نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

کتاب خوندن

1390/9/27 20:05
نویسنده : مامان محمد
630 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم خیلی کتاب خوندن رو دوست داره جوری که قفسه کتابش رو خالی می کنه وبه مامانی میگه که همه رو بخون و شما فکرشو بکنید چه بلایی سر مامانی میاد بعد از خوندن همه ی این کتابا. به هر مهمونیی هم که میره مامانی همراه خودش یه جین کتاب میاره و باید همه رو یک نفس بخونه.شیرینی این موضوع در اینه که نی نی ناز اکثرکتاباش رو از حفظه گاهی اوقات مامانی برای نی نی ناز می خونه گاهی اوقاتم نی نی ناز برای مامانی.کتابایی که نی نی ناز از حفظه( مملی و شهر میوه.نی نی کوچولوها. کدو قلقله زن. مملی وگرگ ناقلا...) وقتی که عزیز مامان کتاب رو از حفظ می خونه مامانی لذت میبره و خستگی هاش از بین میره. niniweblog.com عشق مامان دست از سر کتابای دوران بچگی داداشیش هم بر نمی داره همه ی اونا رو به هم میزنه و ورچینشون میکنه واونایی رو که خوشش بیاد ور میداره و مال خود میکنه حالا این وسط داداشی هر چی خواهش و التماس که داداشی این کتابا ماله منه نی نی ناز اصلا توجه نمی کنه که نمی کنه.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
21 آذر 90 7:40
آفرین به این پسمل کتابخوان . شما در آینده دانشمند میشی .


مرسی.امیدوارم.
مام پارسا
21 آذر 90 11:33
ماشالله به پسر کتاب خون.آفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرین
خواهرجون
21 آذر 90 12:52
سلام. میدونستی اسمت خیلی خیلی قشنگه، قبل ازاینکه بیای تو این دنیا به مامانیت گفتم محمد اسم قشنگیه اونم گفت انتخاب من و باباش هم همین اسمه، چه انتخاب قشنگی...
انشاءالله در راه پیامبرمون قدم برداری


مرسی خواهر جون.نظر لطفته.از این که خداوند خواهری به این خوبی به من داده شکرش می کنم.دوست دارم به اندازه ی تممووووووووم ستاره های هفت آسمون خدا.
mohammadreza
24 آذر 90 19:16
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبییییییییییییییییییییی خوشی سلامتی این مدل داداشیت بود. انشاالله همین جوری که داخل وبلاگت بود بشی.
داستان جغله کوچولو و سفر به سرزمین تنبلی
27 آذر 90 19:45
سلام،متشکرم از تبریکتون،از اینکه دوست خوبی پیدا کردم خوشحالم و خوشحالتر میشم که تو لیست دوستان شما هم باشم.موفق و موید باشید.