نفس مامان،محمد نفس مامان،محمد، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

محمد...نوری از خدا

بازی های کودکانه

1390/9/27 20:05
نویسنده : مامان محمد
3,189 بازدید
اشتراک گذاری

همه بچه ها طبیعتا علاقه ی زیادی به بازی های مختلف دارن و این خیلی خوبه.چون باعث بالا رفتن هوش بچه ها می شه.عزیز دلم هم عاشق بازی های مختلفه مثل:

 بازی با کامپیوتر که تبحر زیادی به این بازی داره. بازی های کامپیوتری مثل:( بازی اسباب بازی ها-بازی پاندای کونگ فو کار-بازی مرد عنکبوتی...)

 

بازی با گوزن بادی:عزیز دلم  به این گوزنش وابستگیه زیادی داره به حدی که به کسی اجازه نمی ده که به گوزنش دست بزنه چه برسه به بازی با اون.

 

بازی با عروسکاش: نی نی ناز مامان عروسکای زیادی داره البته به دوستاش اجازه ی بازی با عروسکاش رو میده.عسل مامان وقتی که صبح از خواب بیدار می شه بعد از خوردن صبحونه به مامانی میگه: مامانی بیا ببین من چی می خوام منظورش اینه که بیا و به من از تو کمد اسباب بازی بده و مامانی با حوصله میره و براش عروسک میاره. نی نی ناز هر چی عروسک تو کمد داره رو ورمیداره و تو اتاق پخش می کنه و بعد از خسته شدن از اونا مامانی اونارو سر جاش میزاره این کار رو  نی نی ناز در طول روز چند بار تکرار می کنه.

 

بچه ها خیلی پاک و معصومند ما مامانا باید با حوصله به حرفاشون و خواسته هاشون گوش کنیم چون عشق مادر به فرزند آنقدر لطیف و پاکه که غیر از این انتظار نمی ره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یکتا ویگانه جون
12 دی 90 14:45
سلام محمدخوبی؟یادت رفت که مشتی اقاسگه ومادرسوخودروبنویسی!پیپزاروهم یادت نره.عرشیارومیخوای زمان ظهورامام زمان دعوت کنی ماروکی دعوت می کنی؟http://www.niniweblog.com/http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(7).gifimages/smilies/smile%20(8).gif
مامان زهره
16 اسفند 90 9:59
چه اسباب بازی های قشنگی مبارکش باشه . خیلی دلم می خواست از اون گوزن ها برای تاج سر بخرم.



مرسی گلم،قابل شما رو نداره،خیلی اسباب بازی سرگرم کننده اییه.