نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

محمد و کانون پرورش فکری کودکان

1391/4/5 16:33
نویسنده : مامان محمد
1,569 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم،ببخشید که دیر به دیر میام پیشتون چون اصصصصصصصلا فرصت نمیکنم،وقتی هم که یه فرصت کوچولو پیدا میکنم و میام،از دست این وروجک خودم(محمد)نمیتونم بشینم پشت کامپیوتر،تا میبینه من مشغولم میاد و میگه من بازی،من سیدی کارتون،چاره ای ندارم جزززززززز قبول کردن حرفاش و تسلیم شدن در مقابل خواسته های این پادشاه خونه.

animated smiley faces for orkut, myspace, facebookاووووول از همه اینکه این اعیاد شعبانیه رو به همتون تبریک میگم امید وارم که سالیان سال با شوهر و نی نی های خوشگلتون با دلی پر از شادی و نشاط زندگی خوب و خوشی داشته باشین.

جمعه هفته پیش قرار بود بریم به باغ وحش و روی قرارمون هم مصمم بودیم محمد وقتی متوجه شد که می خوایم بریم باغ وحش یه سری سوالاتی از من کرد مثل:

م:مامانی باغ وحش چیه؟

من:باغ وحش جاییه که حیوونای جنگل رو اونجا نگهداری می کنن.

م:چه حیوونایی؟

من:حیوونایی مثل:شیر،خرس،طاووس،میمون،شتر مرغ،طوطی و .....

م:مامانی ببر و پلنگ هم هست؟

من:ببر و پلنگ هم توی باغ وحش نگه میدارن ولی اینجایی که ما میخوایم بریم شاید باشه.

محمد خیلی مشتاق بود که هر چه زودتر بره به باغ وحش ولیییییییییی چون باغ وحش تا ساعت 7 غروب باز بود ما نتونستیم بریم چون محمد خسته بود و خوابش برد منم دیگه بیدارش نکردم،و تصمیم بر این شد که بریم به کانون،بعد از بیدار شدن محمد آماده شدیم بریم به کانون و توی راه محمد توضیحاتی راجع به کانون از من خواست که من هم توضیحات لازم رو بهش دارم.

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

وقتی که وارد فروشگاه کانون شدیم محمد بلافاصله رفت سراغ عروسک اردک و اووووولین خریدشو کرد،منم چون عاشق کتابمschool Smiley، رفتم سراغ کتابا و چند تا کتاب خوشششششششگل برای این وروجکمون گرفتم و اصصصصلا حواسم نبود که از محمد توی کانون عکس بگیرم،مهدی و بابایی هم مشغول خرید برای مهدی بودن،بعد از خریدن کتاب رفتیم طبقه بالا تا برای دو تا شیرین عسلا اسباب بازی بخریم منم برای محمد یه قلاب ماهی گیری همراه با ماهیاش گرفتم و مهدی هم برای خودش چندتا بازی فکری که باید خودش درستش میکرد گرفت،بعد از کلی خرید از کانون به سمت خونه راه افتادیم و وقتی که رسیدیم خونه محمد خیییییلی زود رفت سراغ قلاب ماهی گیریش و تا تونست باهاش بازی کرد،چه ذوقی میکرد این عروسک من،منم تا تونستم از این صحنه ها عکس گرفتم فقط خیلی دلم سوخت که توی کانون از محمد عکسی نگرفتم انشالله دفعه بعد که رفتم کلللللللی ازش عکس میگیرم و میزارم اینجا تا به یادگار بمونه.

الهی من دورت بگردم عزیز دلم

وروجک عصبانی میشود 

   شکلک های محدثهAnimal103

ای جانم، چقدر عجله داری!

آخجون ماهیییییییییی

وااااااااای چققققدر اسباب بازی

بدویین بیاین اینجا پر از کتابه

قرررررررررربون تو پسر ناز

سیدی آموزشی برای کودکان

سیدی آموزشی برای کودکان2

سیدی آموزشی کودکان3

سیدی آموزشی کودکان4

animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان محمد صادق(زهرا)
5 تیر 91 17:49
سلااااااااااااااااااام!
کجایی بابااااااااااااااااا!
ببینا.....دیگ به دیگ می گه ته دیگ!!!!
منم خودم تازگیا دیر به دیر میام!!!!
************************
خببببببببب ! محمد جونمممممممم
ماهی گیری یف میده خالهههه؟؟!!
بی زحمت 2تام ماهی بگیر واسه ما بده فردا ناهار بخوریم!!!


علیک سلااااااااااااام
همینجام آبجیییییییییییی
این حرفا چیه عزیزم
آره اونم چه کیفی خاله جاتون خالی
چششششششششششششم 2 تا که سهله 10 تا میگیرم برات خاله جونی
آجی محدثه
6 تیر 91 7:38
آهاااااااااااااااااااااا، حالا شد میگم منم سیاست دارما بلاخره نوشتی.
محمد مبارک پسری، من چقدر ذوق کردم تواین همه اسباب بازی خریدی


بابا سیاستت ما رو کشته نمیدونی چقققققققققدر ترسیدم بالاخره بخت دستم به نوشتن وا شد.
مرسی آجی مهربونم از بس خوبی ذوق کردی دیگه
دوستت دارم آجی محدددددددددددثهههههههههههه
مامان زهره
6 تیر 91 10:55
ممنون عزيزم كه به تاج سر راي دادي


خواهش میکنم قابلی نداشت ایشالله محمد سپهر برنده بشه
مامان زهره
6 تیر 91 11:19
عزيزم اگه تهرانين يه سر پارك نياوران بزنين


ایشالله اگه به تهران اومدیم حتما میایم و مزاحمتون میشیم نازنینم،ما ساروی هستیم
مامان محمد صادق(زهرا)
7 تیر 91 9:54
آپم گلم...

بیا ببین محمد صادقم چیکارا می کنه!!!


واقعاااااااااا
چشمممممممم اووووووووومدم
مامان زهرا
7 تیر 91 11:28
سلام خوشحال میشیم به زهرا جون در مسابقه زیر رای بدید http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.ph مرسی
مام پارسا
7 تیر 91 12:21
به به چقدر اسباب بازی و کتاب.محمد جون می بینم که ترکوندی دیگه زن عمو

ایشالله مبارکت باشه زن عمو جون.حسابی باهاشون بازی کن و کیف کن


بعععععععععله اونم چه ترکوندنی
چششششششششم زن عموجون حتما بازی میکنم چون با این اسباب بازی ها بازی کردنم داره
مام پارسا
7 تیر 91 12:22
راستی مامان محمد این همون کانون که کنار پارک شهبنده هست؟



نه عزیزم این فروشگاه کانونه که توی باغ سنگ روبروی خیابون معلمه وقتی داخل باغ سنگ شدی 50 تا 100 متر اول باغ سنگ سمت راسته تازه 2 ماهه که باز شده من آدرسشو از کانون داخل شهبند گرفتم خیلی چیزای جالبی داره حتما برین و یه سری بزنین.
نایسل
8 تیر 91 21:44






نایسل
8 تیر 91 21:45
ممنون گلم همه چی امن امانه
منم خیلی دوست دارم بوسسسس مهربونم


خدارو شکر نازنینم
خاله باران
10 تیر 91 13:52
سلم.ممنون.دل به دل راه داره.ولی دیدم مامانی اصلا دیگر نمیاد.گفتم یعنی چی شده؟خدا را شکر خوبید .سالم.محمد گلی را هم ببوسیدش..


علیک سلام،ممنون،مرسی که اومدین،چشم حتما.
مناء
15 تیر 91 12:51
بابا ای ول اسباب بازی
خوب واسه منم میخریدین

______$$$__$_$$____$$_$__$$$
_____$__$__$$__$__$__$$__$__
_____$__$$$_$__$$$$__$_$$$_$$
____$$$$_____$$$__$$$_____$$$$
___$__$________$__$________$__$
___$__$_________$$_________$__$
____$$__________$$__________$$$
___$__$_____$$$$__$$$$_____$__$
___$__$____$$$$$$$$$$$$____$__$
____$$$$____$$$$$$$$$$____$$$$
_____$__$____$$$$$$$$____$__$
_____$__$_____$$$$$$_____$__$
______$$$$_____$$$$_____$$$$
_______$__$_____$$_____$__$
_______$__$$$________$$$__$
________$$$__$______$__$$$
__________$__$$$__$$$__$
____$$$$$__$$$__$$__$$$_$$$$
___$_____$__$__$$__$__$_____$
___$______$__$$__$$__$______$
___$_______$__$__$__$_______$
___$________$_$$$$_$________$
____$________$____$________$
___$_________$____$_________$
_$$_$________$____$________$_$$
$__$_________$$$$$$_________$__$
$__$___$$$$$$_$__$_$$$$$$___$__$
$___$_$____$_$$__$$_$____$_$___$
_$__$$____$_$_$__$_$_$____$$__$
__$__$$$$$ $__$__$__$_$$$$$__$
___$______$___$__$___$______$
___$_____$____$__$____$_____$
____$___$_____$__$_____$___$
_____$$$______$$$$______$$



مرسی از کامنتت نازنینم
چشم این دفعه برای شما میخریم البته باید پستش کنم.