره واقعا...شکرگذاری هم داره عزیزم...چشم حتما میام مهربونم.
مامان سيد محمد سپهر
25 آبان 92 12:09
سلام خانومي عزاداري هاتون قبول باشه سلام عزیزم...ممنونم خانومی و همچنین شما..
مامان مانی
28 آبان 92 13:55
مامان مانی
21 آذر 92 10:45
آفرین به این پسر ...... ممنونم خاله جون مهربون.