نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

عزیزم،برای شیطنت دست به چه کارهایی که نمیزنی

1391/7/16 11:17
نویسنده : مامان محمد
2,716 بازدید
اشتراک گذاری

 

SmileGM.gif

سلام مروارید دلم،سلام نازنینم،خوبی عزیزم؟ظهرت به خیر.

میدونی تو این پستت چی میخوام بزارم؟نمیدونی؟پس خوب دقت کن،ببین و گوش کن تا برات بگم.

من چند روز پیش میخواستم نماز ظهر رو بخونم که محمد بر حسب علاقه ای که داره میخواست بیاد تو چادرم تا اونم مثلا نماز بخونه اونم تو چادر من،منم چون اینطوری برام سخت بود بهش قول دادم که وقتی نمازم تموم شد حتما بهش اجازه میدم که بیاد تو چادرم و نمازش رو بخونه اونم با کمال میل قبول کرد،وقتی که من نمازم تموم شد اونم بدون معطططططلی و بددددددو بدددددددو اومد تو چادر و مشغول خوندن نماز شد،علاوه بر خودش من هم باید به دستور عالیجناب دوباره نماز میخوندم البته این دفعه نماز خوندنم فرمالیته بود چون من نمازم رو خونده بودم،بگذریم،بعد از کشمکش با هم من راضیش کردم که خودش مشغول خوندن نماز شه البته تو چادر من که واااااااااااقعا دیدنی بود برای همین من از چند زاویه از این وروجک نمازخون عکس گرفتم که دیدنش خالی از لطف نیست.

 

برای دیدن عکسهای عزیز دل نماز خونم لطفا ادامه مطلب:

شکلک های محدثه

الهی من دورت بگردم پسر نماز خونم

ای جوووووووووونم،نففففففسم

الهی که هر چی از خدا میخوای بهت بده

از خدای مهربون میخوام که تو رو در همه جا و همه حال حفظ کنه و همین نماز تو رو از هر بلایی دور نگه داره.

عزیزم،وقتی که بزرگ شدی و به سن تکلیف رسیدی ازت میخوام که اون موقع هم مثل الان همینطور به نماز خوندن اهمیت بدی تا همیشه در پناه همین نماز و خدای مهربون در امان باشی.

خدایا دوستت دارم به خاطر همه چی.

خدایا شکر میکنم تو رو به خاطر داده ها و نداده ها،زیرا داده هات نعمته و نداده هات حکمته.

خدایا شکرت به خاطر وجود دو فرشته آسمونی که به من عنایت کردی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

محدثه
16 مهر 91 12:14
من می خوام بدونم کجای دنیا پســـــــــــــــــــــــــــــر با چادر نماز می خونه محمدخان؟؟؟؟
البته من فکر می کنم چون همیشه در کنار مامانیت هستی و می بینی اون با چادر می خونه واسه همین این شکلی نماز می خونی. فرشته جون بهت تبریک میگم که پسرهای باتربیتی داری و همچنین متدین از قدیم گفتن هر چی پدر و مادر باشه بچه هم میشه
محمدجون قبول باشه پسری...


به به آجی محدثه
چیکار کنم دیگه،نیست من مامانمو خییییییییلی دوست دارم برای همین مثل مامانم نماز میخونم،حالا انشالله وقتی بزرگ شدم تازه اون موقع هست که مثل بابایی نماز میخونم.
مرسی عزیز دلم،وااااااااااای چققققققققدر این لحظه برام شیرینه که یکی از تربیت بچه هام تعریف کرد،محدثه جون خیلی ذوق زده شدم،تو رو خخخخخخخخخدا منو بگیر چون دارم تو آسمونا سیر میکنم.
مرسی خواهر جون مهربون.
رسول
17 مهر 91 10:57
____________$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________________$$____$$_$$$$$
_______________$$$$$___$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$




مرسی از کامنت قشنگت.
مامان امیرمحمد
17 مهر 91 11:06
محمد جون روز جهانی کودک بر شما مبارک .البته من و مامانی هم با شما کودکی میکنیم پس روز ما هم مبارک.

نمازت هم قبول باشه فرشته کوچولو


ممنونم خاله جون گل،آخ گفتی عزیزم،واقعا به خودمون تبریک گفتن داره.
مرسی خاله جون مهربون.
مامان محمد صادق(زهرا)
17 مهر 91 11:31
هههههههههههههههههههههههههه!

الهییییییییییییییییییییییییییییی!

عکسش و نیگاااااااااااااااااااااااا!

قربونت برم خاله...

میگما.... فقط بزرگ شدی با چادر نماز نخونی!!!!!

محمد صادق هم از دختر عمه ش یاد گرفته روسری های من و سرش میذاره و می گه: عروسی!!! عروسی!!!

منظورش اینه که عروس شدم!!!

خدا بزرگیای محمد صادق و ختم به خیر کنه

ههههههههههههه
خدا نکنه خاله جون جونی.
چشم خاله جون،الان فقط از مامانم تقلید کردم،مامانم گفت که پسرها و آقایون با چادر نماز نمیخونن ولی من فقط محض امتحان این کار رو کردم الان میبینم که نههههههههههههه اینطوری به حیثیتم بر میخوره و باید بدون چادر بخونم.
ای جانم،قربونت برم من خاله که اینقده شیرینی.
نگران نباش زهراجونم همه چی به خیر و خوشی تموم میشه،یعنی محمد صادق میشه عروس،ببخشید انشالله میشه دوماد اونم یه دوماد خوشششششششگل در حد تیم ملی،فقط من حتما باید تو جشن دومادیش باشماااااااااااا زهراجون.
زهرا _ مامان مریم گلی
18 مهر 91 1:45
سلام عزیز دلمممم.....یک دنیا ممنون از لطفت گلمممم.....ماشاا... گل پسر شیرینی داری....ببوسش

راستی وقتی برام کامنت میزاری حتتتتما ادرس سایتتو یادت نره ها؟چون یکی به اسم مامان محمد بی نشون برام کامنت میزاره....نمیخوام با اون اشتباه شه....


سلااااااااام مهربونم،خواهش میکنم عزیز دلم،ممنونم از اییییییییین همه لطفت نازنینم،چشم حتما،همین الان به دستور شما بوسیدمش،این بوسه خیلی برام شیرین بود چون از طرف شما بوده.
چشم حتما با آدرس میام پیشت.
مامان محمد سپهر
23 مهر 91 10:12
عزيزم چقدر قشنگ نماز مي خوني قبول باشه .ما هم به روزيم مي بوسمتون از راه دور


مرسی خاله جون،چشششششششششششم حتما میایم.
مامان محمد صادق(زهرا)
27 مهر 91 8:47
سلام فرشته جونم!

خوبین؟
خوشین؟
روزگار بر وفق مراده؟!

همیشه شاد باشین!

من سرم شلوغه ! شما چرا آپ نمی کنی!!؟؟؟

سلام زهراجونی
به لطف شما خوبیم
شما چطورین؟دلم براتون خیییییییلی تنگ شده
خدا رو شکر روزگار هم برای ما همچنان میچرخه
مرسی نازنینم
انشالله این شلوغی سرت به خوشی باشه،من هم حوصله ندارم زیاد بیام تو نت و هم داداش کوچولوی نازنینم داره داماد میشه برای همین منم سرم شلوغه هر وقت حوصله ام اومد سر جاش حتتتتتتتما میام حسسسسسسسسابی بهت سر میزنم
دوستتون دارم،مواظب خودتون باشین.
خاله باران
27 مهر 91 12:34
نمازت قبول باشه خاله جونم...


مرسی خاله جون جونی
خاله باران
27 مهر 91 12:34
خدا حفظش کنه انشالله


به به باران جون،چه عجب شما اینورا،خورشید از کدوم طرف طلوع کرد؟
خیییییییلی خوش اومدی عزیزم
مرسی ازت نازنینم.
مامان محمد سپهر
29 مهر 91 15:07
عزيزم فقط اگه مي شه براش يه عباي خوشگل بخريد منم توي فكرم اين دفعه كه رفتم مشهد حتما براي محمد سپهر گل بخرم


حتتتتتتتتتتما عزیز دلم.
انشالله،ای جووووووووووونم محمد سپهر با عبا وااااااااااقعا دیدنی میشه.
رعنا
30 مهر 91 14:36
ای جونم ببین چطور ولو شده رو سجادههههه

چه اسم وبلاگتون قشنگه محمد نوری از خدا
خدا حفظش کنه
به خونه ماهم سر بزنید


سلام عزیزم،خییییییییلی خوش اومدی،ممنون از تعریف قشنگت،عزیزم آدرس سایتتو برام نزاشتی.
مرسی نازنینم
دفعه بعد آدرس سایتتو برام بزار تا بتونم بیام پیشت مهربونم.
مامان محمد صادق(زهرا)
1 آبان 91 13:57
آخ! الهیییییییییییییییییییییییییییی!

مبارک باشه دامادی داداش!

خوش بخت شن الهی!


مرسی عزیز دلم.
ممنونم زهراجونم،انشالله همه جوونا خوشبخت بشن.
مامان محمد سپهر
2 آبان 91 10:05
سلام عزيزم اگه دوست داشتي بيا عكس محمد سپهر را كه در مجله كيهان بچه هاي اين هفته چاپ شده را ببين


چشم عزیزم حتما میام.