نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

دیدن سیدی های کارتون

1390/10/14 15:16
نویسنده : مامان محمد
3,989 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز،حال و احوالتون چطوره،خوش خوشونتون هست انشاالله که همینطور باشه، چند روزی بود که ما نبودیم،به خاطر بیماری محمد جون بود ولی دوباره برگشتیم.

محمد بعد از چند روز بیماری و کسالت دوباره حالش خوب شده و عزیز دلم سر حال و قبراق به بازیهاش ادامه میده،البته محمد جون زمانی که مریض بود خیلی راحت به خیلی از خواسته هاش رسید شیطون بلا یکمی لوس شده ولی اشکالی نداره خدارو شکر که دلبندم خوب خوب شد و به زندگیش ادامه میده.

محمد جونم خیلی به کارتونهای تلویزیون علاقه داره و یک کارتون رو بالای 10 بار و شاید هم بیشتر می بینه و اصلا هم براش تکراری نمی شه و خودش رو جای شخصیتهای اول کارتون می ذاره و اداشون رو در میاره و اونقدر جالب اداشون رو در میاره که من از دیدن این صحنه لذت میبرم.

Love Letterالهی که من دورت بگردم مامان Love Letter

Love Letterکارتونهایی که محمد تا به حال دیده:Love Letter

(تارزان،پاندای کونگ فو کار1و2،مربی اژدها،هیولاها علیه بیگانگان،دو دو کوچولو،دامبو،رباتها،کله کدو،آلفا وامگا،عصر یخبندان،موش و گربه،پلنگ صورتی،raponzel و قلم جادویی،هورتون،بیونیکل3،ملاقات با خانواده رابینسون،sherek،داستان دسپرو،آلوین و سنجابها2...)

 

من برای اینکه زیاد این کارتونها رو نبینه خیلی وقتها با کلک باهاش بازی میکردم  و براش کتاب می خوندم تا از فکر دیدن این کارتونها بیرون بیاد.

   

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان هوراد
14 دی 90 15:13
سلام دوست من

این روزهاجشنواره وب ایران در حال برگزاری است اگر شما از سرویس نی نی وبلاگ راضی هستید به آدرس زیر بروید و در گروه سرویس دهنده وبلاگ به نی نی وبلاگ رای بدهید

http://directory.iranwebfestival.com/website/niniweblog.com





سلام دوست عزیز،ممنون که به ما سر زدین،حتما به این وب سر می زنم بازم متشکرم.
مام پارسا
15 دی 90 11:52
سلام محمد جون خوشحالم که بهتر شدی. ایشالله دیگه هیچ وقت مریضی نیاد سراغت.بوس بوس


مرسی زن عمو جون،از طرف من پارسا رو ببوس،ایشالله که همه بچه ها سلامت باشن.
استرید
11 دی 93 17:39
به خودتونو پسر گلتون تبریک میگم که مث من عاشششششششق کارتون مربی اژدهاست من خودم 14سالمه و یک خواهر5ساله دارم حدود 50بار هم قسمت1وهم قسمت2 این کارتونو دیدیم سریالش هم دیدیم اصن هرچی مربوط به این کارتون هست رو دیدیم اما خسته نمیشیم حتی هرروز اهنگاشو گوش میدیم و نقاشیشو میکشیم و ....بازیشم میکنیم خواهرم خودشو جای شخصیتهاش میذاره اصلن بد نیست ما دیالوگاشونم حفظیم به نظر من پسر شما هوش بالایی داره که کارتونهای مزخرف نمیبینه ببخشید زیاد حرف زدم راستی من توی اپارات و لنزور درباره ی کارتونها عکس و فیلم میذارم خواستید بهشون سر بزنید ممنون عزيزم.پسرم عاااااشق كارتونه مخصوصا كارتونه مربى اژدها.تمام صحنه ها و حرفاشونو از حفظه.حتى سريالاشو.دقيقا.بهتر از كارتوناى خشن و ترسناكه.ممنون كه اومدى اينجا و نظر گذاشتى.خوشحال شديم عزيزم
استرید
11 دی 93 17:41
www.lenzor.com/astrid hafferson and wwww.aparat.com/astridhafferson