نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

عزیزم،بالاخره عادت کردی

1391/2/21 19:13
نویسنده : مامان محمد
1,203 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

محمدم،عشقم،تو بالاخره به مهد کودکت عادت کردی،چققققققققدر خوب،عزیز دلم خییییییلی دوست دارم،خیییییییلی زیاد،خدایا شکرت،خدایا عاششششششششششقتم،دیوونتم،واقعا برام خدایی کردی و از این بزرگواریت متشکرم.

بعد از یک هفته محمد به مهدش عادت کرده و با شوق زیاد به کلاسش میره و من خییییلی خوشحالم،وقتی که صبح ساعت 7 از خواب ناز بیدارش میکنم بدون ذره ای نگرانی و استرس آماده اش میکنم برای رفتن به مهد و محمدم با ذوق زیاد راهی مهد کودک میشه به طوری که بهم میگه:مامانی من خودم میرم،تو دیگه نیا،منم با خوشحالی فراوون به عزیز دلم میگم که:من دوست دارم که با تو بیام،هر وقت که بزرگتر شدی خودت میتونی تنهایی بری و باید چند سالی رو تحمل کنی،ای جانم،تو که متوجه سال و ماه نمیشی ولی با این حساب قبول کردی که صبر کنی،الهی من فدای پسر پر تحممممممملم بشم،خیلی دوست دارم گلکم.

دیروز صبح که داشتم محمدو به مهد میبردم توی راه محمد کلی بازی کرد و وااااااااقعا میگم با خوشحالی زیاد راهی مهدش شد و منم با دیدن این صحنه ها به وجد اومدم و از نی نی نازم کلی عکس گرفتم تا به یادگار برای محمد داشته باشم.

از خوشحالی نمیدونه چیکار کنه،ببینیدش تورو خدا،عزیزم دوروبرتو نگاه کن مثثثثثثثثل اینکه توی خیابونیما!

ای جانم،فدای اون چشات 153.gif

تا دیرت نشده برو عزیزم شکلکهای جالب آروین

الهی قربونت برم ملوسکم،دیدی بزرگ شدی،دستت دیگه به زنگ میرسه.

ای ول مامان زنگ بزن شکلکهای جالب آروین

اینجا محمد تا وارد مهد کودک شد بهم گفت که :مامانی تو برو من خودم میرم پیش مهری جون(مربی عزیزشه).

بدو بدو عجله کن140.gif

خیلی دوست دارم مامانی،نمی دونم که تا کی میتونم زنده باشم و با دیدن پیشرفتهای تو و داداشیت لذذذذذذذذذذذذذذذت ببرم،امیدوارم که تا جون در بدن دارم براتون مادری کنم چون خدای مهربون این افتخار رو به من داده تا بتونم در خدمت شما دو گلای بهشتی باشم تا شما رو اونجور که خدا گفته تربیت کنم امیدوارم که بتونم از پس این کار بر بیام تا هم جلوی خداوند بزرگ و هم بنده هاش و جامعه روسفید بشم،مادر بودن و مادری کردن واقعا یه افتخاره.

کاش میدانستی دنیا با همه وسعتش بدون عزیزان جایی برای ماندن ندارد،محمد جان،به رسم سپاس نوشتم که بدانی"عزیزی". 

 

   شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

حالا برای دیدن بقیه شیطنتای نی نی ناز لطفا ادامه مطلب:         

آخجون استخر توپ

آخجون استخر توپ27.gif

آخجون استخر توپ3229.gif

مامانی نرو اون زیر خفه میشی شکلکهای جالب آروین

ببینید محمد توی این توپا گم شده من نمیتونم پیداش کنم شما میتونید؟

مامانی بیا بیرون خفه میشی2 شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان علي خوشتيپ
23 اردیبهشت 91 0:31
میلاد سرور بانوان جهان و مادر تمام شیعیان و روز مادر بر شما و تمام ایرانیان مبارک

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/00799979429965848816.jpg




منم این روز خجسته و میمون رو به شما مادر عزیز تبریک میگم.
مامانی درسا
23 اردیبهشت 91 8:07
مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست
قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد
مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا
آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد
روزت مبارک


ممنون از شعر قشنگتون روز شما هم مبارک.
مامان زهره
23 اردیبهشت 91 15:33
در چشم های مادر
در چشم های مادر
صد دشت آفتابی
صد کوهسار پر برف
صد آسمان آبی
*
در چشم های مادر
خوبی و مهربانی
*
در چشم های مادر
آواز باد و باران
شادابی هزاران
گلزار در بهاران
*
در چشم های مادر
امید و شادمانی




خیییییلی متشکر از شعر نابتون.منم این روز رو به شما تبریک میگم.
مامان مانی
24 اردیبهشت 91 13:15
سلام روز مامانی مبارک ....
محمد جون هم مهد مامانی جونمه .....
خوشحالم که محمد جون هم نی نی وبلاگ داره ....
محمدم رو ببوسید ....
به ما هم سر بزنید .....


سلام گلم
ممنون منم به شما تبریک میگم،واقعا راست میگین،خیییییلی خوشحالم،چششششم همین الان میام پیشتون.اوووووووووووومدم.
یگانه
24 اردیبهشت 91 13:17
سلام روزتون مبارک
ممنون از لطف شما


سلام مهربونم
منم این روز رو به شما تبریک میگم،خواهش می کنم عزیزم.
مامانی درسا
27 اردیبهشت 91 13:51
ای جونم چه احساس بزرگی و مرد بودن بهش دست داده عزیزم ..... یه دنیا ببوسش


مرسی خاله جونی
ممنون عزیزم شما هم درساجونو ببوسید.