نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

تولده......تولللللللللللد

1391/2/31 10:52
نویسنده : مامان محمد
2,133 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com محمدم،تو به یه تولللللد دعوت شدی،واااااااااای چقدر خوب،حالا اگه گفتی تولد کیه؟ تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

سلام دوستای گلم،چطورید؟خوبید؟راستی،محمد به یه جشن تولد دعوت شده،اللللللللللللان براتون تعریف میکنم که تولد کی بود،حالا خوب گوش کنید:

جمعه هفته پیش حاج عمو(عموی محمد) ما رو برای تولد یه دونه پسرش محمد رضاجون دعوت کرد اونم خونه ییلاقیشون تو روستای خودمونشکلک های محدثه،مهدی جون و محمد از وقتی که شنیدن تولد محمد رضا جونه و ما خونشون دعوت شدیم خیلی بی تابی میکردن مخصوصا مهدی جون،چون محمدرضا تقریبا همسن مهدی جونه ولی محمد چون محمدرضا رو خیییییلی دوست داره خیییلی شوق و ذوق داشت که هر چه زودتر بره خونه محمدرضا،برای همین ما بعد از خوردن ناهار به سمت خونه حاج عمو حرکت کردیم،زن عموجون قبل از حرکت به ما زنگ زد که توی راه کیک تولد محمدرضا رو هم بگیریم و منم کیکشو از قنادی نزدیک خونمون گرفتم و وقتی که داخل ماشین شدم،محمدم زودی گفففففففت:مامانی کیک تولد منه؟منم گفتم:نه عزیزم کیک تولد محمدرضاست ولی تو میتونی هم شمعها رو با محمدرضا فوت کنی وهم کیک بخوری،ملوسکم با رضایت کامل حرفمو قبول کرد.

چون مسیر روستامون یکمی دور بود محمدم توی ماشین خوابش برد و وقتی که رسیدیم همچنان خواب خواب بود،وقتی هم از خواب بیدار شد برای دیدن قورباقه و لاک پشت بردمش توی زمین سرسبز خونه حاج عمو و ازش چند تا عکس گرفتم که خییییییلی قشنگ شده،من که خیلی خوشم اومده،به هر حال محمد به عشق قورباقه و لاک پشت راضی به عکس گرفتن شد و منم خوشحال از اینکه ازش چندتا عکس گرفتم.

فدات بشم من شکلکهای جالب و متنوع آروین

محمد تا غروب توی حیاط مشغول بازی شد و تا تونست بازی کرد و البته لباساشم کثیف کرد،خوبه که من این جور جاها و این موقعها چند دست لباس برای این شیطونک میارم وگر نه کارم زار بود،به هر صورت این نی نی ناز کللللی بازی کرد و وقتی که هوا تاریک شد،چون از تاریکی خوشش نمیاد و میترسه فوری اومد تو اتاق و مشغول بازی توی اتاق شد،ای جانم،قربونت برم که تو اینقده بازی رو دوست داری و یکجا بند نمیشی،خلاصه بعد از کلی بازی موقع خوردن شام شد هممون شام تولد محمدرضاجونو خوردیم و چقدم خوشمزززززززززه شد،زن عمو جون دسسسسسسسستت درد نکنه خییییییلی زحمت کشیدی،خیلی خیلی خوشمزززززه شد،ما هم بعد از کلی تشکر و آرزوی خوشبختی و حتتتتی فارغ التحصیلی برای محمد رضاجون،رفتیم تا یه جشن کوچولو برای محمد رضا بگیریم،محدثه جون(خواهر محمدرضا و دختر عموی محمد) که من خیییییلی دوسش دارم و خییییلی هم بهش ارادت دارم ازم خواست که من بساط تولد محمدرضا رو آماده کنم تا براش جشن بگیریم،منم با افففففففففففففففتخار قبول کردم و بساط تولد رو راه انداختم،چه تولدی،به به.

موقع شمع روشن کردن محمدم چون از تولد و کیک و شمع روی کیک خوشش میاد بدو بدو اومد و گفت:مامانی من شمعها رو فوت کنم؟منم گفتم؟تو با محمدرضا فوت کنین،برای همین اول محمدرضا شمعها رو فوت کرد و بقیه بچه ها یکی یکی،شمعها رو فوت کردن البته محمد بهشون امان نمیداد و سریع شمعها رو فوت میکرد.

محمدرضاجون تولدت مبارک شکلکهای جالب و متنوع آروین

بعد از فوت کردن شمعها و باز کردن کادوها وقت خوردن کیک تولد شد،محمد خییییلی کیک تولدو دوست داره به این خاطر به من مجال نمیداد که من عکس بگیرم و فقط میگفت:مامانی به من کیک بده(این قسمتو با داد و فریاد بخونید)منم چاره ای جز اطاعت نداشتم،بعد از خوردن کیک و میوه کم کم موقع رفتن به خونه شد و محمد چون خیلی بازی کردو خسته بود سریع آماده رفتن شد،چقدر تو خوبی پسرم،خیلی دوست دارم مامانی.

محمد،بازم توی راه،توی ماشین خوابش برد چون خیلی بازی کرد و خسته شده بود.

Valentine smiley 106حاج عمو،محمدرضا،محدثه و نگار،زن عمو جون دوستتون داریم یه عالمه هر چی بگیم بازم کمه. Valentine smiley 106            

  برای دیدن بقیه عکسها لطفا ادامه مطلب:  

کجارو نگاه میکنی مامان؟ شکلکهای جالب و متنوع آروین

چرا عصبی شدی مامان؟ شکلکهای جالب و متنوع آروین

چه طبیعتی،به به شکلکهای جالب و متنوع آروین

شماها خودتون گلید.... شکلکهای جالب و متنوع آروین

مامانی چرا فرار میکنی؟ شکلکهای جالب و متنوع آروین

واااای کیک تولد شکلکهای جالب و متنوع آروین

چرا همه جا تاریک شد؟ شکلکهای جالب و متنوع آروین

ای ول مامان ایشالله تولد خودت شکلکهای جالب و متنوع آروین

محمدرضا سریعتر برشش بزن شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نگين
31 اردیبهشت 91 11:37
سلام
ممنون از حضورتون توي وبلاگ نگين (نگين هم مثل دختر خودتونه و هيچ فرقي نداره) از اظهار لطفتون ممنونم . انشااله هميشه به تولد و گردش و شادي . ضمنا عكسهاي قشنگي شده .


سلام
خواهش میکنم،متشکر از شما،آره واقعا قشنگ شدن خوشحالم که به دلتون نشست.
محدثه
1 خرداد 91 8:02
سلام به عزیزای من، خیلی خیلی خوش اومدین به خونه ما.
مامانی محمد منم عاشقتم، واقعا اون شب زحمت کشیدی ممنون ازت.

چه عکسهای قشنگی


سلام عزیز دلم،ممنون ازت خوش باشی گلم،کاری نکردم همه زحمتا رو دوش شما بود خوشگلم،خییییلی خیییییلی دوست دارم.
به خاطر منظره قشنگ خونتونه.

مامان زهره
1 خرداد 91 14:12
عكس ها خيلي قشنگ و عالي بودن تولد فاميل محمد گل هم مبارك


ممنون عزیزم،خوشحالم که به دلتون نشست.
مامان زهره
2 خرداد 91 12:19
جواب محبت محبته


ممنون خانمی،قربون محبتت.
مناء
2 خرداد 91 15:38
....ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................

عکسای نازی بودن
خدا همه ی بچه ها رو حفظ کنه


مرسی عزیزم،اوووووووووووووووومدم.
مامان محمد صادق
3 خرداد 91 10:52
الهیییییی

عزیزمممم
من که به این سن رسیدم هنوزم عاششق تولدم!!!!!!
چه برسه به بچه ها...
اتفاقا چن روز پیشا تولد دخمل عمه(مریم گلی) ی محمد صادق بود به جوجوها خخیلی خوش گذشت!
***محمد رضا جونی تولدت مبارک***
می بوسمتون...
بازم پیشم بیا عزیزم... حضورت خوشحالم می کنه!!!


واقعا راست میگید بزرگترا از تولد خوششون میاد اینا که دیگه بچه اند.
تولد مریم گلی جون مبارک،چقدر خوبه که بچه ها بهشون خوش میگذره.
مرسی عزیزم،چشم حتتتتتتتتتما بازم میام،دوستون دارم.

واقعا راست میگین همینطوره بزرگترا هم از تولد خوششون میاد اینا که دیگه بچه اند،تولد مریم گلی مبارک
نایسل
6 خرداد 91 13:35
تولدششش مبارککک عسیسممم
مرسییییی بهم سر زدی
ممنون واسه ارزوی خوبتتت
واییییییی منم خوشبختی رو ازخداواسه خانواده قشنگت میخوام
بوسسس
با افتخار لینکت کردم


مرسی خانمی،ممنونم قابل شما رو نداشت،مرسی از دعای قشنگت،خیلی خوشحال شدم که یه دوست خوب جدید پیدا کردم،بازم بیا پیشمون.
آجی مهدیه
6 خرداد 91 16:33
سلام عسیسم
به خوووووووووودا اگه ازم ناراحن بشی
چند باری که نظر داده بودی وبتو نذاشته بودی
اما الأن خوشحالم که دیدمش
با اتفخار لینک شدی
رمزو هم برات خصوصی میکنم


سلام گلم،ناراحت نشدم عزیزم،مرسی که اومدی خوشحال شدم،بازم بیا منتظرتم.
مامان زهره
7 خرداد 91 12:11
هميشه گل باشيد و جمع خانواد اتان شاد


مرسی عزیزم،همچنین شما
مامان محمد صادق
8 خرداد 91 15:10
ووواااااای مامانی

من عاششق کامنتاتم!

مرسی که واسمون وقت می ذاری!

اگه دوس داشتی اسمت و بهم بگو !

اسم من زهرا ست!


منم عاشق شما و محمد صادقم،خواهش میکنم خودم دوست دارم که بیام پیشتون،اسمم فرشته است زهراجون،واااااااقعا خوشحالم از دوستی با شما محمد صادقو ببوس.
مامان محمد صادق
8 خرداد 91 15:13
آخ یادم رفت بپرسم کدوم شهرین؟

واسه لینکدونیم می خوام!

می خوام اسم دوستام و با شهراشون بنویسم!


از ساری استان مازندران
نایسل
8 خرداد 91 16:06
اخی یافتمت بلاخره


خدا رو شکر، مگه ستاره سهیلم که با یافتنم آخی کردی؟
نایسل
8 خرداد 91 16:08
گلم تو قسمت نظر خواهی میری کامنت میزاری
بعد اسم اسم داره وب سایت یا وبلاگ
اینو اونجا کپی کن ادرس وبت باشه
http://www.mohammadnininaz.niniweblog.com/
تیک مشخصات حفظ شودشو فعال کن
تا همیشه بمونه
اگه میبینی درست نمیشه اون پایین داره حذف مشخصات اونو بزن دوباره گزینه هاشو پر کن تا همیشه زودی پیدات کنم بوسسس


چصشششششششم استاد،بوووووووووووووس
مامان مانی
11 خرداد 91 16:14
سلام حالتون چطوره می خواستم رو پست بالایی نظر بذارم اما نمی شد ......چه پارک قشنگی عزیزم خوب سرسره کوچولو سوار شو که هم مطمئن هم اینکه نمی افتی گلم


سلام عزیزم
به لطف شما خوبیم،چشماتون قشنگ میبینه،محمد خیییییییییییلی سرسره رو دوست داره برای همین کوچیک و بزرگی سرسره براش مهم نیست،ممنون که اومدین.