نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

چند عکس از محمد

1392/4/30 11:50
نویسنده : مامان محمد
2,790 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه جون

سلام دوستای نازنینم...خوبید؟من باز هم اومدم....خیلی دلم برای اینجا یعنی خونه دل پسرم تنگ شده بود...خیلی دلم میخواست زودتر از اینا بیام اینجا ولی مشغله زندگی و صد البته تنبلی روزای ماه رمضان نمیزاشت تا یه سفر کوتاهی داشته باشم به خونه قشنگ و نورانی عزیزکم...

سلام عزیز دلم...گل همیشه بهارم سلام...عزیزم منو ببخش که یه خورده برات کمکاری کردمو دیر بهت سر زدم ولی از این به بعد سعی میکنم که دیگه تکرار نشه شکوفه زندگیم.

من چند تا عکس از روزهای قشنگ محمد برای شما دوستان و برای تو عزیزترینم میزارم تا هم دوستان لذت ببرن و هم برای تو به یادگار بمونه پسرکم.

برای توضیحات بیشتر لطفا ادامه مطلب:

این کیک که از قیافه ش مشخصه که مال تولده،حالا تولد کی من بهتون میگم...

روز 14 تیر سالروز تولد منه که همسری زحمت این کیکو کشیدن و یه تولد کوچولوی صمیمی 4 نفره برامون گرفتن فقط کیکش بدون شمعه که من خودم چون تو خونه شمع معمولی داشتم برای این کار استفاده کردم.جای همتون خالی.

کیک توللللللللللللللللللللللللد

محمد چون عاشق تولد و کیک تولد و صد البته فوت کردن شمع روی کیکه برای همین کلللللا اون شب شمع تولدو محمد خاموش کرد...اونم چندین بار.ایشالله همیشه همیشه تنت سالم باشه مهربونم.

تولدم مبارک

این عکس و عکسای دیگه گویای همه چی هست...اینجا محمد چون چندین بار شمعو فوت کرد و من نتونست براش عکس بگیرم بهش ژست فوت کردنو یاد دادم تا بتونم یه عکس یادگاری ازش بگیرم.الهی قربون اون ژستت مامانم.

تولدهـــــــــــــــــــــــــه تولد

اینجا محمد با تلاش هر چه تمامتر در حال فوت کردن شمعه...نیست شمعها بزرگ بودن اینه که محمد خیلی تلاش کرد تا شمعا خاموش بشن.

به جای من فوت کن عزیزم

من وقتی که داشتم از محمد عکس میگرفتم این وروجک من چند حرکت از خودش در آورد که من فقط تونستم از یه حرکتش عکس بگیرم...

در حال آماده شدن برای یه حرکت به یاد موندنی

این همون حرکت به یاد موندنی از محمده...

اینم حرکت به یاد موندنی

اینجا یکی از روستاهای شهر قائمشهره که وطن پدر و مادر من که بابابزرگ و عزیز محمدن،هست.تو این روز قشنگ همه مردم این روستا و حتی بچه ها و نوادگانشون به قبرستان این روستا میرن و یه جشن کوچولو برای امواتشون میگیرن.تو این روز همه اقوام و دوستانی که سال تا سال همدیگه رو بنا به دلایلی نتونستن ببینن،ملاقات میکنن که واقعا لذت بخش و دلنشینه.

طبیعت زیبا

محمد تا دید من دارم ازش عکس میگیرم سریع نشستو ژست خجالت کشیدنو گرفت با اون لبخند ملیحش.الهی قربون اون خنده شیرینت مامان.

ژست خجالت کشیدن

اینجا محمد به دنبال یه بادکنک بود که میخواست باهاش بازی کنه ولی مثل اینکه این بادکنکه صاحب داشت و محمد نتونست باهاش بازی کنه.

به دنبال یه بادکنک

همچنان محو تماشای بادکنک.

بادکنکی که به تصاحب رسید

اینجا دیگه وقت رفتن شده بود و محمد در حال تلاش برای بیشتر موندن.

در حال راضی کردن من برای بیشتر موندن

ممنونم از نگاه قشنگ و مهربون و صد البته نگاه نافذتون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سودابه
30 تیر 92 11:37
محمد جونم سلام.این پیام یک مادر بزرگه که بدست شما میرسد لطفا خوب توجه کنید.قبل ازشرکت کردن نوه ام در مسابقه از همراهم به نی نی های دیگه رای دادم حالا نمی تونم به نوه خودم محمدمتین رای بدم.شما بهش رای میدین
کدش 683است که باید به شماره 20008080200ارسال بشه هر همراه یک رای محسوب می شودهستم.نکنه بزارین نوه اموای نه میدونم که رای میدین
در خونه مادر بزرگه به روی همه نی نی ها بازه پس قدم رنجه کنید.



سلام مادر بزرگ محمد متين,خوش اومدين...چشم حتما راى ميدم...به شما هم سر ميزنم مادر بزرگ مهربون.
ღبارانღ
30 تیر 92 12:38
سلام فرشته جونم...خوبی؟
کجایی؟دیروز از زهرا جون سراغت را گرفتم..چرا نمی امدید....تولدتان مبارک...


سلام باران جونم...به مرحمت شما...شما چطورى?
همينجام عزيزم...اى قربون تو دوست مهربونم...يكمى بگى نگى تنبل شدم...منو ببخش كه بهت سر نزدم...حتما دراسرع وقت ميام پيشت...وبلاگت همون قبليه ست ديگه? تغييرى كه ندادى?
ღبارانღ
30 تیر 92 12:41
ای جانم پست هم مربوط به تولدتون هست...مبارک باشه..ان شالله 120 سال سایه تون بالا سر محمد و مهدی جان...


مرسى باران عزيزم...تو خييييييييلى ماهى نازنينم...ممنون از دعاى قشنگت...انشالله سايه همه مامان باباها بالا سر بچه هاشون باشن.
ღبارانღ
30 تیر 92 12:43
چه رسم جالبی...خدا همه شون را رحمت کنه...ان شالله به شادی دور هم جمع بشوید


الهى آمين...آره رسم قشنگيه...من كه خيلى اين رسمو دوست دارم...مرسى بارانم...انشالله شاديا براى همه.
ღبارانღ
30 تیر 92 12:43
خوشحال شدم که دوباره امدی...نماز روزه هاتون مقبول...


واى باران مررررررسى...كامنتات به من انرژى ميده...ممنونم نماز روزه هاى شما هم مقبول.
محدثه
31 تیر 92 9:55
سلاااااااااااااااااااااام... اسپند و جای اسپند بیارین میخوام واسه مامان فرشته اسپند دود کنم! چه عجب ...
هر چند که 17 روز از تولدت گذشت ولی خوب تولدت مبارک انشالله 120 ساله شی و با عروسها و نوه هات جشن بگیری و البته با شوهر
شما که اون روز نیومده رفتین و افتخار با ما بودن رو ندادین ولی اگه بیشتر میموندین بیشتر خوش می گذشت
دوستتون دارم

عليك سلاااااااام...واييييييى محدددددددثه نميرى تو دختر...
چه تاريخشم ميدونى تو محدثه....مرررررررسى دخمل من...من يكى هلاكتم عزيزم...ديگه نميخواد كس ديگه يى هلاكت باشه...وااااااااااى محدثه. ممنون از دعاى خيلى قشنگو بى نظيرت...ينى ميشه با عروسا و نوه هام جشن بگيرم...
تو كه عموتو ميشناسى...تازه بايد به من مدالم بدى...ميبينى كه سال به سال كه ميگذره تو اين روز اصلا ريكنده نمياد...خدا امسال با من يار بود...واى محدثه نميدونى اقوامو كه تو اون روز ديدم بال در آوردم...تمام خاطرات بچگيم برام زنده شد...فقط حيف كه زمانش كم بود...
مام دوستت داريم عزييييييييييز دلم.
مامانی درسا
1 مرداد 92 2:54
عزیزم تولدتو هزاران بار تبریک میگم انشاالله در پناه حق کنار خانواده ات همیشه سلامت باشی ..... گل پسری چه کیفی کردی ببوسش ...


مررررررسى مامانى درسا...منونم از دعاى خيييييييلى قشنگت....آره نميدونى انگار تولد محمد بود اون شب...شمعو فقط اون فوت كرد.
مامان ریحانه جون
8 مرداد 92 16:47
سلام تولدتون مبارک... من هم متولد ماه تیرم..!!!
همیشه به گشت و خوشی همشهری عزیز...
عکسای قشنگیه... از آهنگ هم ممنون خیلی قشنگه..
به وبلاگ ما هم سری بزنید... یه خبر داریم... ریحانه تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اگه خوشتون اومد کد 845 رو به 20008080200 پیامک بزنید ...
پیشاپیش از مهربونیتون تشکر میکنم...
اگه ارسال کردین به ما اطلاع بدین... ممنون..


علیک سلام خانومی...خوش اومدی عزیزم...خوشحالم که از آهنگ وبمون خوشتون اومده...چشم سعی میکنم دوستم.
مامان محراب و مليكا
10 مرداد 92 10:00
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
ღبارانღ
10 مرداد 92 10:39
سلام عزیز دلم...
کامنتهای اول پستت مال من بوده...ببین...
چرا فکر کردی من تو را یادم رفت...من که می امدم وبت....تو دوست خوبمی...
باور کن نگرانت شده بودم نیستی از زهرا سراغت را گرفتم...و خوشحال شدم امدی... ولی شما نیامدی پیشم. حظورت همیشه خوشحال کننده است...
خصوصی را بخون...



علیک سلام باران جونم...
الهی قربونت برم که همیشه به یادمی...فکره دیگه میادو میره...ببخشید که اینگوری فکر کردم...آخه مطالب پست جدیدتو که دیدم و خوندم فکر کردم که...
قربون تو دوست مهربونم...باور کن مشغله کار خونه و یکمی م تنبلی باعث شد که نباشم...منم اومدم پیشت...حتی یه کامنتم گذاشتم ولی کامنتم نبود برای همین من نگرانت شده بودم...منم سراغتو از زهرا گرفتم...خیلی دوستت دارم باران خیییییییییلی.
چشم همین السسسسسساعه.
علي خوشتيپ
10 مرداد 92 14:11
سلام خاله جون .نماز و روزه هاتون قبول میشه به وبم سر بزنی؟توی مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم و به رایتون خیلی خیلی نیاز دارم. فقط کافیه 118 رو بدون هیچ علامت و نشانه ای به شماره 20008080200 پیامک کنید. اگه با چند تا شماره هم این کار رو بکنید که خیلی خیلی ممنون میشم[بوسه] تو رو خدا رای بدیدا[تشویش] راستی به قید قرعه به یک نفر از رای دهنده ها مبلغ 100000 تومن هم جایزه میدن
ریحانه
10 مرداد 92 17:12
سلام.

چه وبلاگ نازی!!!!

من ریحانه خواهر دانیال هستم می خواستم

خدمتتان عرض کنم من شما رو لینک کردم اگر

میشه شما هم من رو لینک کنید.



باتشکر .ریحانه


علیک سلام ریحانه جون
نازی از خودته عزیز دلم
مرسی که لینکم کردی منم شما رو با افتخار لینک کردم خانومی...بازم بیا پیشمون.
مامانی درسا
12 مرداد 92 2:01
عزیز دلم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه سلامت باشی و شاد ..... گلم 120 ساله شی هوارتا بوس برای عزیزم


مرسی خانوم گل...ممنون از دعای قشنگت عزیز دلم
قربون دوست مهربونم
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
12 مرداد 92 16:45
تولد تولد تولدت مبارک سلام محمد پارسا در مسابقه ی نینی شکمو شرکت کرده کدش 578 هست تشریف بیارید وبلاگ و عکسشو ببینید اگر خوشتون اومد فقط کافیه کد 578 و به 20008080200 ارسال کنید تا عید فطر بیشتر مهلت ندارم ممنونم اگر اینکارو انجام بدید چون خیلی دوست دارم عکسش توی مجله چاپ بشه با تشکر از لطفتون