نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

سرماخوردگی محمد

1390/10/9 13:46
نویسنده : مامان محمد
1,655 بازدید
اشتراک گذاری

توی این فصل سرما بیماری فراوونه،طفلکی بچه ها بیشتر از ما بزرگترهادر معرض بیماری قرار دارن،نی نی نازم از این قضیه مستثناء نبوده و عزیزکم سرمای بدی خورده بود،عزیزم به مدت 3 روز با تب(40 درجه) دست و پنجه نرم کرد و بالاخره با رفتن به دکترو خوردن دارو،غول بی شاخ و دم سرماخوردگی رو از وجود نازنینش بیرون کرد و الان داره دوره نقاهتشو می گذرونه.Smiley

عزیزم،الهی که من فدات بشم،از خدا می خوام که دیگه این غول بی شاخ و دم به سراغت نیادو دیگه تو رو آزار نرسونه.

 شکلکهای جالب آروینانشاالله و به امید خدا      شکلکهای جالب آروین

    

زمان بیدار شدن از خواب با تب 40 درجه

 

بعد از اینکه محمدم حالش بهتر شد برای اینکه روحیه اش بهتر بشه رفتیم خونه عرشیا کوچولو(پسر عموش)و اونجا بهش خیلی خوش گذشت چون که دوست نازنینش امین کوچولو هم اونجا بود،البته به خاطر اینکه هنوز حالش بهتر نشده بود کمی لجبازی می کرد ولی باز پسرم محمد بهترین شب خودشو بعد از روزهای سخت بیماریش گذروندو من هم از صحنه های بازیش عکس گرفتم.  

 

امین و محمد

 شکلکهای جالب آروین

از راست:امین،محمد،عرشیا

محمد خیلی از تاب بازی می ترسید ولی من عزیزمو روی تاب گذاشتم تا یه خورده از ترسش از تاب کمتر بشه که همینم شد.

الهی که من قربونت برم عسلم که حالت رو به بهبوده،خدا رو شکر می کنم که حالت بهتر شده.

محمد،مهدی،عرشیا،یکتا،علیرضا،معین،امین

مشاهده کد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مام پارسا
12 دی 90 11:41
سلام محم جونم ببخشید که دیر اومدم آخه همونطور که تو وبم خوندید این چند روز نبودم و از دیروز هم که اومدم خونه یه کم تب کردم واسه همین مامانیم فقط وقت کرد خاطره این چند روز رو بنویسه همین.راستی تو هم که مریض بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!ایشششششششششالله زودتر خوب خوب بشی.مهمونی به تو هم خوش گذشته ها شیطون.همیشه به مهمونی.بوس بوس
yeganeh
12 دی 90 14:34
محمدسلام دوکلمه ی مادرسوخودبامشتی اقاسگه رویادت رفت بنویسیhttp://www.niniweblog.com/http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(8).gifimages/smilies/smile%20(27).gif
مامان زهره
13 دی 90 13:34
سلام اگه دوست داشته باشین می توانیم تبادل لینک بکنیم


سلام،از اینکه به وب ما سر زدین ممنونم،من هم مایل به تبادل لینک هستم.
خان عمو
13 دی 90 19:34
سلام ان شالله سریعتر خوب بشی تا بابا و مامانت برای یک مهمانی بزرگ رضایت بدن البته در خونه جدید ستاره.


سلام خان عمو جون،مرسی از اینکه به ما سر زدین،مامانم در صدد بر پایی یک مهمانی در همین خونه اجاره ای هست منتظر باشین،بازم ممنون که اومدین.