نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

عکسهایی از محمد

1391/6/20 12:16
نویسنده : مامان محمد
2,872 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

love heart 02سلام عزیز دلم،صبحت به خیر نازنینم،می خوام چند تا عکس از کارها و شیطنتاتو برات بزارم تا وقتی که بزرگ شدی و این عکسا رو دیدی یادت بیاد که چه کارهایی که تو بچگیت نکردی.love heart 02

  شکلکهای جالب آروین

love heart 20سلام دوستای گلم،خوبید شما؟الهی که همیشه خوب و خوش و سلامت باشید،دلم برای تک تک شما دوستای نازنینم خیییییییییییییییلی تنگ شده بود،سرم خیلی شلوغه و وقت کم میارم که بیام نت و مطلب جدید بزارم،باری به هر جهت،تو این پست جدید میخوام چند تا عکس محمد رو بزارم با کارهای عجیب و غریبی که تا به حال انجام داده،امیدوارم که خوشتون بیاد.love heart 20

  شکلکهای جالب آروین

love heart 17برای دیدن عکسای محمد شیطون و بلا حتتتتتتتتتتما برید به ادامه مطلب:   love heart 17                                          

ای نامرد روزگار،اولا خودت مگه اتاق نداری؟بدددددددو میای تو اتاق ما و میری جلوی آینه و موهاتو درست میکنی!همینطوریشم پشت سرت ردیفن،میدزدنت و من تنها میشماااااااااااااااااااااا؟ 

ای وروجک چیکار میکنی؟love heart 13

pooh divider

جیگرتو مامان بخورهlove heart 13

آخه کابینت جای نشستنه بچچچچچه؟مثل اینکه روی زمین یا سیخ داره یا نم که اومدی روی کابینت آششششششششپزخونه نشستی.فکر نمیکنی که روی زمینم میشه یخمک خورد!

محمد در حال فکر کردن به آیندهlove heart 13

 

محمد در حال تصمیم گرفتنlove heart 13

محمد در حال اجرا کردن تصمیم مهمشlove heart 13

 اینجا ما رفته بودیم خونه یکتا و یگانه از دوستای محمد و مهدی که محمد جوگیر میشه و داداشی رو اذیت میکنه،تو روخدا ببینیدش داره چیکار میکنه،آخرش من میخورمت.

این اداها چیه در میاری مامان؟

واه ه ه ه ه ه این پسره چقدر لوسه

حالا داداشتو اذیت میکنی نامرد روزگار؟

ای خخخخخخخخخخدا،از دست تو محمد،اینجا محمد اصصصصصرار،اصصصصصرار که من میخوام برم روی گردن داداشی بشینم،مثل اینکه جایی بهتر از این پیدا نکرده بود. 

این چه کاریه مامان؟جایی بهتر از این پیدا نشد؟

عزیزم دهنتو ببند وگرنه ممکنه موجود زنده داخلش بره،اینجا محمد مثلا با داداش مهدی جنگید و اونو شکست داد و این نمونه ای از خوشحالی محمد بعد از موفقیتش تو جنگ با مهدی جونه. 

چیکار کردی باز که اینقدر ذوق میکنی؟

 

همچنان در حال ذوقیدن

قرررررررررررربون پسر قهرمانم بشم من،اینجا محمد با آجرش یه وزنه درست کرد و اونو تا بالای سرش برد منم خیییییییییییلی از این صحنه خوشم اومد و ازش چندتا عکس گرفتم،الهی دورت بگردم مامان که بعد از بالا بردن وزنه و گذاشتنش روی زمین دستاتو سریع بردی بالا که مامانی من برنده شدم.

قویترین مرد آینده

ای جانم،فدای اون دستات بشم من

ای ججججججججججججججانم،عزیز دلم،دستت درد نکنه مامان جونم.

توی یکی از روزهای گرم تابستون که من داشتم خونه رو جارو میکشیدم محمد زودی اومد و گفت که:مامانی بیا کمکت کنم و اتاق رو برات جارو کنم،منم برای اینکه دلش نشکنه جارو رو دادم دستشو از چند زاویه ازش عکس گرفتم،الهی من فدای اون دستای کوچیکت بشم عزیزم.

قربون اون دستای کوچیکت عزیز دلم

  شکلکهای جالب 
آروین

مامان بسسسسسه،کمردرد میگیری خوشگل من

  شکلکهای جالب 
آروین

تو چقدر ماهی مامان

اینجا محمد مشغول بازی با اسباب بازی فکریشه که خییییییییلی هم این بازی رو دوست داره و خیلی خوب این بازی رو بلده.

آخجوووووووون بازییییییییییی

  شکلکهای جالب 
آروین

اونطوری نگام نکن،دلمو بردی تو

  شکلکهای جالب 
آروین

یکی از بازیهای دیگه ای که محمد تو خونه انجام میده خوندن کتابهاست که صد البته به کتابهای داداشی هم رحم نمیکنه و همه اونا رو حتتتتتتتی نگاه هم شده میندازه و من باید کتابهایی رو که عالیجناب فرمودن رو بخونم،هر چند کتاب هم که باشه.

محمد کتابخون

  شکلکهای جالب آروین

محمد کتابخون2

  شکلکهای جالب آروین

زبونتو ببر تو مامان تا نخوردمش

  شکلکهای جالب آروین

آهان،حالا شد

این کیک تولد عشق من،عمر من،همه وجود من،همسری عزیزمه که ١٢ شهریور تولدش بود،الهی همیشه زنده باشی و خدا تنی سالم بهت بده عزیزم،محمدجونم،عزیز دلم،این کیک تولد باباییه که تو و بابایی و داداش مهدی سه تایی شمعشو فوت کردین و من فقط آرزوی خوشبختی برای خودمون و شما کردم،خیییییییییییلی دوستتون دارم چون با وجود شماهاست که من هم هستم،من وااااااااااقعا فرصت نکردم که تولد همسریمو زودتر و تو پست دیگه ای بنویسم ولی چیزی که هست اینه که از بودن همسرم در کنار خودم و بچه هام از خدای مهربونم تشکر میکنم.

برایت از طلا تختی،مسیری رو به خوشبختی،برایت عمر نوحی را،وقار همچو کوهی را،برایت صبر ایوبی،حیاتی مملو از خوبی،برایت شاد بودن را،فقط آزاد بودن را،رفاقت را،صداقت را،اگر خواهی محبت را،دعا کردم،عزیزم توللللللللللللدت مبارک.

آخجووووووووووووون بازم تولللللللللد

  شکلکهای جالب 
آروین

این هم دسریه که من از آجی مهدیه از هم وبلاگیای محمد یاد گرفتم البته با بستنی سفید و ساده که از قضا بستنی سفید و ساده رو سوپر سر کوچمون نداشت و فقط اینو داشت ولی با این وجود خییییییییییییییییییییلی خوشمزه شده بود.

آجی مهدیه دستت درد نکنه با این دسر خوشمزه ای که یادمون دادی،این هم سایت آجی مهدیه:

www.khale-gorge.niniweblog.com

وااااااااااااااااای دسر خوشمزه

 شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

محدثه
20 شهریور 91 12:20
چه عجب فرشته خانوم بلاخره نوشتن!!!
چه تو بخوای چه نخوای بلاخره میان می دزدنش و میبرنش ای کلک مگه تو باباشو ندزدیدی یا اینکه اون تو رو دزدید
صد البته که عموی ما داشت واست پر پر میزد
آفرین به محمد که اینقدر کاریه و به مامانیش کمک میکنه
فرشته جون یادت نره ازین دسرها به ما هم بدی


به به محدثه جون چه عجب شما به ما سر زدی،باااااااور کن اصلا فرصت نوشتن نمیکنم.
آره راست گفتی،چه من بخوام چه نخوام میان میبرنش بچچچچچچمو.
ای بابا اون زمونا که من فقط 16 سالم بود از این چیزا بلد نبودم هیییییییییییییی دزدیدن دل پسر مردم کار ما نبود ولی از اونجایی که عموجانت کارش رو خیلی خوب بلد بود و فقط دختر دایی،دختر دایی میکرد،بالاخره دل ما رو دزدید البته بعد از ازدواج.
وااااااااقعا آفرین داره محمدم.
چشششششششششم حتتتتتتتما براتون میدرستم به شرطی که بیاین خونمون.





ilijoon
21 شهریور 91 0:17
به به همشهري چه عكسهاي خوشگلي گرفتي


ممنونم عزیز دلم،خوشحالم که خوشت اومده،قابل شما رو نداشت.
ilijoon
21 شهریور 91 0:18
آفرين به قويترين مرد ايران
شما هميشه برنده اي عزيزم



ممنونم خاله جون مهربون.
ilijoon
21 شهریور 91 0:20
تولد بابايي مبارك ان شاالله جشن 120 سالگيشو بگيريد


مرسی خاله جون جونی،ایشاالله
مامان محمد صادق(زهرا)
22 شهریور 91 7:33
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای!

اگه بدونی چه کامنت بلن بالایی واست گذاشته بودم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمی دونم چرا هر وقت کامنتای طولانی می نویسم کد امنیتی قاط میزنه و............
بگذریم!
**************************
داشتم میگفتم که:
پسریچه خوشمزه وایساده موهاشو خوشگل می کنه!!!
************************
محمد صادقمم همچنان دوست داره روو کابینت بشینه!!!
وای یخمکککککککککککککککککککک!

*********************************
ای محمد شیطون.بلا.......
میام می خورمتا!

به به! پشت داداشی؟؟؟؟

داداشیه خیلی خوبی داری محمدم!
قدرش و بدون!
*******************************
بابا قهرمااااااااااااااان!
*******************************
آفرین به پسر تمیز!
من و محمد صادق هم کما کان موقع جارو به هم گلاویزیم!!!!!!
یعنی بگی یه بار با خیال راحت جارو کردم!!!
سیری هم نداره! بگم یکم جارو میکنه خسته میشه ول میکنه!!!!
************************
به به! چه خوب که کتابخونی محمدم!

*********************
و در پایان تولد همسری رو بهت تبریک میگم فرشته جونی!

الهی که سالها کنار هم با عشق زندگی کنین!


سلام زهراجونم،قربون دستت با این کامنت بلند بالات،هر وقت میای و کامنت میزاری من کللللللللی انرژی میگیرم اونم مثبتش.
من نمیدونم محمد اگه دختر بود چقدر میخواست جلوی آینه بایسته و موهاشو درست کنه؟
آره والله زهراجون،روی کابینت رفتن چه حسی داره که این بچه ها میرن روش.
آخ آخ نمیدونی خاله پشت داداشی رفتن چقدر خوش میگذره ولی این داداشی اصلاحوصله منو نداره اینجا هم که من پشتشم با هزار خواهش و تمنا رفتم.
آره واقعا داداشیم خیلی خوبه ولی من خیلی قدرشو نمیدونم و کلی اذیتش میکنم.
چیکار کنیم خاله برای خودمون قهرمانی هستیم دیگه،فقط نمیدونم چرا مدالمو نمیدن،میبینی تو رو خدا چه ظلمی در حق من میکنن.
من خیلی جارو برقی کشیدن و کتاب خوندنو دوست دارم خاله زهرا،ولی مامانم خیلی بهم اجازه جارو کشیدنو نمیده،میگه زودی خسته میشی.
مرسی زهرا جونم،ممنون از دعای قشنگت،تو خیلی بهم لطف داری.
زهرا جون خیلی شما رو دوست دارم،انشاالله دوستیمون پایدار باشه،چون واقعا مثل خواهر میمونی برام.
محمد صادقو از طرف من ببوس.
مامان محمد صادق(زهرا)
25 شهریور 91 17:46


وای!

چه جواب کامنت تکمیلی!!

حظ بردیم!!!!!!!



خواهش میکنم عزیزم،خدا رو شکر که خوشت اومده گلم.
مامان محمد صادق(زهرا)
27 شهریور 91 1:26


نیستی؟؟





هستم،همین دور و برام.
مامان محمد صادق(زهرا)
29 شهریور 91 17:36
عزیزم خوبیییییییین؟

نیستین؟

مسافرتییییین؟

دلم واست تنگ شده ......


خوبیم نازنینم،شارژ اینترنتم تموم شده نمیتونم بیام تو نت،همین الانم با اینترنت گوشی مهدی اومدم.
منم دلم واست تنگ شده،هم برای تو و هم برای محمد صادق عزییییییییزم.


نایسل
31 شهریور 91 2:29
خدا حفظش کنه عزیزمممم


ممنونم نازنینم.
مامان محمد صادق(زهرا)
31 شهریور 91 20:04
کسی خونه نیییییست؟

اومدم رمز تولد و بدم!!!!!


چرا هست،بفرمایید داخل.
آخجوووووووووووووووون رمز توللللللللللد.
مامان محمد صادق(زهرا)
1 مهر 91 9:41
عزیزمممممممممممممممممممممممممم

کجاییییی؟
نگرانتم!

جواب اس ام اسم هم ندادی!

خوبییییییییییییییییییییییییییییین؟


همینجام آبجی جون،نگران هیچی نباش ما همه خوبیم گلم.
اس ام است نرسیده.هممون خوبیم،شما هم خوبین؟
مامان محمد سپهر
2 مهر 91 11:25
اي فداي شيطنت هاي محمد گل ماماني اگه شيطنت نكنه چه كار كنه بره خيابون كه ديگران زود ازت بگيرندش.


خدا نکنه مهربونم.
آره خواهر راست گفتی،شیطنت کنه بهتر از اینه که ازم بگیرندش.
مامان محمد سپهر
2 مهر 91 11:28
تولد باباي هميشه مهربون هم مبارك


ممنونم نازنینم.
خاله باران
4 مهر 91 21:49
سلام فرشته جونم
خوبی عزیزم؟
تولد همسری مبارک.انشالله سالیان سال سایه شون بالای سر شما باشه


سلام عزیز دلم
به مرحمت شما،شما چطوری؟
مرسی نازنینم.انشالله،ممنون از دعای قشنگت.متشکر از حضور پر مهرت.
خاله باران
4 مهر 91 21:51
ولی فرشته جونی مهدی جونم خیلی حوصله داداشی را می کنه ها.معلومه دوستش داره این گل پسرت را


آره عزیزم خدا رو شکر که مهدی جون هست وگرنه این محمد بدون داداشیش توی خونه خیلی وقتمو میگیره.
مامان محمد سپهر
5 مهر 91 9:29
عزيزم خدا كنه داماديشون را ببينيم


مرسی از این همه مهربونیت نازنینم.
خاله باران
6 مهر 91 13:01
كسى قدم به حرم ، بى مدد نخواهدزد ، بدون واسطه دم ازخدا نخواهدزد ، گداى كوى رضا شو ، كه آن امام رئوف ، به سينه احدى دست رد نخواهدزد...
بهترين شادباشها تقديم به شمابه مناسبت ميلاد امام رضا(ع)


الهی قربونت برم من،خیلی شعرت قشنگ بود،
من هم بهترین آرزوها رو برای تو دوست مهربونم دارم.
مثل باران پاک و زلالی باران جونم،خییییییییییلی دوستت دارم عزیزم.
ناهيدمامان فاطمه گلي
7 مهر 91 16:27
سلاااااااام
چه گل پسملي اين محمدنازنين چه عكسهاي خوشگلي مامان خانمي ازش گرفته شيطنتهاشم خيلي دوست داشتني هست مي بوسمت


سلااااااااااام
مرسی خاله جونی،خواهش میکنم نازنینم،به خاطر محبتتون به محمده،ما هم میبوسیمت خاله جون.*
مهرنوش مامان مهزیار
8 مهر 91 12:35
عزیزم همهی عکس های گل پسرت قشنگ هستند . تولد آقاتون هم مبارک باشه عزیزم


شما محبت داری خانم گل.
مرسی از لطفت نازنینم.