نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

سرگرمیهای محمد تو خونه

1391/12/25 18:28
نویسنده : مامان محمد
2,961 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلک های محدثه جون

این وروجک من تو خونه سرگرمیهایی داره که نمیدونم اگه این سرگرمیها نبودن من چیکار میتونستم برای سرگرم کردنش بکنم...

حالا برای دیدن این موهبت الهی،بدددددددددددددددددددو،بدددددددددددددددددددددو بیا پیشم: 

تو این عکس،چند کتاب شعر کودکانه هست که من از زمانی که محمد خیلی کوچیک بود یعنی از 6 ماهگیش براش خریدم و چون محمد اساساً از کتاب و شنیدن اشعارش خوشش میاد،براش تهیه کردم که من بس که براش خونده بودم همه رو از بر بودم...

کتابهای شعر کودکانه

این کتابها هم،کتابهای شعرن که خیییییییییییییییییییلی هم شنیدنین...

کتاب شعر و داستان کودکانه

این کتابها واااااااااااااااااااااااااااااااقعا کتابهای خییییییییییییییییییییییییلی قشنگن که من اینا رو از کانون پرورش فکری شهرمون گرفتم...

کتابهای داستان کودکانه

این کتاب مجموعه کتابهای معمای انگشتیه که البته از نوع آموزشی که این یه جلد از این کتابه که محمد بییییییییییییییییییییییی نهایت عاشقش شده و از همون شبی که براش گرفتم شروع به حل کردنش کرد و اگه دست خودش بود همون شب تمومش میکرد...خیییییییییییییییییییییییییییییلی کتاب بی نظیریه...پیشنهاد میکنم که اگه دیدینش حتما بگیرینش...

انواع جلدهای معمای انگشتی: رابطه ها،متضادها،در سفر،اشکال،مزرعه،حیوانات،تمرکز،طبیعت.

کتابی بی نظیر از کانون

اینم یه صفحه از کتاب معمای انگشتی...

مجموعه کتابهای غاز کوچولو که محمد عاشق این کتابها و داستانهاشه...

کتابهای غاز کوچولو

این کتاب هم مجموعه کتابهای فسقلی هاست که 30 جلدیه و مال مهدی جونمه که محمد از این کتابها هم خیییییییییییییییییییلی خوشش میاد و دوستشون داره و هر شب موقع خواب از این کتابها براش میخونم،البته به سفارش شازده کوچولو...

مجموعه فسقلی ها

جلدهایی از این کتاب(فسقلی ها)

فسقلی ها

جلدهای دیگه ای از این کتاب(فسقلی ها)

فسقلی ها 2

کتابها هم کتابهای رنگ آمیزیه که محمد همشو رنگ کرده...محمد چون از حیوانات و کتابهای مربوط به اونا خوشش میاد،از این نوع کتابهای رنگ آمیزی براش خریدم...

کتاب رنگ آمیزی

این کتابها هم کتابهای کاره که محمد چون کلللللللللللللللللللللللللللللللا از عمو پورنگ خوشش میاد،برای همین کتاب کار عمو پورنگو براش گرفتم که وااااااااااااااااااااااااااااااااااقعا جالب و آموزنده ن...چون کتابش اساساً آموزشیه...

کتابهای کار عمو پورنگ

اینها هم سیدیهای کارتون پاندا کونگ فو کاره که محمد هر کدومشو چندین بار دیده و تمام حرکاتشونو حفظه و تو خونه انجامشون میده...

سیدی های کارتون پاندا کونگ فو کار

اینها هم سیدیهای کارتونن که محمد اینها رو هم چندین بار دیده...البته سیدیهای کارتون بِن تِن و لاک پشتهای نینجا رو هم براش خریدم که وقتی محمد اونا رو میدی تمام حرکاتشونو انجام میداد...چون توی این سیدیها جنگیدنو بزن و بکش بود منم اونا رو جاشون دادم تا محمد دیگه اونا رو نبینه...

انواع سیدیهای کارتون

اینها هم سیدیهای تصویری آهنگ کودکانه ن که محمد زمانی که خیلی کوچولو بود براش خریدم که هنوزم که هنوزه این سیدیها رو می بینه...

سیدیهای آهنگ کودکانه

اینها هم سیدیهای نرم افزار آموزشیه که محمد خییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستشون داره و با اینکه همشونو انجام داده ولی باز هم از نو اونا رو انجام میده...2 تای اول: هوش یار تاتی و هوش وین 1 تاتی...ردیف دوم:نقاشی تاتی و بازی و ریاضی تاتی...آخری هم که مشخصه چیه...

سیدی نرم افزارهای آموزشی کودکانه

ممنون از نگاه قشنگتون...این پست آخرین پست سال 91 هست و برای همتون سالی پر از شادی و سلامتی همراه با دل خوش و عاقبت به خیری دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

زهرا(✿◠‿◠)
26 اسفند 91 15:06
هی وای مـــــــــــــــــــــــــن!
پس این کامنتام کجا میرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کدوم کامنتات زهراجون...این اولین کامنتته عزیزم.
مامان محمد سپهر
26 اسفند 91 15:18
سلام عكس تاج سر مامان را كنار سفره هفت سين ببينين ، شايد امسال موقع تحويل سال به جاي حرم امام رضا جاي ديگه اي باشيم اگه تا فردا درست بشه مي يام و حلاليت مي طلبم


چشم حتتتتتتتتتتتتتما میام پیشتون...
اییییییییییییییییییییی جانم...انشالله هر جا باشی خوش باشی زهره جون.
زهرا(✿◠‿◠)
26 اسفند 91 16:46
چه کتابای خوبی!
حتما باید ازین پست مفیدت نهایت استفاده رو بکنم!
ممنون عزیزم


وااااااااااااااااااااقعا...
قربون تو دوست خوبم...
خواهش میکنم...قابلی نداشت زهراجونم.
زهرا(✿◠‿◠)
26 اسفند 91 16:47
سی دی های با نی نی رو محمد صادقمم داره!
خیلی خوبن!!


جدددددددددددداً؟
آره خییییییییییییییییییییلی سیدیهای جالب و آموزنده این.
زهرا(✿◠‿◠)
26 اسفند 91 16:48
چه سرگرمی هایی ازینا بهتـــــــــــــــــــــــــر
آفرین محمدم


زمان ما که اصصصصصصصصصصصصصصصصصلا از این خبرا نبود...برای همین سعی میکنم تا جایی که میتونم و ازم بر میاد تو این زمینه ها برای عزیزای دلم کم نزارم...
محدثه
27 اسفند 91 9:11
ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام، خوبین شما؟؟!! میبینم که پرکار شدی تند تند پست میذاری... واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای محمد، چقدر کتــــــــــــــــــــــــــــــــاب؟!!!! مامانی تو سردرد نمی شی این همه رو براش می خونی؟ چه مامانی مهربونی! پس از این به بعد به محمد بگیم دانشمند کوچولو دیگه...


به به محدثه جون...به مرحمت شما...شما خوبین؟
آره دیگه...چیکار کنم دیگهههههههههههههه...از دست این خونه تکونی وقت نمیکردم زود به زود بیام و پست بزارم...
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای راست میگی خواهر جون...دست مامانیم درد نکنه...
چرا محدثه...گاهی از خوندن زیاد فشارم می افتاد و به آب قند نیاز داشتم...مهربونی از خودته محدثه جون...
آره واقعاً...همینو بگو..
مامان سيد محمد سپهر
27 اسفند 91 9:22
سلام بهترين ها را موقع تحويل سال براتون آرزومندم...شما هم مارا دعا كنيد ...پيشاپيش عيد مبارك..نوروزتان پيروز.. به روزيم.....


علیک سلام زهره جون...قربونت برم من عزیز دلم...منم همین آرزو رو برات دارم مهربونم...محتاجیم به دعا...پیشاپیش عید شما هم مبارک خانومی...چشم حتما میام عزیزم..
رسول
30 اسفند 91 13:56
یک عالمه عطر بید، تقدیم تو باد / تبریک بسی شدید، تقدیم تو باد

تنها دل و قلوه‎ایست دارایی ما / این هم، دم صبح عید، تقدیم تو باد . . .



مرسی از شعر قشنگت عزیزم
عید شما مبارک باشه نازنینم.
مامان امیرمحمد
10 فروردین 92 9:32
دستان پرنوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می کنند. در سال جدید سلامتی ، سبزی ، شادی و دنیا دنیا خوشبختی برای شما و خانواده عزیزتان از خداوند بزرگ آرزومندیم.
مامانی و امیرمحمد


مرسی خانومی از این متن بسسسسسسسسسسسسسسسسیار قشنگت...
منم همین آرزوها رو برای تو نازنین دارم...
مامانی درسا
11 فروردین 92 4:25
عزیزم محمد و مامان
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان.
سال نو مبارک


مرسی خانومی از متن خییییییییییییییییلی قشنگت...
سال نو شما هم مبارک.
آجی مهدیه
11 فروردین 92 15:31
میگما بد نیس یه کلوپی کتابخونه ای چیزی بزنی


اینم یه ایده ایه دیگه...ازت ممنون با این ایده جالبت...
آجی مهدیه
11 فروردین 92 15:32
البته من به آبجی ناهیدم همین پیشنهادو داده بودما

از بس متین هم کتاب دور و بر خودش جمع کرده
ااااییییییییییییییییش بهتون که انقدر امکانات دارین


واقعا...الهی...همه بچه ها عاشق کتابن...
عزیزم من همیشه سعی میکنم بهترین امکانات رو برای بچه هام مهیا کنم...اینها کمترین چیزی هستن که براشون گرفتم...
وانیا
12 فروردین 92 12:37
سلام سال نو مبارک به ماهم سربزنید


سلام...سال نو شما هم مبارک...
عزیزم،اگه سایتتو برام میزاشتی،میتونستم بیام پیشت...بازم ازت ممنون که اومدی.
رسول
17 فروردین 92 0:11
________________________________█████_____█████
______________________________███____██_██_____███
_____________________________██________██__________██
____________________________██__________█____________██
________██████____________██________________________██
_____███████████________██________________________██
____█████████████_______██_______________________██
___███████████████______██______________________██
___████████████████______██___________________██
___████████████████_______██_________________██
____███████████████_______███_______________██
_______███████████_______██__██_____________██
___________███████______████___██__________██
____██████__██████████████_____██_____██
__██████████████████████________██__██
_████████████████████_____________████
██_█████_████████████_______________█
█__█_██__████████████
_____█__████████████
_______█████████████
_______██████████████
_______███████████████
________███████████████
_______███████__████████
______███████_____███████
____█████████________██████


ممنونم مناجون از کامنت قشنگت..
مامان سيد محمد سپهر
18 فروردین 92 9:16
سلام عزيز دلم قربون اون دل مهربونت برم كه هميشه برام بهترين ها را آرزو مي كني گلكم دوستت دارمو باور كن براتون دعا كردم......


علیک سلام زهره جونم...
خواهش میکنم...این کمترین کاریه که من برای بهترین دوستم کردم...منم خییییییییییییییییییییییییییلی دوستتون دارم...مرسی عزیزم که به فکرم بودی.
مامان سيد محمد سپهر
18 فروردین 92 12:13
ممنون گلم ...عزيزم......خدا بچه هاتو برات نگه داره...منو خجالت مي دي از اينهمه لطف و صفا.....


خواهش میکنم عزیزدلم...کاری نکردم...قربونت برم با اون دعای قشنگت زهره جونم...خواهش میکنم خانومی...از تو یاد گرفتم دیگههههههههههه.
زهرا(✿◠‿◠)
18 فروردین 92 16:54
سلام به روی ماهت عزیزم...
ما از سفر برگشتیم!
عید خوبی داشتین؟
مشهد خیلی به یادت بود فرشته ی ماهم!


علیک سلام زهرااااااااااااااااااااااااااااااجونم....
واقعا؟سفر بی خطر...خوش اومدی عزیزم...
عالی بود...جات خالی زهراجون..
الهی قربون تو دوست نازنینم بشم من که اینقده خوبی و به من لطف داری...مرسی ازت که به یادم بودی زهراجون...خییییییییییییییییییییلی دوستت دارم عزیزم.
زهرا(✿◠‿◠)
21 فروردین 92 13:05
مرسی عزیزم...
ایمیلت و گرفتم...
عالی بودن!
ببوس محمد ماهمو


خواهش میکنم خانومی...
خوب بود؟به درد میخوره؟
خدارو شکر که خوشت اومده...
چشم حتما...تو هم محمد صادقمو ببوس.